П'ятниця, 23.06.2017, 01:56
Освітні веб-ресурси
учителям інформатики
Головна Реєстрація Вхід
Ви - Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Інформаційні ОВР
Робота в програмі "еxe"
Друзі сайту
Наше опитування
Чи готовий вчитель безкоштовно ділитись своїми матеріалами в мережі?
1. Так
2. Лише окремі матеріали
3. Ні, не готовий
4. Витяги з матеріалів
Всього відповідей: 80
 Каталог статей
Головна » Статті » Теоретичний матеріал » Робота в програмі "еxe"

Огляд інтерфейсу програмного засобу "eXe"
Програмний засіб "еХе"
 
План
1. Огляд інтерфейсу програмного засобу.
  
Огляд інтерфейсу програмного засобу
 
Програма еXе є сучасним XHTML редактором за допомогою якого можна створювати сучасні освітні електронні ресурси (зокрема, електронні підручники) в таких форматах: html, txt, scorm, IMS content package.
Після запуску програми відкривається вікно пустого проекту (мал.1).
Головне вікно програми
Мал.1. Головне вікно програми еХе
 
Розглянемо елементи вікна програми.
 
Всі елементи вікна позначені червоним овалом з відповідним номером:
1. Рядок заголовку.
2. Основне системне меню.
3. Загальна структура проекту.
4. Функціональні елементи iDevices.
5. Робоче поле.
6. Рядок статусу.
 
1. Рядок заголовку
Рядок заголовку
Мал.2. Елемент вікна програми Рядок заголовку
  
Містить назву програми, яка відкрита в даний момент - "exelearning", браузер на основі якого працює програма - "Mozilla FireFox" та кнопки керування вікном - згорнути, розгорнути, закрити.
 
2. Основне системне меню
Меню програми
Мал.3. Елемент вікна програми еХе Основне системне меню
  
1) Меню Файл містить стандартні для багатьох програм команди.
Меню Файл
Мал.4. Перелік команд меню Файл
 
Новий (створити новий проект), Відкрити (відкрити існуючий проект), Останні Проекти (переглянути останні проекти, з якими працювали в програмі), Зберегти (зберегти проект), Зберегти як (зберегти проект під новим іменем), Друкувати (виводить на друк поточну сторінку проекту), Експортувати (дозволяє вибрати формат для публікації готового проекту), Злиття (пакетне об’єднання), Вийти (вихід з програми).
 
Команда меню Експортувати:
Команда Експортування
Мал.5. Перелік доступних форматів команди Експортувати меню Файл
  
Команда Експортувати дозволяє обрати наступні формати:
- SCORM 1.2 – міжнародний стандарт навчального пакету в XML.
- IMS Content Package - міжнародний стандарт навчального пакету в XML.
- Web Site – набір зв’язаних html-файлів як у вигляді файлів, розміщених в окремій директорії (Self-contained Folder), так і у вигляді одного заархівованого файла в форматі zip (Zip File).
- Єдина сторінка – одна поточна html-сторінка, яка при публікації була на екрані у вікні загального виду Розробка.
- Текстовий файл – у вигляді текстового файлу – Text File, наприклад для використання в мобільних пристроях.
 
Команда меню Злиття
Команда Злиття
Мал.6. Команда Злиття меню Файл
  
Команда Злиття дозволяє: Вставити Пакет (вставити вже готовий пакет), Розпакувати пакет.
 
2) Меню Засоби.
Меню Засоби
Мал.7. Перелік команд меню Засоби
  
Команда iDevace Editor відкриває вікно редактора, за допомогою якого можна створити новий функціональний елемент.
Вікно редактора
Мал.8. Вікно редактора функціональних елементів
  
Зображення  та  дозволяють отримати інформаційну довідку відповідного елементу, біля якого це зображення знаходиться.
Команда Переваги дозволяє обрати мовну версію інтерфейсу програми. Команда Оновити – оновлює робоче поле (див.мал.1 - червоний овал під номером 5).
 
3) Меню Стилі дозволяє вибрати стилі оформлення проекту.
Меню Стилі
Мал.9. Перелік стилів меню Стилі
 
При виборі будь-якого стилю робоче поле зразу ж змінить свій зовнішній вигляд. При знанні технологій HTML і CSS можна самостійно створювати власні стилі оформлення проекту.
 
4) Меню Допомога
Меню Допомога
Мал.10. Перелік команд меню Допомога
 
Зокрема, команда Про, дозволяє отримати відомості про програму та її розробників.
Команда Про
Мал.11. Команда Про - відомості про програму
 
Інші команди меню потребують з’єднання з мережею Інтернет, так як команди посилаються на сайт розробників.
 
3. Загальна структура проекту
Загальна структура проекту
Мал.12. Елемент вікна програми Загальна структура проекту
 
Електронний освітній ресурс може мати будь-яку структуру. Він може поділятись на розділи та підрозділи, підрозділи на теми і т.д. Назви цих розділів та підрозділів будуть відображатись у вікні структури проекту. Крім того, у вікні структури проекту можна створити новий розділ або підрозділ, перейменувати або видалити.
 
4. Функціональні елементи iDevices
Функціональні елементи
Мал.13. Елемент вікна програми iDevices
 
За допомогою цих елементів будується кожна сторінка проекту. Наприклад, функціональний елемент Вільний текст дозволяє створювати на сторінці будь-який текст. Всі елементи будуть розглянуті пізніше.
 
5. Робоче поле
В правій частині знаходиться основне робоче поле з двома закладинами Розробка і Властивості. Перша закладинка Розробка передбачає редагування і перегляд навчального матеріалу. Саме тут будуть відображатись всі функціональні елементи iDevices в режимах редагування або перегляду.
Закладинка Розробка
Мал.14. Елемент вікна програми Робоче поле
 
Друга закладинка Властивості містить ряд системних параметрів, список яких постійно розширюється. Сторінка Властивості, в свою чергу, поділяється на 3 закладинки – Пакет, Метадані, Експорт. Детальніше роботу з цими закладинками розглянемо пізніше.
Закладинка Властивості
Мал.15. Закладинка Властивості елементу програми Робоче поле
 
 
 
Категорія: Робота в програмі "еxe" | Додав: galanet (23.03.2008) | Автор: galanet
Переглядів: 2991 | Рейтинг: 10.0/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright Стеценко Г.В. © 2017
Пошук
Статистика

На сайті всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Використовуються технології uCoz

Пишу українською