Понеділок, 29.05.2017, 03:58
Освітні веб-ресурси
учителям інформатики
Головна Реєстрація Вхід
Ви - Гість · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування у мережі (Правила спілкування)
Етикет спілкування у мережі
sashamatsenkoДата: Середа, 13.05.2015, 11:39 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
1.Пам'ятайте, що Ви розмовляєте з людиною
2. Дотримуйтесь тих самих стандартів поведінки, що й у реальному житті
3.Пам'ятайте, що Ви знаходитесь у кіберпросторі
4.Поважайте час і можливості інших
5.Зберігайте особистість.
6.Допомагайте іншим там, де Ви це можете зробити.
7.Не втручайтеся в конфлікти й не допускайте їх.
8.Поважайте право на приватне листування.
9.Не зловживайте своїми можливостями.
10.Навчіться вибачати іншим їхні помилки.
 
mango47Дата: Четвер, 05.05.2016, 12:24 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Основні правила спілкування  

1. Якщо Вам надіслали повідомлення, але отримали Ви його не одразу через те, що були, приміром, в офлайні або не за комп'ютером, потрібно відповісти протягом доби. Навіть якщо Ваш співрозмовник буде не в мережі, не відкладайте свою відповідь на потім.

2. Якщо у Вас горить активний статус, відповідати слід протягом п'яти хвилин. У випадку, якщо Ви зайняті і не можете вести бесіду, найкраще встановити статус «Зайнятий / Відійшов» або «Недоступний». Щойно Ви звільнитеся, не забудьте відповісти на всі повідомлення, які надійшли.

3. Намагайтеся миттєво відповідати на запит про авторизацію. Незважаючи на те, що найчастіше таким чином Вам приходить спам, перевіряйте інформацію про користувача. Адже замість розсильних непотрібної реклами, Вам в ICQ можуть стукати і потенційні клієнти.

дівчина за компьютером на роботі

4. Ваш співрозмовник, як і Ви, може бути зайнятий іншими справами, тому майте терпіння і дочекайтеся відповіді. Якщо у того, з ким Ви ведете діалог в месенджері, стоїть статус «Недоступний» або «Зайнятий», а у Вас термінова справа, поцікавтеся, чи сидить він зараз за робочим комп'ютером і чи може Вам відповісти.

5. Намагайтеся писати повідомлення в робочий час, особливо, якщо відповідь співрозмовника для Вас важлива.
 
aaaДата: Вівторок, 10.05.2016, 21:46 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Не використовуйте скорочення слів, пишіть повне слово yes
 
lol_222222Дата: Середа, 11.05.2016, 15:37 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Дотримуйтесь правил етикету в розмові
 
mishka_gammiДата: Середа, 11.05.2016, 19:30 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Основні правила спілкування:

1. Якщо Вам надіслали повідомлення, але отримали Ви його не одразу через те, що були, приміром, в офлайні або не за комп'ютером, потрібно відповісти протягом доби. Навіть якщо Ваш співрозмовник буде не в мережі, не відкладайте свою відповідь на потім.

2. Якщо у Вас горить активний статус, відповідати слід протягом п'яти хвилин. У випадку, якщо Ви зайняті і не можете вести бесіду, найкраще встановити статус «Зайнятий / Відійшов» або «Недоступний». Щойно Ви звільнитеся, не забудьте відповісти на всі повідомлення, які надійшли.

3. Намагайтеся миттєво відповідати на запит про авторизацію. Незважаючи на те, що найчастіше таким чином Вам приходить спам, перевіряйте інформацію про користувача. Адже замість розсильних непотрібної реклами, Вам в ICQ можуть стукати і потенційні клієнти.
 
mishka_gammiДата: Середа, 11.05.2016, 19:30 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Ваш співрозмовник, як і Ви, може бути зайнятий іншими справами, тому майте терпіння і дочекайтеся відповіді. Якщо у того, з ким Ви ведете діалог в месенджері, стоїть статус «Недоступний» або «Зайнятий», а у Вас термінова справа, поцікавтеся, чи сидить він зараз за робочим комп'ютером і чи може Вам відповісти.

 Намагайтеся писати повідомлення в робочий час, особливо, якщо відповідь співрозмовника для Вас важлива.

 Не пишіть багато коротких повідомлень, тим паче, якщо Ви тільки починаєте діалог і хочете швидко пояснити ситуацію. Краще написати велике змістовне повідомлення, в якому Ви все розкажіть в деталях. Звичайно, на це знадобиться трохи більше часу, але, повірте, Ваш співрозмовник таким чином краще сприйме інформацію. Дуже незручно збирати по кілька слів і відновлювати розмову.
 
