П'ятниця, 26.04.2024, 16:17
Освітні веб-ресурси
учителям інформатики
Головна Реєстрація Вхід
Ви - Гість · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування в Інтернеті
Етикет спілкування в Інтернеті
AlkatrinaДата: Неділя, 15.05.2016, 16:52 | Повідомлення # 511
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Спілкування в мережі Інтернет схоже на рельне, тому правила реального спілкування дійсні у віртуальному.
 
valeriaaapetrovaДата: Понеділок, 16.05.2016, 11:56 | Повідомлення # 512
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Не відправляти спам.
Подякувати за спілкування.
 
MaksimenkoAlisaДата: Вівторок, 17.05.2016, 10:05 | Повідомлення # 513
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
1. Не грубіянити! Це, очевидне на перший погляд правило, порушується дуже часто, і саме це головна проблема спілкування у Мережі.
  2. Стежте за своєю мовою. Багато хто вважає, що завжди треба використовувати безліч смайликів, що іноді переходить усілякі розумні
межі.

  3. Заборонені всілякі форми небажаної масової розсилки, яку називають також "спамом".
  4. Заборонені дії на виведення з ладу чужих комп'ютерів. Спроба пожартувати над приятелем за допомогою " класної програмки" або
вхід до мережі з використанням чужого пароля можуть обернутися
величезним штрафом для ваших батьків, бо саме на них лягає вся
відповідальність за ваші дії.

  5. Регулярно перевіряйте вміст своєї поштової скриньки. Завжди вказуйте в електронному повідомленні його тему, щоб отримувач
листа зрозумів, про що йде мова. У кінці кожного електронного листа
вказуйте своє ім'я та прізвище, також не забувайте про ввічливість.
Навіть в електронних листах фрази " до побачення", " дякую за увагу"
дуже доречні.

  6. Не перевантажуйте лист додатковими матеріалами ( фотографіями, малюнками).
  7. Електронне послання одного кореспондента іншому є приватним, тому користувач повинен поважати право на таємницю
листування. І перш ніж передати його вміст іншим особам, необхідно
отримати дозвіл автора листа.

  8. І - найголовніше! Завжди пам'ятайте, що E-mail - засіб зв'язку з живими людьми. Перед тим, як надіслати листа, прочитайте його
уважно ще раз і поставте себе на місце одержувача.

 Отже, всім відвідувачам Інтернету Всезнайка бажає вести себе пристойно! Саме ви можете створити нову мережу, де люди спілкуються, 
радіють, вирішують важливі питання, знаходять друзів. Мережа Інтернет -
дивовижний винахід людства, вона повинна служити нам, бо саме вміння
спілкуватися створює справжню людину!!!
 
PotseluevaДата: Вівторок, 17.05.2016, 10:06 | Повідомлення # 514
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Ніколи не давайте приватної інформації про себе (прізвище, номер телефону, адреса, номер школи) без дозволу батьків. Якщо хто-небудь говорить вам, надсилає вам, або ви самі знайшли в мережі щось бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно. Зверніться до батьків або вчителів - вони знають, що треба робити. Пустая страница
 
