Етикет спілкування в Інтернеті
|
|
DON0000010404 | Дата: Четвер, 17.05.2018, 16:06 | Повідомлення # 741 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Мені здається, що етикет невід'ємна частина нашого життя? Як вважаєте?
|
|
| |
DON0000010404 | Дата: Четвер, 17.05.2018, 16:07 | Повідомлення # 742 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| У мене є питання, Чого не варто робити піл час спілкування в Інтернеті?
Повідомлення відредаговано DON0000010404 - Четвер, 17.05.2018, 16:08 |
|
| |
tayasneg | Дата: Понеділок, 21.05.2018, 14:23 | Повідомлення # 743 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| НетикетСетике́т, нетике́т (неологизм, является слиянием слов «сеть» (англ. net) и «этикет») — правила поведения, общения в Сети, традиции и культура интернет-сообщества, которых придерживаются большинство. Этопонятие появилось в середине 80-х годов XX века в эхоконференциях сети FIDO. Некоторые из правилсетевого этикета присутствуют в RFC 1855 (английский вариант), а в русском варианте сделал попыткусоздать сборник правил сетевого поведения - Роман Шевченко, в серии параграфов "Нэтикет: Современнаяэтика"Чаще всего под явным нарушением нетикета понимают оскорбления и переход на личности, злонамеренныйотход от темы (оффтопик), рекламу и саморекламу в не предназначенных для этого местах. Также вполневероятно нарушением нетикета могут оказаться клевета и иная злонамеренная дезинформация (обман) или плагиат.Правила нетикета не являются всеобщими и жестко установленными — каждое сетевое сообществоформирует свои правила. Обычно правила записаны, и даже оформляются в виде формального устава, аиногда и просто в виде списка ЧАВО. В других случаях существуют лишь в умах и словах модераторов, аиногда и просто «старожилов» сообщества и поддерживаются на основании их личного авторитета.
|
|
| |
Alinka1912 | Дата: Понеділок, 21.05.2018, 17:46 | Повідомлення # 744 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Мереже́вий етике́т (інша поширена назва : Інтернет етикет) — формальні правила поведінки, спілкування, традицій у Мережі.Поняття зародилося як новий елемент культури в Usenet та у безкоштовній мережі ФІДО-шних конференцій.Оскільки перелік правил достатньо великий, а кожен адміністратор ФІДО-сервера (вузла) мав свій перелік таких правил, єдиного документу, що відображає усі прави
|
|
| |
Alinka1912 | Дата: Понеділок, 21.05.2018, 17:48 | Повідомлення # 745 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Мереже́вий етике́т (інша поширена назва : Інтернет етикет) — формальні правила поведінки, спілкування, традицій у Мережі.
Поняття зародилося як новий елемент культури в Usenet та у безкоштовній мережі ФІДО-шних конференцій.
Оскільки перелік правил достатньо великий, а кожен адміністратор ФІДО-сервера (вузла) мав свій перелік таких правил, єдиного документу, що відображає усі правила і є стандартом для усіх досі не існує. Деякі із правил включені в офіційні протоколи інтернет-організацій (IETF), але зведений документ має лише інформаційний характер[1].
У деяких випадках, при наявності доказової бази порушень найпопулярніших правил, можна домогтись від системних адміністраторів покарання порушників на рівні Мережі, а то й, на рівні державного закону.
Серед найпопулярніших порушень є офтоп (офтопік), флуд, флейм, спам (фішинг, реклама, «африканські мільярди»…), образа, обман тощо.
|
|
| |
Alinka1912 | Дата: Понеділок, 21.05.2018, 17:57 | Повідомлення # 746 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Мереже́вий етике́т (інша поширена назва : Інтернет етикет) — формальні правила поведінки, спілкування, традицій у Мережі.
Поняття зародилося як новий елемент культури в Usenet та у безкоштовній мережі ФІДО-шних конференцій.
