Етикет спілкування в Інтернеті
|
|
66656 | Дата: Вівторок, 08.05.2012, 12:03 | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: -1 []
Статус: Відсутній
| Чому людина, яку поважають, яка вважається професіоналом своєї справи і до того ж – доволі приємним співрозмовником у очному спілкуванні, іноді дозволяє собі поводитися зовсім інакше під час взаємодії у Інтернеті? Вочевидь, причиною тут – гіпертрофоване відчуття віртуальності (несправжньості того, що відбувається). Ну ще б пак – адже по-суті, звертаючись у мережу – ми взаємодіємо з монітором та клавіатурою, які не мають жодних емоцій і не можуть ні заперечити, ні (тим більше) звинуватити нас у некомпетентності. Але коли через деякий час ми отримуємо несхвальну реакцію на власні дії – то починаємо розуміти, що іноді інтернет може кусатися.
Мабуть нікому не потрібно пояснювати, що люди можуть (і часто бувають) вкрай грубими та навіть агресивними, коли спілкуються у віртуальному світі (через блоги, форуми, коментарі, електронну пошту або навіть сервіси миттєвого обміну повідомленнями). І це велика проблема! Адже онлайн-репутація сьогодні для багатьох важить надзвичайно багато. А створюється вона – насамперед через те, що ми говоримо, пишемо і публікуємо. І попри це – майже половина повідомлень, які ми отримуємо, є неввічливими, різкими, а іноді – відверто агресивними. Подібні речі навряд чи були б можливими у «реалі». Але у «віртуальному світі», як то кажуть – все можливо.
Вочевидь, однією з основних причин, чому так відбувається, є підвищений суб’єктивізм текстів порівняно із «живою» мовою. Коли ми не можемо бачити жести співрозмовника, спостерігати за його мімікою, чути тон та безпосередньо реагувати на його емоції – дуже важко інтерпретувати повідомлення. Адже, як відомо, лише 20% інформації передається через слова. Саме тому інформація, яку ми намагаємося передати через текст, повинна бути дуже чіткою та вивіреною. Якщо ми спілкуємося з людьми, які мешкають у різних куточках світу, то тут неабияке значення можуть відігравати культурні відмінності. А про них, відверто кажучи, більшість із нас попросту не замислюється.
Зрештою, не варто забувати, що кожна людина керується власними принципами та цінностями. Якщо ми дотримуємося однієї точки зору і щиро віримо у її правильність – це ще зовсім не означає, що подібні вподобання притаманні всім людям, з якими доводиться взаємодіяти.
Як же залишатися адекватним співрозмовником у середовищі Web 2.0: насамперед, потрібно намагатись бути позитивними, відкритими та з повагою ставитись до людини, з якою спілкуємось (навіть якщо ми ніколи не зустрінемось із нею в «реалі»); зберігати спокій навіть у найскладніших ситуаціях (коли дискусія вже переросла в суперечку, а то – й сварку); вміти ставити себе на місце співрозмовника з повагою до його думок, відчуттів та потреб; завжди шукати конструктивного виходу з дискусії; всіма можливими силами уникати емоційних відповідей та переходу на особистості (тим більше, що навряд чи ми знаємо особистість тієї людини, з якою спілкуємось); давати собі час та простір для роздумів (якщо пишете відповідь на агресивний коментар – зачекайте деякий час і перечитайте написане). На щастя, інтернет дає таку можливість – вам зовсім не обов’язково реагувати негайно! нарешті, переконатись, що відповідь не має жодної іншої інтерпретації, ніж та, яку ми в неї вкладали. Це дуже важливо – оскільки із двох можливих тлумачень майже завжди буде обрано гірше!
Людина повинна залишатись собою у всіх випадках. Навіть якщо її справжнє обличчя ховається під маскою «мережевого віртуала».
|
|
| |
HD | Дата: Вівторок, 08.05.2012, 12:52 | Повідомлення # 2 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Пам'ятайте, що Ви знаходитесь у кіберпросторі. Те, що без вагань приймається в одному місці, можуть вважати за грубощі в іншому. Наприклад, якщо в конференціях обговорюються телевізійні програми, різні чутки й плітки - цілком нормальне явище. Але, якщо ви вирішили втрутитися з ними в журналістську дискусію, популярності це Вам не додасть.
|
|
| |
Юлія | Дата: Понеділок, 14.05.2012, 09:12 | Повідомлення # 3 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Я думаю, що в Інтернеті легко приховати, те якою людиною ви є насправді, але якщо довго спілкуватися з людиною можна зрозуміти, що вона з себе являє насправді. Тому я думаю, що слід розпочинати з етикету в реальному житті, тоді з Інтернет-спілкуванням проблем взагалі не буде))
|
|
| |
ilonka38730 | Дата: Понеділок, 14.05.2012, 10:03 | Повідомлення # 4 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Так як перелік правил достатньо великий, а кожен адміністратор ФІДО-сервера (вузла) мав свій перелік таких правил, єдиного документу, що відображає усі правила і є стандартом для усіх досі не існує. ))
|
|
| |
alinka | Дата: Понеділок, 14.05.2012, 10:06 | Повідомлення # 5 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Я думаю, що головне не вживати нецензурних слів,адже це псує наш внутрішній світ!!
|
|
| |
sasha010296 | Дата: Понеділок, 14.05.2012, 10:11 | Повідомлення # 6 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Я згодна з alinka.Це найголовніше=)
|
|
| |
Raven | Дата: Понеділок, 21.05.2012, 10:10 | Повідомлення # 7 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Етикет спілкування - найголовніше!!! Саме тоді проявляється спавжня людина, її виховання. :flower
|
|
| |
Gontier | Дата: Понеділок, 17.12.2012, 13:59 | Повідомлення # 8 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Найголовніше - бути собою.
|
|
| |
kuznecova14fmf | Дата: Четвер, 27.12.2012, 16:14 | Повідомлення # 9 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Людина повинна залишатись собою у всіх випадках. Навіть якщо її справжнє обличчя ховається під маскою «мережевого віртуала».
|
|
| |
zheka251996 | Дата: Понеділок, 21.01.2013, 12:53 | Повідомлення # 10 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Quote (66656) Етикет спілкування - найголовніше!!!
|
|
| |