Можна також вибрати первинний і максимальний масштаб відображення і розмір магічного скельця (лупи).
Мал.2. Відображення функціонального елементу Магічне зображення в режимі редагування
Мульти-вибір
Даний елемент дозволяє створити тест, в якому при відповіді можна вибрати декілька варіантів. Замість тексту „Мульти-вибір” вводиться назва тесту, нижче слідує запитання, а в полі Опція вводиться відповідь. Для додавання нового варіанту відповіді натискається кнопка "Додати іншу Опцію". Біля правильної відповіді необхідно поставити прапорець . На одне запитання має бути як мінімум 2 відповіді, одна з яких має бути вірною. В одному тесті може бути необмежена кількість запитань і відповідей.
У полі Зворотній зв'язок можна ввести текст, який висвітлює реакцію на відповідь (необов’язково).
Мал.3. Відображення функціонального елементу Мульти-вибір в режимі редагування
Приклад створення простого тесту:
Правильна відповідь позначається .
Мал.4. Відображення функціонального елементу Мульти-вибір в режимі редагування (приклад створення тесту)
Приклад тесту мульти-вибір:
Мал.5. Відображення функціонального елементу Мульти-вибір в режимі перегляду
Якщо учень обирає правильні відповіді, то при натисненні на кнопку "Показати Зворотній Зв'язок" буде такий результат:
Мал.6. Результат правильної відповіді
Якщо учень обирає неправильну відповідь, то з'являється такий результат:
Мал.7. Результат неправильної відповіді
Мульти-можливість
Дозволяє створювати тести, в яких можна обрати лише одну відповідь з декількох можливих. Крім того, учень може отримати підказку (натяк) до того чи іншого запитання, а за допомогою зворотного зв’язку побачити реакцію на ту чи іншу відповідь.
Мал.8. Відображення функціонального елементу Мульти-можливість в режимі редагування
Приклад створення тесту:
Правильна відповідь позначається
Мал.9. Відображення функціонального елементу Мульти-можливість в режимі редагування (приклад створення тесту)
Приклад відображення даного тесту в режимі перегляду на сторінці:
Якщо учневі потрібна підказка, він натискає зображення і підказка з'являється в новому вікні (в даному прикладі це підказка "За допомогою чого можна вводити текст?")
Мал.10. Відображення функціонального елементу Мульти-можливість в режимі перегляду
Питання типу Правильно/Неправильно
Даний вид тесту дозволяє вибрати правильне твердження за допомогою лише однієї відповіді або "так" або "ні". В полі Інструкції необхідно описати тест. Скільки б питань не було в тесті, інструкція завжди буде одна. В полі Запитання ввести твердження (як у вигляді тексту так і у вигляді зображення), на яке можна відповісти або Правильно або Неправильно. В полі Зворотній зв’язок описати реакцію на відповідь. А в полі Натяк ввести підказку до твердження.
Мал.11. Відображення функціонального елементу Питання типу Правильно/Неправильно в режимі редагування
Попередні знання
За допомогою даного елементу можна додавати в проект описання тих знань, які потрібні учню для освоєння тієї чи іншої теми. Спочатку вводиться назва даного елементу, а нижче його опис – знання і вміння, які потрібні учню для освоєння теми.
Мал.12. Відображення функціонального елементу Попередні знання в режимі редагування
Приклад для вивчення
В даному елементі потрібно для прикладу описати реальну ситуацію і вирішити її. Кожне завдання повинно мати своє унікальне ім’я. В полі Історія описується реальна ситуація, де пояснюється суть проблеми, яка потребує вирішення, а також чітко визначаються всі терміни і поняття. В полі Діяльність описується вирішення цієї проблеми.
Мал.13. Відображення функціонального елементу Приклад для вивчення в режимі редагування
Читання
За допомогою даного елементу на сторінці можна відобразити список літератури, джерел для читання (як електронних, так і паперових). Спочатку вводиться назва літературного джерела. В полі Що читати вводяться рекомендації, чому потрібно читати саме ці джерела (тобто вчитель вказує на важливість прочитання цього ресурсу) і як саме читати, на яких моментах акцентувати увагу і т.д. В полі Діяльність вводиться посилання на джерело – це може бути або посилання на веб-ресурс або посилання на паперове видання. В полі Зворотній зв’язок вчитель пише коментар щодо ресурсу, який буде доступний при натисненні на кнопці "Натисни тут".
Мал.14. Відображення функціонального елементу Читання в режимі редагування