Оскільки перелік правил достатньо великий, а кожен адміністратор ФІДО-сервера (вузла) мав свій перелік таких правил, єдиного документу, що відображає усі правила і є стандартом для усіх досі не існує. Деякі із правил включені в офіційні протоколи інтернет-організацій (IETF), але зведений документ має лише інформаційний характер[1].
У деяких випадках, при наявності доказової бази порушень найпопулярніших правил, можна домогтись від системних адміністраторів покарання порушників на рівні Мережі, а то й, на рівні державного закону.
Серед найпопулярніших порушень є офтоп (офтопік), флуд, флейм, спам (фішинг, реклама, «африканські мільярди»…), образа, обман тощо.
|
|
| |
Артем | Дата: Четвер, 19.11.2020, 12:02 | Повідомлення # 747 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| авпаиаиааи
|
|
| |
katy | Дата: Понеділок, 29.03.2021, 10:41 | Повідомлення # 748 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Потрібно, звичайно ж, не ображати інших користувачів і спеціально не провокувати конфлікт. Якщо ж хтось почав себе некоректно поводити та провокувати всіх, то не потрібно відповідати йому в його манері. Для себе треба розуміти, що в мережі точно такі ж люди як і в реальному житті.
|
|
| |
feulov | Дата: Середа, 08.09.2021, 09:38 | Повідомлення # 749 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Керівництва по етикету, яке регулює поведінку при спілкуванні в Інтернеті, стало відомим як мережевий етикет. Мережевий етикет охоплює не тільки правила поведінки під час обговорень, а й рекомендації, які відображають унікальний електронний характер середовища. Мережевий етикет зазвичай використовується іншими користувачами, які швидко вказують на порушення правил мережевого набору. Резюме правил електронної пошти в наведеній нижче інформації засноване на опублікованих джерелах, таких як онлайн-книга Shea's (2004), Netiquette.
|
|
| |
feulov | Дата: Середа, 08.09.2021, 09:38 | Повідомлення # 750 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| 1. Назвіть себе: - Почніть повідомлення з вітання і завершіть його своїм іменем; - Використовуйте підпис (нижній колонтитул з ідентифікаційної інформацією) в кінці повідомлення. 2. Увімкніть рядок теми. Дайте описову фразу в рядку теми заголовка повідомлення, яка повідомляє про тему повідомлення (а не тільки «Привіт, там!»). 3. Уникайте сарказму. Люди, які не знають вас, можуть невірно витлумачити його зміст. 4. Поважайте конфіденційність інших. Не вказуйте і не надсилайте особисту електронну пошту без дозволу автора. 5. Швидке підтвердження та повернення повідомлень. 6. Копіюйте з обережністю. Не копіюйте всіх, кого ви знаєте, в кожному повідомленні. 7. Ні спаму (він же небажана пошта). Чи не поширюйте ніякої непотрібної інформації в Інтернеті, відправляючи або відповідаючи на масові повідомлення в ланцюгових листах, чутках і т.д. 8. Будьте короткі. Викладайте свою думку коротко, лаконічно і максимально інформаційно - приблизно лист повинен поміщатися на одному екрані, як правило. 9. Використовуйте відповідну мову: - Уникайте грубих, недоречних слів або нецензурних виразів; - Дотримуйтесь правил граматики і орфографії. 10. Використовуйте відповідні смайлики (значки емоцій), щоб допомогти передати сенс. Використовуйте «смайлик» або пунктуацію, наприклад :-), щоб передати емоції. 11. Використовуйте відповідні підсилювачі, щоб допомогти передати сенс. 12. Уникайте «палаючого» (онлайн-крику) або пропозицій, набраних у всіх шапках. Іншими словами в період онлайн-спілкування варто максимально відмовитися від знаків оклику і сильно емоційних слів. 13. Використовуйте зірочки, навколишні слова, щоб вказати курсив, який використовується для виділення (* нарешті *). 14. Використовуйте слова в дужках, наприклад (усмішка), щоб показати стан настрою. 15. Використовуйте загальні абревіатури (наприклад, LOL для «сміятися вголос»).
|
|
| |