Вівторок, 16.04.2024, 22:12
Освітні веб-ресурси
учителям інформатики
Головна Реєстрація Вхід
Ви - Гість · RSS
Меню сайту
Друзі сайту
Наше опитування
Чи готовий вчитель безкоштовно ділитись своїми матеріалами в мережі?
1. Так
2. Лише окремі матеріали
3. Ні, не готовий
4. Витяги з матеріалів
Всього відповідей: 82
 
Головна » 2008 » Березень » 30 » Останній семінар "Основи інформаційно-комунікаційних технологій"
Останній семінар "Основи інформаційно-комунікаційних технологій"
14:40
Повідомляємо всім учасникам семінару "Основи інформаційно-комунікаційних технологій", що 5 квітня 2008 року на фізико-математичному факультеті в аудиторії 313 відбудеться останнє заняття семінару. Обов'язково бути присутніми всім учасникам.
 
Учасники семінару
 
1. Кочубей Тетяна Дмитрівна.
2. Кривошея Ігор Іванович.
3. Собко Олексій Іванович.
4. Ткачук Лариса Василівна.
5. Цимбал Наталія Андріївна.
6. Малишевська Ірина Анатоліївна.
7. Пономарьов Юрій Дмитрович.
8. Дудник Олена Володимирівна.
9. Краснобокий Юрій Миколайович.
10. Семенов Андрій Анатолійович.
11. Гагарін Микола Іванович.
12. Грабовська Світлана Леонідівна.
13. Сорокіна Світлана Іванівна.
14. Валюк Вікторія Федорівна.
15. Містрюкова Леся Миколаївна.
 
Переглядів: 6589 | Додав: galanet
Всього коментарів: 6
14.10.2019
6. Satta matka (Sattamatka) [Матеріал]
Great post.
Thanks for sharing
Keep going

14.12.2016
5. Вася Белый (vasiliy228) [Матеріал]
Будьте добрими yes

14.12.2016
4. Вася Белый (vasiliy228) [Матеріал]
Не грубіть

14.04.2015
3. Кристина Ушакова (kristina21) [Матеріал]
Сучасні офіси — це вже не маленькі приміщення на кілька комп'ютерів. Сьогодні офіси займають велику площу, на якій може розміститися 10, 15, а то і більше співробітників. Тим паче, фірма може займати не одну, а кілька кімнат. Як же у такому випадку спілкуватися? На допомогу приходять такі сучасні інтернет-сервіси, як ICQ, Skype, Mailagent та інші. Саме вони дозволяють офісним співробітникам підтримувати зв'язок один з одним. Ми вирішили поговорити про так звані правила етикету у спілкуванні за допомогою месенджерів. З'ясуймо ж, що можна і чого не можна писати в повідомленнях, яких меж краще дотримуватися і про що в жодному разі не варто забувати, якщо Ви розмовляєте з колегою в онлайн режимі.

14.04.2015
2. Кристина Ушакова (kristina21) [Матеріал]
Основні правила спілкування:

1. Якщо Вам надіслали повідомлення, але отримали Ви його не одразу через те, що були, приміром, в офлайні або не за комп'ютером, потрібно відповісти протягом доби. Навіть якщо Ваш співрозмовник буде не в мережі, не відкладайте свою відповідь на потім.

2. Якщо у Вас горить активний статус, відповідати слід протягом п'яти хвилин. У випадку, якщо Ви зайняті і не можете вести бесіду, найкраще встановити статус «Зайнятий / Відійшов» або «Недоступний». Щойно Ви звільнитеся, не забудьте відповісти на всі повідомлення, які надійшли.

3. Намагайтеся миттєво відповідати на запит про авторизацію. Незважаючи на те, що найчастіше таким чином Вам приходить спам, перевіряйте інформацію про користувача. Адже замість розсильних непотрібної реклами, Вам в ICQ можуть стукати і потенційні клієнти.

02.04.2013
1. дмитро (mrnocent) [Матеріал]
дЯКУЮ за гарних вчителів  sun

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright Стеценко Г.В. © 2024
Пошук
Календар
«  Березень 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Статистика

На сайті всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Використовуються технології uCoz

Пишу українською