akatya007 | Дата: Вівторок, 08.05.2018, 12:18 | Повідомлення # 711 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| 1. Якщо Вам надіслали повідомлення, але отримали Ви його не одразу через те, що були, приміром, в офлайні або не за комп'ютером, потрібно відповісти протягом доби. Навіть якщо Ваш співрозмовник буде не в мережі, не відкладайте свою відповідь на потім.
2. Якщо у Вас горить активний статус, відповідати слід протягом п'яти хвилин. У випадку, якщо Ви зайняті і не можете вести бесіду, найкраще встановити статус «Зайнятий / Відійшов» або «Недоступний». Щойно Ви звільнитеся, не забудьте відповісти на всі повідомлення, які надійшли.
3. Намагайтеся миттєво відповідати на запит про авторизацію. Незважаючи на те, що найчастіше таким чином Вам приходить спам, перевіряйте інформацію про користувача. Адже замість розсильних непотрібної реклами, Вам в ICQ можуть стукати і потенційні клієнти.
|
|
| |
akatya007 | Дата: Вівторок, 08.05.2018, 12:19 | Повідомлення # 712 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Не пишіть багато коротких повідомлень, тим паче, якщо Ви тільки починаєте діалог і хочете швидко пояснити ситуацію. Краще написати велике змістовне повідомлення, в якому Ви все розкажіть в деталях. Звичайно, на це знадобиться трохи більше часу, але, повірте, Ваш співрозмовник таким чином краще сприйме інформацію. Дуже незручно збирати по кілька слів і відновлювати розмову.
|
|
| |
Hokyy | Дата: Вівторок, 08.05.2018, 13:08 | Повідомлення # 713 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Якщо Вам надіслали повідомлення, але отримали Ви його не одразу через те, що були, приміром, в офлайні або не за комп'ютером, потрібно відповісти протягом доби. Навіть якщо Ваш співрозмовник буде не в мережі, не відкладайте свою відповідь на потім
|
|
| |
Hokyy | Дата: Вівторок, 08.05.2018, 13:09 | Повідомлення # 714 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| . Якщо у Вас горить активний статус, відповідати слід протягом п'яти хвилин. У випадку, якщо Ви зайняті і не можете вести бесіду, найкраще встановити статус «Зайнятий / Відійшов» або «Недоступний». Щойно Ви звільнитеся, не забудьте відповісти на всі повідомлення, які надійшли
|
|
| |
Stigi | Дата: Вівторок, 08.05.2018, 13:10 | Повідомлення # 715 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Я вважаю,що потрібно дотримуватись правил етиткету та не потрібно ображати співбесідника.
|
|
| |
Stigi | Дата: Вівторок, 08.05.2018, 13:11 | Повідомлення # 716 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Ще одним правилом є те, що незнайомим людям не потрібно повідобляти особисту інформацію та не надавати особистих фото.
|
|
| |
NastjaNastja | Дата: Вівторок, 08.05.2018, 13:26 | Повідомлення # 718 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Потрібно уникати ненормативної лексики, адже вона засмічує нашу мову.
|
|
| |
pereyaslova47 | Дата: Понеділок, 14.05.2018, 12:58 | Повідомлення # 719 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Я вважаю, що нетикет спілкування є дуже важливим. Ось декілька правил нетикету: Основні "заповіді"мережевої моралі 1. Пам'ятайте, що Ви спілкуєтеся з людиною. Золоте правило, що його викладали нам ще в дитячому садку, - не роби іншим того, чого не хочеш отримати від них взамін. Мережа знайомить людей, які, можливо, ніколи б не зустрілися у реальному житті. Але у віртуальному просторі спостерігається набагато менше людяності, ніж в реальному житті. Часто-густо люди зловживають тим, що співрозмовник не може їх бачити, і дозволяють собі речі, яких ніколи не дозволили б в звичайному спілкуванні. Ясно, що можна використовувати Мережу для більш вільного самовияву, однак не варто забувати головного принципу нетикету: усюди в Інтернеті знаходяться люди, і перед тим, як написати щось образливе, варто подумати, чи зміг би я сказати це віч-на-віч. Не слід забувати і про те, що слова у віртуальному просторі фіксуються. А що ж таке "Нетикет"? Анімований комікс з нетикету. Частина 1. Дизайн: Терзян К.Т., Терзян Г.Т.; анімація: Малік Н.А. Netiketka, "Культура мережевих комунікацій". [ДЗ "Державна бібліотека України для юнацтва"], [Київ]. Youtube. Web. Дата: 29.03.2011.2. Дотримуйтеся тих самих правил поведінки, що і в реальному житті. У реальному житті більшість із нас дотримуються певних законів, іноді через внутрішні обмеження, іноді через побоювання бути спійманим. У віртуальному світі менше шансів "спійматися", і люди часом вважають, що правила поведінки у Мережі менш жорсткі, аніж у звичайному житті. Це помилкове твердження можна пояснити, проте воно залишається помилковим. Стандарти поведінки можуть відрізнятися у різних точках мережевого простору, але вони не більш м'які, ніж в у традиційному спілкуванні. Краще дотримуватися закону як в реальному, так і у віртуальному житті.