PotseluevaДата: Вівторок, 17.05.2016, 10:08 | Повідомлення # 515
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
10 заповідей етикет інтернету
1.Помніте про людину! Не забувайте, що навіть через посередництво мертвої Мережі та напханого електронікою комп'ютера ви спілкуєтеся з живою людиною. А часто - з багатьма людьми одночасно ... Не дозволяйте одурманити себе атмосферою анонімності і вседозволеності - пам'ятайте, що на іншому кінці дроту така ж людина, як і ви ... Складаючи електронне послання, уявіть, що все це говорите людині прямо в обличчя - і намагайтеся, щоб при цьому вам не було соромно за свої слова. Звідси - друге правило:
2.Следуйте в Мережі тими ж правилами, яким ви прямуєте в реальному житті. Порушення законів людського спілкування, моральних правил або норм суспільного життя Мережі, можливо, і пройде для вас щодо безкарним ... Але чи буде при цьому чиста ваша совість? Однак не забувайте при цьому і про третій правилі:
3.Помніте, що ви знаходитесь у кіберпросторі! Його межі куди ширше, ніж кордони звичного нам людського суспільства, і в різних його частинах можуть діяти свої закони. Тому, стикаючись з новим для вас видом спілкування в Мережі, вивчайте його закони і визнавайте їхній пріоритет. Скажімо, в будь-якій групі новин, форумі або навіть каналі IRC існують власні, локальні правила (rules) - ознайомтеся з ними, перш, ніж відправляти своє перше повідомлення! А головне - пам'ятайте про неписаних правилах: наприклад, правилі четвертому:
4.Бережно ставитеся до часу і думки інших людей! Звертайтеся по допомогу тільки тоді, коли це дійсно необхідно - і в цьому випадку ви завжди можете розраховувати на допомогу і підтримку ваших колег. Однак не смикайте інших користувачів по дрібницями - інакше в кінці кінців з вами просто перестануть спілкуватися. Пам'ятайте, що мережевий час не тільки обмежена, але і для багатьох вельми дорого! І, крім ваших проблем, у ваших співрозмовників можуть бути ще й власні ... Однак цей принцип має і зворотний бік, зафіксованому в правилі п'ята:
5.Старайтесь виглядати гідно в очах своїх співрозмовників! Не економте свій час на "умовності" типу правил хорошого тону або, скажімо, правил граматики та орфографії. Навіть компліменти втрачають у вазі і переконливості, будучи втіленими в такій ось формі:
"Пріетом чувак я тащусь від тебе і тваіх книг круто пиши іщо"
З цього правило випливає і правило шосте:
6.Не нехтуйте порадами знавців і діліться своїми знаннями з іншими! Будьте вдячні тим, хто витрачає свій час, відповідаючи на ваші питання. Але й самі, отримавши листа з питанням від іншого користувача, не поспішайте відправляти це послання в кошик для сміття, яким би безглуздим і наївним воно не здавалося. Звідси - правило сьоме:
7.Сдержівайте пристрасті. Вступати в дискусії ніякої етикет не забороняє, однак не опускайтеся до брані і лайки - нехай навіть ваш візаві свідомо провокує вас на це.
8.Относітесь з повагою не тільки до своєї, але й до чужого приватності! Якщо ви з якихось причин хочете зберігати анонімність в Мережі, визнайте ці права і за вашим співрозмовником. Більше того - він має право на анонімність і приватність, навіть якщо ви виступаєте "з відкритим забралом". Побічний наслідок з цього правила: не публікуйте інформацію з ваших приватних листів без згоди їх відправників, не копайтеся у чужих поштових скриньках та, в кінцевому підсумку, в чужих комп'ютерах! Господа хакери, це відноситься безпосередньо до вас ... Як і наступне правило:
9.Не зловживайте своєю владою і впливом в Мережі! Завоювати довіру важко, а втратити - так легко!
І нарешті - останнє, найголовніше правило:
10.Будьте терпимі до недоліків оточуючих вас людей! Не дивіться на те, дотримуються чи ні ваші співрозмовники правила мережевого етикету, дотримуйтесь їх самі! Зрештою, гранично ввічливо порекомендуйте співрозмовнику ознайомитися з цими правилами ..
Пустая страница
 
