Життя і навчання
|
|
Сашік | Дата: Четвер, 08.05.2008, 13:35 | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Користувачі
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Не подумайте, що я захоплююсь віртуальним спілкуванням, але поплескати язиком в неті непроти. Взагалі то мені вистачає і живого спілкування, та от одна проблема, я не просто хлопець, я - студент. Ну а студенти, як відомо, люди підневільні, в тому значенні, що не завжди роблять роблять те що їм подобається і часто роблять те, що їм неподобається. Я думаю, вцілому, ви мене зрозумієте. Не ображайтеся за неввічливе прохання, але напишіть кому не лінь, бо за це в мене має бути оцінка; і чим більше відгуків - тим краще. Може, в когось аналогічна проблема, буду радий допомогти. ПИШІТЬ, БУДУ ВДЯЧНИЙ!!!
|
|
| |
Лисичка | Дата: Неділя, 11.05.2008, 18:16 | Повідомлення # 2 |
Підполковник
Репутація: 2 []
| Чесно кажучи, Сашік, я не зрозуміла твоєї проблеми. Відгуки до чого тобі тут писати? І про яку аналогічну проблему ти кажеш? Вибач, можливо в твоїх словах я не побачила прихованого змісту, але все ж таки твоя тема не зовсім зрозуміла.
|
|
| |
marty | Дата: Понеділок, 12.05.2008, 07:59 | Повідомлення # 3 |
Лейтенант
| Сашік, Quote (Сашік) Я думаю, вцілому, ви мене зрозумієте. Не ображайтеся за неввічливе прохання, але напишіть кому не лінь, бо за це в мене має бути оцінка; і чим більше відгуків - тим краще. Нажаль не всі вміють читати між рядками якщо там щось є, наприклад я нічого не зрозумів про що писати , якщо мова йде про те як поєднати життя і навчання, то так і треба було написати...  Додано (12.05.2008, 07:59) --------------------------------------------- Напевно питання стоїть так: Як поєднати життя і навчання? Сашік, якщо ні, прошу мене виправити.
|
|
| |
Ойра | Дата: Понеділок, 12.05.2008, 09:33 | Повідомлення # 4 |
Група: Видалені
| Сашік, я думаю, що ти просто хочеш попробувати спілкуватися в неті, бо у тебе немає практики такого спілкування. Якщо так, то ти повинен визначитися, про що хочеш спідкуватися, от і все!
|
|