3. Зберігайте особистість. Користуючись перевагами анонімності, інші можуть не бачити кольору Ваших очей, шкіри, волосся, - пам'ятайте, що враження про Вас складатиметься з Ваших висловлювань. Не зайвим буде згадати граматику, осмислювати семантичне наповнення висловлювань. Коли хочеться сказати щось, на зразок "мені здається...", "я чув, що...", запитайте себе - а чи не перевірити ще раз достовірніcть фактів. Недостовірна інформація здатна викликати бурхливий шквал емоцій в Мережі. Не ображайте інших. Будьте терплячі і ввічливі. Не використовуйте ненормативну лексику. Не йдіть на конфлікт заради самого конфлікту.
4. Допомагайте іншим там, де Ви спроможні це зробити. У Мережі дуже ефективно задавати питання, адже їх переглядає багато людей. Навіть якщо кваліфіковану відповідь дадуть лише кілька "нетизян", загальний обсяг знань у Мережі збільшиться. Обмін досвідом у Мережі - захоплива справа. Та й сам Інтернет виріс з бажання вчених обмінюватися досвідом.
5. Не втручайтесь у конфлікти і не допускайте їх. Флейми - емоційні висловлювання, що часто не врахують думки інших. Це повідомлення, де такт - не найголовніше, а го-ловна мета - викликати реакцію користувачів: "Ну, давай, скажи, що ти насправді про це думаєш?". Чи забороняє Інтернет флейми? Не зовсім. Флейми - стара традиція Мережі (а етикет не проти традицій). Флейми можуть нести задоволення як авторам, так і читачам. А ті, хто отримує флейми, цілком можуть на них заслуговувати. Але етикет проти флеймів, що переростають у війни - серії злобних повідомлень, що ними обмінюються два чи три учасники дискусії.
6. Пам'ятайте про безпеку. Особа, яка вільно, нехтуючи правилами безпеки, викладає на сторінках мережі приватну інформацію, може легко стати мішенню для он-лайн злочинців. Перед тим, як написати щось про себе, варто обов'язково перевірити, чи є безпечним сайт, на якому знаходиться користувач. Якщо адреса сайту починається з HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure) - сайт безпечний. Систему було розроблено компанією Netscape Communications Corporation для того, щоб забезпечити захист з'єднання. HTTPS використовується в Мережі для чутливих до безпеки комунікацій (платіжні операції, корпоративні логіни тощо).
7. Поважайте право на приватне листування. Неповага до таємниці листування - це ознака поганих манер як у реальному, так і в віртуальному світі. Не забувайте, що навмисне читання електронних листів можна відстежити, а винного покарати. Скажімо, в бібліотечній практиці можуть виникати ситуації, коли недосвідчені відвідувачі самі просять співробітника Інтернет-центру відкрити їх скриньку і роздрукувати якусь інформацію. Наприклад, допомагаючи їм, Ви не читаєте чужих листів, не зловживаєте своїми знаннями, за-буваєте довірену Вам інформацію, як тільки закрили чужу скриньку. Але не всі такі, як ви. Консультанту необхідно попередити людину про можливі ризики, спробувати показати, як самостійно можна відкрити скриньку і зберегти інформацію для її подальшого друку. У крайньому випадку, можна дати користувачеві пораду не довіряти нікому свого пароля і вводити його самостійно.
8. Пам'ятайте про авторське право. Не оголошуйте інформацію, завантажену з Інтернету, своєю власною. Звісно, Мережа містить величезний обсяг інформації, і спокуса безкарно взяти "шматочок" для себе величезна. Представляти скопійовану з Інтернету інформацію як авторську розробку не лише не чесно, а й незаконно. Крім того, не варто завантажувати і поширювати захищені авторським правом фото-, відеоматеріали, музику без належної оплати, адже це прирів-нюється до крадіжки. Звертайте увагу на умови розповсюдження інформації, адже зараз понад 140 мільйонів веб-сайтів використовують ліцензії Creative Commons (СС), тобто "відкритого контенту". Це найвідоміші і найбільш вживані ліцензії, що поширюються на широкий спектр творчих робіт - аудіо (музика, звуки, промови), зоб-раження тощо. СС пропонують простий шлях для авторів і митців самим обрати спосіб та умови публікації твору, а для користувачів - чіткі умови використання творчих робіт. Не-від'ємний елемент такої ліцензії - засвідчення авторства (At-tribution, BY). Надалі автор вже може сам обирати, чи дозволяє він створення похідних творів лише з некомерційною метою (Non-Commercial, NC), чи тільки на умовах, що похідні твори будуть ліцензовані такою самою ліцензією (Share Alike, SA), чи, може, взагалі забороняє створення похідних творів і дозволяє лише використання оригінального твору (No Derivatives, ND).
9. Не зловживайте своїми можливостями. Деякі "нетизяни" відчувають себе професіоналами. Це аси в кожній мережевій грі, експерти в кожному офісі, системні адміністратори у кожній системі. Наділені більшими знаннями чи повноваженнями, ці люди автоматично отримують переваги. Однак це не означає, що вони можуть ними користуватися. Наприклад, системні адміністратори не повинні читати приватні поштові повідомлення, а модератори форумів чи спільнот - впливати на перебіг та результати конкурсів або опитувань. 10. Вчіться пробачати помилки іншим. Кожен колись був новачком. Якщо ви помітили помилку, повідомити про неї краще приватно. Не будьте зарозумілими і гордовитими. Іноді можна демонструвати нетикет, порушуючи його.
|
|
| |
limerence | Дата: Понеділок, 14.05.2018, 20:04 | Повідомлення # 720 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Я вважаю , що слід розпочинати з етикету в реальному житті, тоді з Інтернет-спілкуванням проблем не буде))
|
|
| |