П'ятниця, 29.03.2024, 12:09
Освітні веб-ресурси
учителям інформатики
Головна Реєстрація Вхід
Ви - Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Інформаційні ОВР
Робота в програмі "еxe"
Друзі сайту
Наше опитування
Чи готовий вчитель безкоштовно ділитись своїми матеріалами в мережі?
1. Так
2. Лише окремі матеріали
3. Ні, не готовий
4. Витяги з матеріалів
Всього відповідей: 82
 Каталог статей
Головна » Статті » Теоретичний матеріал » Робота в програмі "еxe"

Наповнення проекту матеріалами (2 частина: Зовнішній веб-ресурс - Читання)
Програмний засіб "еХе"
 План
4. Наповнення проекту матеріалами (2 частина: Зовнішній веб-ресурс - Читання).
 
4. Наповнення кожної сторінки проекту функціональними
елементами з відповідним змістом
 
(2 частина: "Зовнішній веб-ресурс" - "Читання")
 
Зовнішній веб-ресурс
Додавання сторінки будь-якого веб-ресурсу мережі Інтернет.
За допомогою даного елементу можна додати в проект у вигляді окремої складової частини веб-ресурси з іншого сайту. Сторінка іншого сайту додається у вигляді вбудованого фрейму. В полі Адреса (URL) потрібно ввести пряму адресу на веб-ресурс. Далі потрібно вибрати Розмір Фрейму (маленький - small, середній - medium, великий - large, дуже великий – super-size), в якому буде відображатись сторінка з веб-ресурсом.
Зовнішній веб-ресурс
Мал.1. Відображення функціонального елементу Зовнішній веб-ресурс в режимі редагування
  
Магічне зображення
За допомогою даного елементу можна додати в проект зображення, окремі фрагменти якого можна буде збільшувати для того, щоб розглянути його детальніше. В полі Заголовок ввести назву зображення. В полі Текст можна ввести пояснення до даного зображення. Натиснувши кнопку „Вибрати зображення”, знайти зображення на комп'ютері (всі зображення, які потрібні для проекту потрібно розмістити в кореневій папці самої програми, інакше робота з цими зображеннями буде неможливою). Даний елемент підтримує лише зображення в форматі JPEG.
Далі можна вказати розміри зображення в пікселях. Якщо потрібно відобразити реальний розмір зображення, то ці поля залишаються пустими. Наступна опція дозволяє вирівняти зображення відносно тексту, який вводився в полі Текст.
Можна також вибрати первинний і максимальний масштаб відображення і розмір магічного скельця (лупи).
Магічне зображення
Мал.2. Відображення функціонального елементу Магічне зображення в режимі редагування
  
Мульти-вибір
Даний елемент дозволяє створити тест, в якому при відповіді можна вибрати декілька варіантів. Замість тексту „Мульти-вибір” вводиться назва тесту, нижче слідує запитання, а в полі Опція вводиться відповідь. Для додавання нового варіанту відповіді натискається кнопка "Додати іншу Опцію". Біля правильної відповіді необхідно поставити прапорець . На одне запитання має бути як мінімум 2 відповіді, одна з яких має бути вірною. В одному тесті може бути необмежена кількість запитань і відповідей.
У полі Зворотній зв'язок можна ввести текст, який висвітлює реакцію на відповідь (необов’язково).
Мульти-вибір
Мал.3. Відображення функціонального елементу Мульти-вибір в режимі редагування
 
Приклад створення простого тесту:
Правильна відповідь позначається .
Приклад створення тесту
Мал.4. Відображення функціонального елементу Мульти-вибір в режимі редагування (приклад створення тесту)
 
Приклад тесту мульти-вибір:
Приклад тесту \
Мал.5. Відображення функціонального елементу Мульти-вибір в режимі перегляду
 
Якщо учень обирає правильні відповіді, то при натисненні на кнопку "Показати Зворотній Зв'язок" буде такий результат:
Результат правильної відповіді
Мал.6. Результат правильної відповіді
 
Якщо учень обирає неправильну відповідь, то з'являється такий результат:
Результат невірної відповіді
 Мал.7. Результат неправильної відповіді
 
Мульти-можливість
Дозволяє створювати тести, в яких можна обрати лише одну відповідь з декількох можливих. Крім того, учень може отримати підказку (натяк) до того чи іншого запитання, а за допомогою зворотного зв’язку побачити реакцію на ту чи іншу відповідь.
Тест \
Мал.8. Відображення функціонального елементу Мульти-можливість в режимі редагування
 
Приклад створення тесту:
Правильна відповідь позначається
Приклад створення тесту \
Мал.9. Відображення функціонального елементу Мульти-можливість в режимі редагування (приклад створення тесту)
 
Приклад відображення даного тесту в режимі перегляду на сторінці:
Якщо учневі потрібна підказка, він натискає зображення  і підказка з'являється в новому вікні (в даному прикладі це підказка "За допомогою чого можна вводити текст?")
Приклад тесту \
Мал.10. Відображення функціонального елементу Мульти-можливість в режимі перегляду
 
Питання типу Правильно/Неправильно
Даний вид тесту дозволяє вибрати правильне твердження за допомогою лише однієї відповіді або "так" або "ні". В полі Інструкції необхідно описати тест. Скільки б питань не було в тесті, інструкція завжди буде одна. В полі Запитання ввести твердження (як у вигляді тексту так і у вигляді зображення), на яке можна відповісти або Правильно або Неправильно. В полі Зворотній зв’язок описати реакцію на відповідь. А в полі Натяк ввести підказку до твердження.
Питання типу \
Мал.11. Відображення функціонального елементу Питання типу Правильно/Неправильно в режимі редагування
 
Попередні знання
За допомогою даного елементу можна додавати в проект описання тих знань, які потрібні учню для освоєння тієї чи іншої теми. Спочатку вводиться назва даного елементу, а нижче його опис – знання і вміння, які потрібні учню для освоєння теми.
Попередні знання
Мал.12. Відображення функціонального елементу Попередні знання в режимі редагування
 
Приклад для вивчення
В даному елементі потрібно для прикладу описати реальну ситуацію і вирішити її. Кожне завдання повинно мати своє унікальне ім’я. В полі Історія описується реальна ситуація, де пояснюється суть проблеми, яка потребує вирішення, а також чітко визначаються всі терміни і поняття. В полі Діяльність описується вирішення цієї проблеми.
Приклад для вивчення
Мал.13. Відображення функціонального елементу Приклад для вивчення в режимі редагування
 
Читання
За допомогою даного елементу на сторінці можна відобразити список літератури, джерел для читання (як електронних, так і паперових). Спочатку вводиться назва літературного джерела. В полі Що читати вводяться рекомендації, чому потрібно читати саме ці джерела (тобто вчитель вказує на важливість прочитання цього ресурсу) і як саме читати, на яких моментах акцентувати увагу і т.д. В полі Діяльність вводиться посилання на джерело – це може бути або посилання на веб-ресурс або посилання на паперове видання. В полі Зворотній зв’язок вчитель пише коментар щодо ресурсу, який буде доступний при натисненні на кнопці "Натисни тут".
Читання
Мал.14. Відображення функціонального елементу Читання в режимі редагування
 
 
 
Категорія: Робота в програмі "еxe" | Додав: galanet (26.03.2008) | Автор: galanet
Переглядів: 2407 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright Стеценко Г.В. © 2024
Пошук
Статистика

На сайті всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Використовуються технології uCoz

Пишу українською