Понеділок, 23.12.2024, 16:18
Освітні веб-ресурси
учителям інформатики
Головна Реєстрація Вхід
Ви - Гість · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Етикет спілкування в Інтернеті
zernaeva02042001Дата: Вівторок, 18.04.2017, 12:02 | Повідомлення # 591
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Всем привет) у нас урок информатики))
 
zernaeva02042001Дата: Вівторок, 18.04.2017, 12:02 | Повідомлення # 592
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Урок информатики - лучший
 
ivanka2000saДата: Вівторок, 18.04.2017, 19:53 | Повідомлення # 593
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Цитата alinka ()
Я думаю, що головне не вживати нецензурних слів,адже це псує наш внутрішній світ!!
Саме так, але й крім того потрібно мати повагу до свого співрозмовника, адже можна і без нецензурних слів можна образити людину.
 
380958646717Дата: Вівторок, 18.04.2017, 20:46 | Повідомлення # 594
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Етикет інтернет-спілкування: 
Правила

1. Якщо Вам надіслали повідомлення, але отримали Ви його не одразу через те, що були, приміром, в офлайні або не за комп'ютером, потрібно відповісти протягом доби. Навіть якщо Ваш співрозмовник буде не в мережі, не відкладайте свою відповідь на потім.

2. Якщо у Вас горить активний статус, відповідати слід протягом п'яти хвилин. У випадку, якщо Ви зайняті і не можете вести бесіду, найкраще встановити статус «Зайнятий / Відійшов» або «Недоступний». Щойно Ви звільнитеся, не забудьте відповісти на всі повідомлення, які надійшли.

3. Намагайтеся миттєво відповідати на запит про авторизацію. Незважаючи на те, що найчастіше таким чином Вам приходить спам, перевіряйте інформацію про користувача. Адже замість розсильних непотрібної реклами, Вам в ICQ можуть стукати і потенційні клієнти.
4. Ваш співрозмовник, як і Ви, може бути зайнятий іншими справами, тому майте терпіння і дочекайтеся відповіді. Якщо у того, з ким Ви ведете діалог в месенджері, стоїть статус «Недоступний» або «Зайнятий», а у Вас термінова справа, поцікавтеся, чи сидить він зараз за робочим комп'ютером і чи може Вам відповісти.

5. Намагайтеся писати повідомлення в робочий час, особливо, якщо відповідь співрозмовника для Вас важлива.

6. Не пишіть багато коротких повідомлень, тим паче, якщо Ви тільки починаєте діалог і хочете швидко пояснити ситуацію. Краще написати велике змістовне повідомлення, в якому Ви все розкажіть в деталях. Звичайно, на це знадобиться трохи більше часу, але, повірте, Ваш співрозмовник таким чином краще сприйме інформацію. Дуже незручно збирати по кілька слів і відновлювати розмову.
7. Не використовуйте в повідомленнях жаргонізми і нецензурну лексику. Також, не пишіть довгих, зрозумілих лише Вам, оборотів. Пам'ятайте про те, що спілкування відбувається не в живу, і співрозмовник не чує Вашої інтонації і не бачить виразу обличчя.

8. Якщо Ви не впевнені в своїй грамотності на сто відсотків, встановіть програму автоматичної перевірки орфографії. Не важливо, чи це спілкування з потенційним клієнтом, чи з керівництвом або просто зі співробітником, завжди приємніше читати грамотні і правильно написані слова. За статистикою, дуже багатьох відштовхують помилки в повідомленні. Це псує загальне враження, як про конкретного співрозмовника, так і про компанію, яку він представляє.

9. Обов'язково перечитуйте своє повідомлення перед тим, як його надіслати. Навіть якщо програма перевірки орфографії не показала помилок, помилки все-одно можуть залишитися. У результаті, слова інколи мають зовсім інший зміст, а Ви витрачаєте багато часу, щоб пояснити співрозмовнику, що мали на увазі.

10. Залишайте іншим час подумати. Навіть якщо у того, з ким Ви ведете онлайн-діалог, стоїть активний статус, відповідь на Ваше повідомлення може прийти не моментально. Тим паче, не закидайте співрозмовника іншими питаннями і не перепитуйте щось по кілька разів, будьте толерантними!
 
