Етикет спілкування в Інтернеті
|
|
Andrik2000 | Дата: Четвер, 12.05.2016, 09:22 | Повідомлення # 491 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Чому людина, яку поважають, яка вважається професіоналом своєї справи і до того ж – доволі приємним співрозмовником у очному спілкуванні, іноді дозволяє собі поводитися зовсім інакше під час взаємодії у Інтернеті? Вочевидь, причиною тут – гіпертрофоване відчуття віртуальності (несправжньості того, що відбувається). Ну ще б пак – адже по-суті, звертаючись у мережу – ми взаємодіємо з монітором та клавіатурою, які не мають жодних емоцій і не можуть ні заперечити, ні (тим більше) звинуватити нас у некомпетентності. Але коли через деякий час ми отримуємо несхвальну реакцію на власні дії – то починаємо розуміти, що іноді інтернет може кусатися.
Мабуть нікому не потрібно пояснювати, що люди можуть (і часто бувають) вкрай грубими та навіть агресивними, коли спілкуються у віртуальному світі (через блоги, форуми, коментарі, електронну пошту або навіть сервіси миттєвого обміну повідомленнями). І це велика проблема! Адже онлайн-репутація сьогодні для багатьох важить надзвичайно багато. А створюється вона – насамперед через те, що ми говоримо, пишемо і публікуємо. І попри це – майже половина повідомлень, які ми отримуємо, є неввічливими, різкими, а іноді – відверто агресивними. Подібні речі навряд чи були б можливими у «реалі». Але у «віртуальному світі», як то кажуть – все можливо.
Вочевидь, однією з основних причин, чому так відбувається, є підвищений суб’єктивізм текстів порівняно із «живою» мовою. Коли ми не можемо бачити жести співрозмовника, спостерігати за його мімікою, чути тон та безпосередньо реагувати на його емоції – дуже важко інтерпретувати повідомлення. Адже, як відомо, лише 20% інформації передається через слова. Саме тому інформація, яку ми намагаємося передати через текст, повинна бути дуже чіткою та вивіреною. Якщо ми спілкуємося з людьми, які мешкають у різних куточках світу, то тут неабияке значення можуть відігравати культурні відмінності. А про них, відверто кажучи, більшість із нас попросту не замислюється.
Зрештою, не варто забувати, що кожна людина керується власними принципами та цінностями. Якщо ми дотримуємося однієї точки зору і щиро віримо у її правильність – це ще зовсім не означає, що подібні вподобання притаманні всім людям, з якими доводиться взаємодіяти.
Як же залишатися адекватним співрозмовником у середовищі Web 2.0: насамперед, потрібно намагатись бути позитивними, відкритими та з повагою ставитись до людини, з якою спілкуємось (навіть якщо ми ніколи не зустрінемось із нею в «реалі»); зберігати спокій навіть у найскладніших ситуаціях (коли дискусія вже переросла в суперечку, а то – й сварку); вміти ставити себе на місце співрозмовника з повагою до його думок, відчуттів та потреб; завжди шукати конструктивного виходу з дискусії; всіма можливими силами уникати емоційних відповідей та переходу на особистості (тим більше, що навряд чи ми знаємо особистість тієї людини, з якою спілкуємось); давати собі час та простір для роздумів (якщо пишете відповідь на агресивний коментар – зачекайте деякий час і перечитайте написане). На щастя, інтернет дає таку можливість – вам зовсім не обов’язково реагувати негайно! нарешті, переконатись, що відповідь не має жодної іншої інтерпретації, ніж та, яку ми в неї вкладали. Це дуже важливо – оскільки із двох можливих тлумачень майже завжди буде обрано гірше!
Людина повинна залишатись собою у всіх випадках. Навіть якщо її справжнє обличчя ховається під маскою «мережевого віртуала».
|
|
| |
3adrot | Дата: Четвер, 12.05.2016, 09:24 | Повідомлення # 492 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Здоров старіна...вшьо файно))
|
|
| |
Яна | Дата: Четвер, 12.05.2016, 14:54 | Повідомлення # 493 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Так, я цілком з цим погоджуюсь. Тема дуже актуальна і потребує обговорення. Автор добре сформулював свою думку. :yes: :yes: :yes:
|
|
| |
Яна | Дата: Четвер, 12.05.2016, 14:59 | Повідомлення # 494 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| В житті трапляються ситуації, коли люди неслідкують за своєю лексикою. Але я вважаю, що слід слідкувати за етикетом мовлення . Адже дуже цікаво спілкуватися з людиною у якої достатній рівень розвитку)))) :yes:
|
|
| |
МаринаХоломицька | Дата: Четвер, 12.05.2016, 15:04 | Повідомлення # 495 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Правила етикету потрібно дотримуватись. Але не потрібно показувати свої фальшиві здібності, які показуєте тікі на певних людях. Потрібно бути собою.
|
|
| |
МашаШевчик | Дата: Четвер, 12.05.2016, 15:06 | Повідомлення # 496 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Етикет спілкування в Інтернеті є дуже важливим!!! Ми повинні пам*ятати ,що при спілкуванні виражатися тільки вічливими слова, не ображати співрозмовника, намагатися зрозуміти його думку, але водночас висловлювати і свою, розмовляти тільки на дану тему. Тому будьте уважними і завжди слухайте свого співрозмовника!!!!
|
|
| |
holubdzyubenco | Дата: П'ятниця, 13.05.2016, 10:54 | Повідомлення # 497 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Кожна людина, незалежно від віку, статі, національності, освіти, посади, повинна дотримуватися основних норм мовного етикету, адже рівень мовленнєвої культури свідчить про міру вихованості, чемність людини.
|
|
| |
holubdzyubenco | Дата: П'ятниця, 13.05.2016, 10:55 | Повідомлення # 498 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| В житті трапляються ситуації, коли люди неслідкують за своєю лексикою. Але я вважаю, що слід слідкувати за етикетом мовлення . Адже дуже цікаво спілкуватися з людиною у якої достатній рівень розвитку))))
|
|
| |
kaptowe4ka | Дата: П'ятниця, 13.05.2016, 10:59 | Повідомлення # 499 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Інтерне́т (від англ. Internet), міжмере́жжя — всесвітня система взаємосполучених комп'ютерних мереж, що базуються на комплекті Інтернет-протоколів. Інтернет також називають мережею мереж. Інтернет складається з мільйонів локальних і глобальних приватних, публічних, академічних, ділових і урядових мереж, пов'язаних між собою з використанням різноманітних дротових, оптичних і бездротових технологій. Інтернет становить фізичну основу для розміщення величезної кількості інформаційних ресурсів і послуг, таких як взаємопов'язані гіпертекстові документи Всесвітньої павутини (World Wide Web — WWW) та електронна пошта.
|
|
| |
Rostik228 | Дата: П'ятниця, 13.05.2016, 11:00 | Повідомлення # 500 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Етике́т (від фр. étiquette — етикетка, напис) — норми й правила, які відображають уявлення про гідну поведінку людей у суспільстві . У сучасному вигляді та значенні слово вперше було вжито при дворі короля Франції Людовіка XIV — гостям роздали картки (етикетки) з викладенням того, як вони мають поводитись; хоч певні зводи норм і правил поведінки існували вже з найдавніших часів
|
|
| |