Інтернет-технології у викладанні фізики та астрономії
http://center.fio.ru/som/RESOURCES/KIRICHENKOAV/2003/08/SEMKE.HTM
У статті розглядається використання Інтернет-технологій в навчальному процесі, зокрема, вчитель фізики розповідає досвід впровадження цих технологій при вивченні фізики та астрономії. Стаття цікава ще й тим, що автор зібрав велику кількість посилань на веб-ресурси з даних предметів - колекції астрофізичних каталогів, сайти обсерваторій, сайти, на яких представлені найновіші дослідження сонячної системи, а також розробки зі шкільного курсу фізики, каталоги навчальних комп"ютерних програм з фізики і т.д. Дослідження впливу ІКТ на особистісні якості учня початкових класів в умовах навчального процесу загальноосвітньої школи
http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em5/content/08bpmsgi.htm
У статті викладено особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі початкових класів загальноосвітньої школи. Показано залежність результатів формування психічних якостей учнів молодших класів від якості дидактично орієнтованих засобів ІКТН та різнорідність формування ряду мисленнєвих процесів в учнів молодшого шкільного віку з використанням названих засобів у навчальній діяльності.
Інформаційно-комунікаційні технології в професійній діяльності директора школи
http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em2/content/07dvvpto.html
У статті досліджується актуальна проблема використання інформаційно-комунікаційних технологій в професійній діяльності директора школи для пошуку, обробки, обміну, передачі, використання та зберігання інформаційних ресурсів.
Аналіз форм навчання вчителів-предметників інформаційно-комунікаційним технологіям
http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em2/content/07lsgtci.html
Стаття присвячена методиці організації навчання вчителів-предметників інформаційно-комунікаційним технологіям. Проаналізовано: стан навчання вчителів на курсах підвищення кваліфікації і форми навчання вчителів-предметників інформаційно-комунікаційним технологіям у міжкурсовий період.
Методичні засади підготовки майбутніх вчителів до використання засобів ІКТв навчальній діяльності
http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em4/content/07nomaei.htm
Наводиться приклад побудови навчального курсу для студентів педагогічного коледжу. Очікується, що освоївши запропонований курс, майбутній учитель іноземної мови зможе самостійно розробляти й упроваджувати засоби ІКТ в процес навчання. Передбачається також, що придбані навички далі розвиватимуться й удосконалюватимуться, а застосування мультимедійних технологій не носитиме епізодичного характеру.
Проблема запровадження інформаційних технологій навчання у контексті наукової організації праці
http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em4/content/07aovmls.htm
Статтю присвячено аналізу проблеми запровадження інформаційних технологій навчання в педагогічний процес вітчизняних закладів освіти. Виходячи з позицій наукової організації праці, обґрунтовано позитивні й негативні характеристики інформатизації освітньої галузі.