Впровадження ІКТ в освіту: ЗА і ПРОТИ
|
|
galanet | Дата: Субота, 22.03.2008, 08:12 | Повідомлення # 1 |
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 626
Репутація: 19 []
Статус: Відсутній
| Впровадження ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) спостерігається всюди. Висловіть свою думку щодо доцільності впровадження їх в систему освіти.
|
|
| |
svet | Дата: Субота, 22.03.2008, 09:43 | Повідомлення # 2 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 1 []
Статус: Відсутній
| Я проти, тому що втрачається вміння безпосереднього спілкування.
|
|
| |
rura | Дата: Субота, 22.03.2008, 09:46 | Повідомлення # 3 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 1 []
Статус: Відсутній
| Система дуже доцільна
|
|
| |
andrei | Дата: Субота, 22.03.2008, 09:49 | Повідомлення # 4 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 1 []
Статус: Відсутній
| ІКТ є вибором найбільш прогресивної та креативної частини людства - молоді і дітей. Є сенс їм опиратися?
|
|
| |
rura | Дата: Субота, 22.03.2008, 09:50 | Повідомлення # 5 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 1 []
Статус: Відсутній
| В чому її доцільність
|
|
| |
Татьяна | Дата: Субота, 22.03.2008, 09:53 | Повідомлення # 6 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 1 []
Статус: Відсутній
| Я проти, тому що при впровадженні інформаційно-комунікаційних технологій втрачається безпосередня взаємодія учителя та учня, і, як наслідок, втрачаються вміння вислухати чужу думку та вміння безпосереднього спілкуванняю. Як правило, такі люди стають з часом відлюдькуватими, тому що весь свій час проводять у системі "машина-людина".
|
|
| |
Світлана | Дата: Субота, 22.03.2008, 09:57 | Повідомлення # 7 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 1 []
Статус: Відсутній
| Застосування ІКТ розширює кругозір, підвищує ефективність самоосвіти
|
|
| |
Людмила | Дата: Субота, 22.03.2008, 10:00 | Повідомлення # 8 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 1 []
Статус: Відсутній
| Надмірне захоплення ікт призводить до порушення природних зв"язків в реальному світі!
|
|
| |
rura | Дата: Субота, 22.03.2008, 10:00 | Повідомлення # 9 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 1 []
Статус: Відсутній
| Quote (Татьяна) Я проти, тому що при впровадженні інформаційно-комунікаційних технологій втрачається безпосередня взаємодія учителя та учня, і, як наслідок, втрачаються вміння вислухати чужу думку та вміння безпосереднього спілкуванняю. Як правило, такі люди стають з часом відлюдькуватими, тому що весь свій час проводять у системі "машина-людина". Ви правильно вважаєте, але на жаль все йде до того
|
|
| |
problem | Дата: Субота, 22.03.2008, 10:08 | Повідомлення # 10 |
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 26
Репутація: 1 []
Статус: Відсутній
| Quote (andrei) ІКТ є вибором найбільш прогресивної та креативної частини людства - молоді і дітей. Є сенс їм опиратися? так, але учні тоді перестають читати зовсім книги і підручники!Додано (22.03.2008, 10:08) ---------------------------------------------
Quote (Татьяна) Я проти, тому що при впровадженні інформаційно-комунікаційних технологій втрачається безпосередня взаємодія учителя та учня, і, як наслідок, втрачаються вміння вислухати чужу думку та вміння безпосереднього спілкуванняю. Як правило, такі люди стають з часом відлюдькуватими, тому що весь свій час проводять у системі "машина-людина". А для чого тоді учитель? нехай спрямовує роботу учня! Для того, щоб знайти потрібну інформацію у бібліотеці, потрібно витратити багато часу, а ІКТ дозволяє економити час!
|
|
| |