Вівторок, 05.11.2024, 02:24
Освітні веб-ресурси
учителям інформатики
Головна Реєстрація Вхід
Ви - Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Інформаційні ОВР
Робота в програмі "еxe"
Друзі сайту
Наше опитування
Чи готовий вчитель безкоштовно ділитись своїми матеріалами в мережі?
1. Так
2. Лише окремі матеріали
3. Ні, не готовий
4. Витяги з матеріалів
Всього відповідей: 82
 Каталог статей
Головна » Статті » Теоретичний матеріал » Робота в програмі "еxe"

Наповнення проекту матеріалами (1 частина: Java Аплет - Завдання)
Програмний засіб "еХе"
 
План
3. Наповнення проекту матеріалами (1 частина: Java Аплет - Завдання).
 
3. Наповнення кожної сторінки проекту функціональними
елементами з відповідним змістом
 
(1 частина: "JAVA Аплет" - "Завдання")
 
Наповнення сторінок завжди відбувається шляхом вибору одного з функціональних елементів, представлених в списку iDevices.
Функціональні елементи
Мал.1. Список функціональних елементів iDevices
  
Кількість і порядок чергування функціональних елементів на одній сторінці не обмежене.
Для того, щоб вибрати функціональний елемент, необхідно навести на його назву курсор і натиснути ліву клавішу миші. Після цього на робочому полі (там, де відображається вміст сторінки) буде представлений даний елемент в режимі редагування. Кожен елемент можна редагувати, переглядати та видаляти зі сторінки перегляду. Змінювати або видаляти всі елементи можна в будь-який час, коли виникає необхідність.
 
Розглянемо призначення всіх функціональний елементів.
  
JAVA Аплет
За допомогою даного елементу можна додати до проекту раніше створений Java-аплет. В режимі редагування необхідно додати всі файли, що стосуються аплету, окрім .txt-файлу. Файли додаються по одному, використовуючи кнопки "Додати файли" та "Завантажити". Список всіх завантажених файлів буде відображатись в полі Код Аплету.
Java-аплет
 Мал.2. Відображення функціонального елементу JAVA Аплет в режимі редагування
  
В нижній частині будь-якого функціонального елементу є кнопки, які дозволяють:
- Погодитись із усіма змінами і застосувати елемент на сторінці - .
- Видалити елемент зі сторінки - .
- Перемістити елемент вище/нижче попереднього елементу - .
- Перемістити даний елемент на будь-яку сторінку проекта - .
 
RSS
Отримання новин в форматі RSS.
RSS – це рядок новин відповідного каналу. Додавання цього рядку дозволить побачити новини в реальному режимі при підключенні до мережі Інтернет. По замовченню назва рядку новин – RSS, але цю назву можна змінити у відповідності з каналом, який буде додано в даний елемент. Також необхідно вказати адресу каналу новин – RSS URL, або завантажити посилання на нього за допомогою кнопки "Завантажити".
Нижче можна ввести коротке пояснення (опис, анотацію) каналу новин, а також вказати чи потрібно виділити (акцентувати) елемент на сторінці.
RSS-новини
 Мал.3. Відображення функціонального елементу RSS в режимі редагування
  
SCORM Quiz
Тест в форматі SCORM Quiz. За допомогою даного елементу можна вводити будь-які складові (не лише текст, але і зображення). Елемент також містить оцінювання і можливість представлення даних в стандарті SCORM. При створенні нового тесту необхідно ввести його назву (по замовченню це SCORM Quiz). Ввести запитання тесту в полі Запитання, а в полі Опція ввести першу відповідь, натиснути кнопку "Додати іншу Опцію" та ввести новий варіант відповіді. Для додавання нового запитання необхідно натиснути кнопку "Додати інше Запитання".
Тест в форматі SCORM Quiz
 Мал.4. Відображення функціонального елементу SCORM Quiz в режимі редагування
  
В даному елементі також можна вибрати прийнятий коефіцієнт даного тесту при загальному оцінюванні – Вибрати прохідний бал. Всередині даного елементу вказаний коефіцієнт не впливає на систему оцінювання. Кількість запитань і відповідей в тесті нічим не обмежується. Оцінювання рівномірно розподіляється між всіма запитаннями.
  