FRZДата: Четвер, 12.05.2016, 09:13 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
1.Пам'ятайте про людину! Не забувайте, що навіть через посередництво мертвої Мережі та напханого електронікою комп'ютера ви спілкуєтеся з живою людиною. А часто - з багатьма людьми одночасно ... Не дозволяйте одурманити себе атмосфероюанонімності і вседозволеності - пам'ятайте, що на іншому кінці дроту така ж людина, як і ви ... Складаючи електронне послання, уявіть, що все це говорите людині прямо в обличчя - і намагайтеся, щоб при цьому вам не було соромно за свої слова. Звідси - друге правило:
2.Слідуйте в Мережі тими ж правилами, яким ви прямуєте в реальному житті. Порушення законів людського спілкування, моральних правил або норм суспільного життя Мережі, можливо, і пройде для вас щодо безкарним ... Але чи буде при цьому чиста ваша совість? Однак не забувайте при цьому і про третій правилі:
3.Пам'ятайте, що ви знаходитесь у кіберпросторі! Його межі куди ширше, ніж кордони звичного нам людського суспільства, і в різних його частинах можуть діяти свої закони. Тому, стикаючись з новим для вас видом спілкування в Мережі, вивчайте його закони і визнавайте їхній пріоритет. Скажімо, в будь-якій групі новин, форумі або навіть каналі IRC існують власні, локальні правила (rules) - ознайомтеся з ними, перш, ніж відправляти своє перше повідомлення! А головне - пам'ятайте про неписаних правилах: наприклад, правилі четвертому:
4.Бережно ставитеся до часу і думки інших людей! Звертайтеся по допомогу тільки тоді, коли це дійсно необхідно - і в цьому випадку ви завжди можете розраховувати на допомогу і підтримку ваших колег. Однак не смикайте інших користувачів по дрібницями - інакше в кінці кінців з вами просто перестануть спілкуватися. Пам'ятайте, що мережевий час не тільки обмежена, але і для багатьох вельми дорого! І, крім ваших проблем, у ваших співрозмовників можуть бути ще й власні ... Однак цей принцип має і зворотний бік, зафіксованому в правилі п'ята:
5.Намагайтесь виглядати гідно в очах своїх співрозмовників! Не економте свій час на "умовності" типу правил хорошого тону або, скажімо, правил граматики та орфографії. Навіть компліменти втрачають у вазі і переконливості, будучи втіленими в такій ось формі:
"Пріетом чувак я тащусь від тебе і тваіх книг круто пиши іщо"
З цього правило випливає і правило шосте:
6.Не нехтуйте порадами знавців і діліться своїми знаннями з іншими! Будьте вдячні тим, хто витрачає свій час, відповідаючи на ваші питання. Але й самі, отримавши листа з питанням від іншого користувача, не поспішайте відправляти це послання в кошик для сміття, яким би безглуздим і наївним воно не здавалося. Звідси - правило сьоме:
7.Стримуйте пристрасті. Вступати в дискусії ніякої етикет не забороняє, однак не опускайтеся до брані і лайки - нехай навіть ваш візаві свідомо провокує вас на це.
8.Відносьтесь з повагою не тільки до своєї, але й до чужого приватності! Якщо ви з якихось причин хочете зберігати анонімність в Мережі, визнайте ці права і за вашим співрозмовником. Більше того - він має право на анонімність і приватність, навіть якщо ви виступаєте "з відкритим забралом". Побічний наслідок з цього правила: не публікуйте інформацію з ваших приватних листів без згоди їх відправників, не копайтеся у чужих поштових скриньках та, в кінцевому підсумку, в чужих комп'ютерах! Господа хакери, це відноситься безпосередньо до вас ... Як і наступне правило:
9.Не зловживайте своєю владою і впливом в Мережі! Завоювати довіру важко, а втратити - так легко!
І нарешті - останнє, найголовніше правило:
10.Будьте терпимі до недоліків оточуючих вас людей! Не дивіться на те, дотримуються чи ні ваші співрозмовники правила мережевого етикету, дотримуйтесь їх самі! Зрештою, гранично ввічливо порекомендуйте співрозмовнику ознайомитися з цими правилами ...


Повідомлення відредаговано FRZ - Четвер, 12.05.2016, 09:16
 
icestormДата: Четвер, 12.05.2016, 09:30 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
1.Не можна вживати нецензурні слова)
 
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування у мережі (Правила спілкування)
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Використовуються технології uCoz

Пишу українською