MaksimenkoAlisaДата: Вівторок, 17.05.2016, 10:09 | Повідомлення # 516
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Більшість правил етикету користувачів електронною поштою подібні до загальноприйнятих у діловому світі при звичайному листуванні. Але є ряд
відмінностей або доповнень, які зумовлені, в основному, застосуванням
нових технологій та способів передачі інформації. Враховуючи ці
особливості, розроблено ряд правил використання електронної почти в
ділових ситуаціях :
  •  адреса вашої електронної пошти (e-mail) повинна відображати вашу посаду та коло занять;
  •  якщо до комп’ютера мають доступ декілька осіб, треба налагодити систему паролів та ідентифікації користувача;
  •  оскільки рівень таємничості електронної пошти досить низький, у своїй
    кореспонденції ніколи не вміщуйте конфіденційну інформацію – ви можете
    зашкодити собі та колегам;
  •  використовуйте зручний для читання формат та шрифт (друкуйте в інтервалі "один"; між абзацами робіть
    інтервал "два"; користуйтесь лише звичайним шрифтом, оскільки курсив або
    інші виділення можуть викликати проблеми на деяких типах моніторів);
  •  використовуйте адекватне, відповідне звертання до особи, якій направляєте лист;
  •  пишіть коротко, чітко і зрозуміло;
  •  у посланнях недоречно зловживати великими літерами, оскільки прийнято
    вважати, що у листуванні слова, написані у верхньому реєстрі з великої
    літери, є надзвичайно важливими;
  •  уникайте жартів, які, у відсутності під час електронного спілкування жестів, тону голосу, можуть
    бути розцінені адресатом як образа;
  •  уникайте у електронному спілкуванні скорочень та “смайликів” (smileys);
  •  у випадку використання різного роду цитат необхідно правильно їх оформляти, виділяти та вказувати автора;
  •  не надсилайте довгих додатків до ваших листів;
  •  у разі надсилань повідомлень за кордон можуть виникати складності з
    іншими мовами, тому рекомендується писати послання латинськими літерами
    (Dobrogo ranky, vitayu);
  •  завжди підписуйте свої електронні листи;
  •  відсилаючи діловий електронний лист за необхідності вкажіть, коли ви очікуєте відповідь;
  •  перш ніж відправити повідомлення, необхідно кілька разів його уважно прочитати;
  •  правильно вказуйте адресу;
  •  відповідь на електронний лист прийнято давати відразу після
    ознайомлення з ним, якщо ж певні умови перешкоджають цьому, необхідно
    відповідь надіслати протягом доби;
  •  щоденно перевіряйте вашу ділову електронну пошту;
  •  не читайте електронної пошти інших без відповідного дозволу;
  •  не давайте чужої електронної адреси іншим особам без відповідного дозволу – це порушення службової етики;
  •  якщо ви отримали неприємне повідомлення, яке вас обурило чи
    роздратувало, дайте відповідь на нього не зразу, а згодом, після
    ретельного обміркування;
  •  виявом поганих манер та непрофесіоналізму є надсилання колегам та діловим партнерам спаму (“spam”);
  •  не використовуйте електронну пошту для розсилання на випадкові адреси рекламних повідомлень;
  •  не використовуйте жодних безплатних локальних мереж (як правило, службових) для приватного листування;
  •  системний адміністратор повинен мати повний доступ до електронної
    пошти, тому користувачам необхідно це враховувати при листуванні;
  •  системний адміністратор має право надсилати термінові повідомлення
    всім користувачам електронної пошти даного сервера (розсилання по всіх
    поштових скриньках), а звичайний користувач має право це робити лише з
    дозволу адміністратора.
  •  
    alina_andreeva2015Дата: Вівторок, 17.05.2016, 21:55 | Повідомлення # 517
    Рядовий
    Група: Користувачі
    Повідомлень: 1
    Репутація: 0 []
    Статус: Відсутній
    Не варто розголошувати свої дані та особисту інформацію вІнтернеті, адже всі бажаючі зможуть отримати її, і це може бути небезпечно для користувача.
     
    qwertyzxcvbДата: Середа, 18.05.2016, 07:49 | Повідомлення # 518
    Рядовий
    Група: Користувачі
    Повідомлень: 2
    Репутація: 0 []
    Статус: Відсутній
    Спілкування в мережі Інтернет схоже на реальне, тому правила реального спілкування дійсні у віртуальному.
     
    qwertyzxcvbДата: Середа, 18.05.2016, 07:50 | Повідомлення # 519
    Рядовий
    Група: Користувачі
    Повідомлень: 2
    Репутація: 0 []
    Статус: Відсутній
    Ніколи не давайте приватної інформації про себе (прізвище, номер телефону, адреса, номер школи) без дозволу батьків. Якщо хто-небудь говорить вам, надсилає вам, або ви самі знайшли в мережі щось бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно. Зверніться до батьків або вчителів - вони знають, що треба робити.
     
    23031999nДата: Середа, 18.05.2016, 12:55 | Повідомлення # 520
    Рядовий
    Група: Користувачі
    Повідомлень: 1
    Репутація: 0 []
    Статус: Відсутній
    Етикет спілкування - це найголовніше в житті, без єтикету ніяка людина не захоче спілкуватися з вами.
    Тому знайте єтикет це понад усе.
     
    Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування в Інтернеті
    Пошук:

    Використовуються технології uCoz

    Пишу українською