Приклад створення тесту:
В правій частині напроти вірного варіанту відповіді ввімкнена опція .
Приклад тесту SCORM
   Мал.5. Відображення функціонального елементу SCORM Quiz в режимі редагування (приклад створення тесту)
  
Так виглядає тест в режимі перегляду:
Приклад тесту в режимі перегляду
   Мал.6. Відображення функціонального елементу SCORM Quiz в режимі перегляду (приклад тесту)
  
При виборі варіанту відповіді і натисненні кнопки "Підтвердити Відповідь", учень отримує оцінку своєї відповіді або декількох відповідей.
  
Wiki-стаття
Дозволяє додати статтю з Вікіпедії – міжнародної відкритої енциклопедії, розміщеної в мережі Інтернет. Спочатку необхідно ввести власну назву статті або назву тієї статті, яка буде розміщена в даному функціональному елементі (по замовченню ця назва "Wiki-Стаття"). Далі необхідно вказати енциклопедія якої мови буде додана. Щоб обрати україномовну або російськомовну енциклопедію необхідно вибрати опцію "Інший", після чого нижче з’явиться нове поле, в якому потрібно вказати адресу сайта енциклопедії.
Після вибору енциклопедії, в нижньому рядку необхідно ввести посилання на конкретну статтю в енциклопедії і натиснути кнопку "Завантажити". В окремому вікні повинна з’явитись стаття енциклопедії. В текстовому полі Стаття можна буде відредагувати статтю. Крім того, можна вказати, чи потрібно акцентувати увагу на даному функціональному елементі.
Wiki-стаття
Мал.7. Відображення функціонального елементу Wiki-Стаття в режимі редагування
 
Примітка: якщо проект буде розміщений в мережі Інтернет, то у вказаному місці (а саме в місці розміщення даного елементу) завжди буде завантажуватись останній варіант статті з енциклопедії.
  
Вправа „Пропущені слова”
За допомогою даного елемента можна додавати в проект тести типу "Пропущені слова". Цей вид тестування передбачає, що в тексті деякі слова (символи, цифри та ін.) для учня є прихованими і замість них в тексті з’являються поля для введення. Учень повинен вести слово чи символ, якого не вистачає. Після введення (або під час введення) учню демонструється кількість отриманих балів і правильність відповіді.
Перед початком створення необхідно ввести назву тесту (по замовченню ця назва "Вправа "Пропущені Слова"").
В полі Інструкції вводиться загальна інструкція щодо виконання тесту. По замовченню цей текст такий: „Read the paragraph below and fill in the missing words”. Можна залишити цей текст, але українською: "Прочитайте текст, що приводиться нижче і заповніть слова пропусками".
Вправа \
Мал.8. Відображення функціонального елементу Вправа "Пропущені слова" в режимі редагування
  
В полі Текст Завдання вводиться повний текст, в якому є всі необхідні слова. Потім виділяються слова (або те, що необхідно) і натискається кнопка "Сховати/Показати слово". Виділене слово після натиснення даної кнопки стане підкресленим. Повторне виділення і натиснення кнопки "Сховати/Показати слово" призводить до зняття підкреслення і слово не буде прихованим.
 
Приклад створення вправи "Пропущені слова":
Текст завдання
Мал.9. Відображення функціонального елементу Вправа "Пропущені слова" в режимі редагування (приклад створення тесту)
  
Поряд з кнопкою є ряд запитань, біля яких можна встановити прапорець.
Запитання
Мал.10. Додаткові опції функціонального елементу Вправа "Пропущені слова"
  
Перевірити Читабельність? – якщо опція не встановлена, то дрібні помилки в словах при перевірці не будуть враховуватись (тільки для англійських слів), якщо встановлена – то слово не може ні в чому відрізнятись від приведеного в запитанні.
Перевірити Регістр? – якщо опція не встановлена, то не має значення, в якому регістрі дається відповідь. Якщо опція обрана, то регістр слова повинен відповідати регістру слова у запитанні.
Миттєве позначення? – якщо не встановлено, то учень на момент тестування не отримує ніяких додаткових підказок відносно правильності введення слів. Якщо встановлено, то введена невірна відповідь виділяється червоним, а вірна – зеленим. Крім того, біля відповіді є дві кнопки. Перша дозволяє отримати відмітку за відповідь нижче тесту, а друга кнопка дозволяє показати правильну відповідь і очистити поле відповіді.
Примітка: систему оцінювання змінити не можна – один пропуск – один бал.
В полі зворотній зв’язок можна ввести коментар, який не залежить від правильності даної відповіді.
 