380953195392Дата: Четвер, 20.04.2017, 17:20 | Повідомлення # 595
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Важливо мати гарний етикет,адже це передує гарним відносинам з людьми!!! sun
 
lolka0Дата: П'ятниця, 21.04.2017, 08:44 | Повідомлення # 596
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Я думаю, що в Інтернеті легко приховати, те якою людиною ви є насправді,
але якщо довго спілкуватися з людиною можна зрозуміти, що вона з себе
являє насправді. Тому я думаю, що слід розпочинати з етикету в реальному
житті, тоді з Інтернет-спілкуванням проблем взагалі не буде))
 
vasilevuchДата: П'ятниця, 21.04.2017, 08:45 | Повідомлення # 597
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
.

Повідомлення відредаговано vasilevuch - П'ятниця, 21.04.2017, 08:48
 
ШутникДата: П'ятниця, 21.04.2017, 08:46 | Повідомлення # 598
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 8
Репутація: 1 []
Статус: Відсутній
ку епт
 
ШутникДата: П'ятниця, 21.04.2017, 08:47 | Повідомлення # 599
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 8
Репутація: 1 []
Статус: Відсутній
макс ебет коров!!!
 
vasilevuchДата: П'ятниця, 21.04.2017, 08:48 | Повідомлення # 600
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Важливо мати гарний етикет,адже це передує гарним відносинам з людьми!!!
Є багато правил етикету а саме таких як;
Якщо Вам надіслали повідомлення, але отримали Ви його не одразу через те, що
були, приміром, в офлайні або не за комп'ютером, потрібно відповісти
протягом доби. Навіть якщо Ваш співрозмовник буде не в мережі, не
відкладайте свою відповідь на потім.

2. Якщо у Вас горить активний статус, відповідати слід протягом п'яти хвилин. У випадку, якщо
Ви зайняті і не можете вести бесіду, найкраще встановити статус
«Зайнятий / Відійшов» або «Недоступний». Щойно Ви звільнитеся, не
забудьте відповісти на всі повідомлення, які надійшли.

3. Намагайтеся миттєво відповідати на запит про авторизацію. Незважаючи на те, що
найчастіше таким чином Вам приходить спам, перевіряйте інформацію про
користувача. Адже замість розсильних непотрібної реклами, Вам в ICQ
можуть стукати і потенційні клієнти.
4. Ваш співрозмовник, як і Ви, може бути зайнятий іншими справами, тому майте терпіння і
дочекайтеся відповіді. Якщо у того, з ким Ви ведете діалог в месенджері,
стоїть статус «Недоступний» або «Зайнятий», а у Вас термінова справа,
поцікавтеся, чи сидить він зараз за робочим комп'ютером і чи може Вам
відповісти.

5. Намагайтеся писати повідомлення в робочий час, особливо, якщо відповідь співрозмовника для Вас важлива.

6. Не пишіть багато коротких повідомлень, тим паче, якщо Ви тільки починаєте
діалог і хочете швидко пояснити ситуацію. Краще написати велике
змістовне повідомлення, в якому Ви все розкажіть в деталях. Звичайно, на
це знадобиться трохи більше часу, але, повірте, Ваш співрозмовник таким
чином краще сприйме інформацію. Дуже незручно збирати по кілька слів і
відновлювати розмову.
7. Не використовуйте в повідомленнях жаргонізми і нецензурну лексику. Також, не пишіть довгих, зрозумілих
лише Вам, оборотів. Пам'ятайте про те, що спілкування відбувається не в
живу, і співрозмовник не чує Вашої інтонації і не бачить виразу обличчя.

8. Якщо Ви не впевнені в своїй грамотності на сто відсотків, встановіть
програму автоматичної перевірки орфографії. Не важливо, чи це
спілкування з потенційним клієнтом, чи з керівництвом або просто зі
співробітником, завжди приємніше читати грамотні і правильно написані
слова. За статистикою, дуже багатьох відштовхують помилки в
повідомленні. Це псує загальне враження, як про конкретного
співрозмовника, так і про компанію, яку він представляє.

9. Обов'язково перечитуйте своє повідомлення перед тим, як його надіслати. Навіть якщо
програма перевірки орфографії не показала помилок, помилки все-одно
можуть залишитися. У результаті, слова інколи мають зовсім інший зміст, а
Ви витрачаєте багато часу, щоб пояснити співрозмовнику, що мали на
увазі.

10. Залишайте іншим час подумати. Навіть якщо у того, з ким Ви ведете онлайн-діалог, стоїть активний статус, відповідь
на Ваше повідомлення може прийти не моментально. Тим паче, не закидайте
співрозмовника іншими питаннями і не перепитуйте щось по кілька разів,
будьте толерантними!
 
Пошук:

Використовуються технології uCoz

Пишу українською