Етикет спілкування в Інтернеті
|
|
galanetov | Дата: Середа, 08.09.2021, 13:31 | Повідомлення # 751 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Людина повинна залишатись собою у всіх випадках. Навіть якщо її справжнє обличчя ховається під маскою «мережевого віртуала»
|
|
| |
RonanUC | Дата: Середа, 08.09.2021, 14:35 | Повідомлення # 752 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Без Етики немає життя
|
|
| |
Kremfi | Дата: Середа, 08.12.2021, 13:02 | Повідомлення # 753 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Не надсилайте у листі інформації великого обсягу (картинки, фотографії тощо) без попередньої домовленості з вашим співрозмовником. 11. Не розсилайте листи з будь-якою інформацією незнайомим людям без їхнього прохання – це сприймається як “спам”, і звичайно засмучує користувачів мережі.
|
|
| |
Анастасія | Дата: Субота, 22.01.2022, 23:00 | Повідомлення # 754 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Не надсилайте у листі інформації великого обсягу (картинки, фотографії тощо) без попередньої домовленості з вашим співрозмовником. Не розсилайте листи з будь-якою інформацією незнайомим людям без їхнього прохання - це сприймається як "спам", і звичайно засмучує користувачів мережі.
|
|
| |
MEM | Дата: П'ятниця, 29.04.2022, 00:50 | Повідомлення # 755 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Привіт всім
|
|
| |
MEM | Дата: П'ятниця, 29.04.2022, 00:50 | Повідомлення # 756 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Як справи?
|
|
| |
MEM | Дата: П'ятниця, 29.04.2022, 00:53 | Повідомлення # 757 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Хтось тут є ?
|
|
| |
MEM | Дата: П'ятниця, 29.04.2022, 00:53 | Повідомлення # 758 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Напевно я одни!!
|
|
| |
2783LV11 | Дата: Четвер, 19.05.2022, 15:16 | Повідомлення # 759 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Цікава та корисна інформація. Етикет спілкування в Інтернеті є дуже важливим для сучаної людини!
|
|
| |
michaelfillipov2017 | Дата: Вівторок, 24.05.2022, 10:15 | Повідомлення # 760 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Правила спілкування в Інтернеті
1. Назвіть себе: - Почніть повідомлення з вітання і завершіть його своїм іменем; - Використовуйте підпис (нижній колонтитул з ідентифікаційної інформацією) в кінці повідомлення. 2. Увімкніть рядок теми. Дайте описову фразу в рядку теми заголовка повідомлення, яка повідомляє про тему повідомлення (а не тільки «Привіт, там!»). 3. Уникайте сарказму. Люди, які не знають вас, можуть невірно витлумачити його зміст. 4. Поважайте конфіденційність інших. Не вказуйте і не надсилайте особисту електронну пошту без дозволу автора. 5. Швидке підтвердження та повернення повідомлень. 6. Копіюйте з обережністю. Не копіюйте всіх, кого ви знаєте, в кожному повідомленні. 7. Ні спаму (він же небажана пошта). Чи не поширюйте ніякої непотрібної інформації в Інтернеті, відправляючи або відповідаючи на масові повідомлення в ланцюгових листах, чутках і т.д. 8. Будьте короткі. Викладайте свою думку коротко, лаконічно і максимально інформаційно - приблизно лист повинен поміщатися на одному екрані, як правило. 9. Використовуйте відповідну мову: - Уникайте грубих, недоречних слів або нецензурних виразів; - Дотримуйтесь правил граматики і орфографії. 10. Використовуйте відповідні смайлики (значки емоцій), щоб допомогти передати сенс. Використовуйте «смайлик» або пунктуацію, наприклад :-), щоб передати емоції. 11. Використовуйте відповідні підсилювачі, щоб допомогти передати сенс. 12. Уникайте «палаючого» (онлайн-крику) або пропозицій, набраних у всіх шапках. Іншими словами в період онлайн-спілкування варто максимально відмовитися від знаків оклику і сильно емоційних слів. 13. Використовуйте зірочки, навколишні слова, щоб вказати курсив, який використовується для виділення (* нарешті *). 14. Використовуйте слова в дужках, наприклад (усмішка), щоб показати стан настрою. 15. Використовуйте загальні абревіатури (наприклад, LOL для «сміятися вголос»).
|
|
| |