Приклад вправи "Пропущені слова":
Вправа \
 Мал.11. Відображення функціонального елементу Вправа "Пропущені слова" в режимі перегляду (приклад тесту)
  
Після введення правильної відповіді та натисненні на кнопці "Підтвердити" учень отримує результат:
Правильна відповідь
 Мал.12. Приклад відображення результату правильної відповіді у Вправі "Пропущені слова" 
  
Якщо відповідь введена неправильно, учень отримує такий результат:
Приклад невірної відповіді
 Мал.13. Приклад відображення результату неправильної відповіді у Вправі "Пропущені слова" 
 
Відображення
Цей функціональний елемент застосовується тоді, коли потрібно відобразити запитання. Спочатку вводиться ключове слово запитання (або коротка назва), а потім саме запитання.
Відображення
 Мал.14. Відображення функціонального елементу Відображення в режимі редагування
 
Вільний текст
За допомогою даного елементу можна вводити в проект лише текст за допомогою вбудованого редактора. Функції вбудованого редактора будуть розглянуті пізніше.
Вільний текст
 Мал.15. Відображення функціонального елементу Вільний текст в режимі редагування
 
Галерея зображень
Дає змогу додати в проект набір зображень і подати їх у вигляді галереї. Спочатку необхідно ввести назву галереї в поле Заголовок. Потім в галерею необхідно додати набір зображень, послідовно одне за одним натискаючи кнопку "Додати зображення".
Галерея зображень
Мал.16. Відображення функціонального елементу Галерея зображень в режимі редагування
 
В режимі редагування галереї завжди можна змінити настройки кожного малюнка: ввести його назву, замінити один малюнок іншим редагувати, змінити послідовність розташування на сторінці перемістити, видалити видалити.
Зміна опцій малюнків
Мал.17. Відображення функціонального елементу Галерея зображень в режимі редагування (приклад завантажених зображень)
 
У режимі перегляду на сторінці зображення розташовуються послідовно по чотири в ряд. Під кожним зображенням виводиться його назва або інша інформація (формат, розмір і т.д.). При публікації зображення завжди публікуються в строго визначеному розмірі.
 
Приклад опублікованої галереї:
Приклад відображення галереї зображень
Мал.18. Відображення функціонального елементу Галерея зображень в режимі перегляду
 
При натисненні на будь-яке зображення в режимі перегляду можна отримати його повний розмір в окремому вікні:
Приклад збільшеного зображення
Мал.19. Зображення в режимі повного розміру
 
За допомогою посилань "Далі/Назад" можна переміщуватись по галереї. Посилання "Закрити" закриває режим перегляду в повний розмір.
 
  
Діяльність
В даному елементі описується діяльність, яку учні будуть здійснювати для виконання поставлених завдань. Замість слова „Діяльність” необхідно ввести назву діяльності. В полі Діяльність описати діяльність учнів.
Опис діяльності учнів
Мал.20. Відображення функціонального елементу Діяльність в режимі редагування
  
Завдання
За допомогою даного елемента можна додати в проект описання тих завдань, які учень повинен вирішити. Для цього необхідно ввести назву завдання (замість слова "Завдання") і текст завдання.
Завдання
Мал.21. Відображення функціонального елементу Завдання в режимі редагування
 
 
 
Категорія: Робота в програмі "еxe" | Додав: galanet (23.03.2008) | Автор: galanet
Переглядів: 3342 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright Стеценко Г.В. © 2024
Пошук
Статистика

На сайті всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Використовуються технології uCoz

Пишу українською