Мережевий етикет
|
|
макс | Дата: Четвер, 30.04.2015, 08:38 | Повідомлення # 111 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| обговорюється етикет спілкування в мережіІнтернет
|
|
| |
Interprice | Дата: Четвер, 30.04.2015, 10:49 | Повідомлення # 112 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Не пишіть і не робіть нічого такого, чого б не хотіли почути або побачити самі. Навчіться доводити свою позицію, не принижуючи опонента.Пам'ятайте, людина, з якою ви спілкуєтеся за допомогою клавіатури, не бачить ваших емоцій, не чує вашого голосу. Постарайтеся представити себе на місці цієї людини і правильно формуйте свої думки, для того, щоб уникнути невірного трактування вашої думки.
|
|
| |
FCB_fan | Дата: Четвер, 30.04.2015, 12:39 | Повідомлення # 113 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Етикет - це порядок поведінки, прийнятий у певних соціальних групах. У мережі Інтернет, яка теж є суспільною групою, також сформувалися свої загальновизнані правила, на базі яких будується спілкування в мережі.Спілкуючись в мережі, не забувайте - Ви маєте справу з живими людьми. Правила хорошого тону для звичайного світу і для віртуального єдині. Не пишіть і не робіть нічого такого, чого не хотіли почути або побачити самі. Навчіться доводити свою позицію, не принижуючи опонента.Пам'ятайте, людина, з якою ви спілкуєтеся за допомогою клавіатури, не бачить ваших емоцій, не чує вашого голосу. Постарайтеся представити себе на місці цієї людини і правильно формуйте свої думки, для того, щоб уникнути невірного трактування вашої думки.Є і ще одна причина, по якій слід уважно стежити за тим, що пишеш в мережі. "Слово не горобець, вилетить - не впіймаєш" - ця приказка особливо справедлива для кіберпростору, адже все що ви пишете, зберігається в мережевих сховищах, а значить, зможе спливти в майбутньому і заподіяти багато неприємностей.Підсумовуючи все вищесказане, можна сказати, що головний і основоположний принцип мережевого етикету - це відношення до віртуальних опонентів, як до реальних людей.Не робіть нічого такого, чого б ви не зробили в реальному житті, де всі ми, усвідомлено чи ні, підкоряємося негласним правилам. Порушники яких караються законами і людьми. У мережевому суспільстві це зробити порівняно складно. Тому люди відчувають безкарність і поводяться неналежним чином, виправдовуючи себе тим, що мережа - це "зовсім не те, що в житті".Як би себе люди не намагалися виправдати, але це у будь-якому випадку буде неправильно. Стандарти поведінки більш менш, відрізняються, але в цілому, вони поблажливіші, ніж в звичайному житті.Прагніть зберігати етику спілкування на належному рівні, ігноруючи думки тих, хто стверджує "тут свобода - хто що хоче, то і говорить". Не вірте цьому. Якщо трапиться побувати в складній етичній ситуації, то поставте себе на це місце в реальному житті і Ви швидко знайдете правильне рішення.
|
|
| |
FCB_fan | Дата: Четвер, 30.04.2015, 12:41 | Повідомлення # 114 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Допомагайте людям в тих питаннях, в яких ви достатньо компетентні.Якщо ви самі ставите питання - зробіть його максимально осмисленим і коректним. Так ви швидше отримаєте правильну відповідь. Завдяки вашим відповідям і відповідям інших людей збільшується об'єм знань в мережі, який може стати в нагоді багатьом іншим людям.Якщо ви одержуєте інформацію від іншої людини за системою коротких повідомлень, що містить велику кількість дрібних реплік, резюмуйте одержані дані і відправте їх на форум - інформація буде в зручному вигляді підготовлена до сприйняття.Обмін знаннями - це те, для чого глобальна мережа була створена, не відходьте від цих традицій, обмінюйтеся інформацією. Якщо ви володієте цікавою інформацією, яка може зацікавити інших людей, відішліть її на форум. Цим ви зробите свій внесок в світовий інформаційний простір.Не вплутуйтеся в конфлікти і попереджайте їх.Флейм - це емоції, виражені текстом, які робляться, не враховуючи думку інших учасників розмови. Чи заборонений мережевим етикетом флейм? І так і ні. Флейм відноситися до старовинних мережевих традицій. У якісному вигляді він може принести приємні емоції для всіх учасників розмови. Але флейм, що переростає в численні злісні повідомлення, якими обмінюються декілька чоловік, заборонений мережевим етикетом. Такі "спалахи" можуть захлеснути всю розмову і втопити корисну інформацію в смітті, знищивши всю позитивну атмосферу.Поважайте право людини на особисту інформацію.
|
|
| |
AliceUndertaker | Дата: Четвер, 30.04.2015, 13:37 | Повідомлення # 115 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Привіт, як ваші справи? На мою думку, всі повинні дотримуватись правил етикету спілкування в мережі Інтернет.
|
|
| |
lavrinovich | Дата: Субота, 02.05.2015, 16:33 | Повідомлення # 116 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Мережевий Етикет - це набір приписів, рекомендацій і порад про те, як поводитися в Мережі Інтернет . Коли Ви освоюєте нову культуру, а Мережа, звичайно, має власну культуру, то можете зробити деякі помилки. Можна скривдити людину без явної причини, або, не зрозумівши, про що йде мова, виступити зі своєю різкою точкою зору. У результаті деякі користувачі (найчастіше, новачки) роблять усілякі помилки.
Мережевий Етикет має подвійну мету: допомогти новачкам звести кількість помилок до мінімуму, а також сприяти досвідченим користувачам Мережі в "навчанні" новачків. Якщо Ви будете дотримуватися декількох простих правил, то з меншою ймовірністю будете робити помилки, які можуть перешкоджати придбанню друзів у Мережі або просто нормальному спілкуванню. 1. Пам’ятайте, що Ви розмовляєте з людиною. 2. Тримайтеся тих же стандартів поведінки, що й у реальному житті. 3. Пам’ятайте, де саме Ви перебуваєте в Мережі. 4. Допомагайте іншим там, де Ви це можете зробити. 5. Намагайтеся не робити граматичних помилок. 6. Поважайте право на приватне листування.
|
|
| |
380977226533 | Дата: Субота, 02.05.2015, 19:58 | Повідомлення # 117 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Основні правила правила спілкування в Інтернеті -
1. Якщо Вам надіслали повідомлення, але отримали Ви його не одразу через те, що були, приміром, в офлайні або не за комп'ютером, потрібно відповісти протягом доби. Навіть якщо Ваш співрозмовник буде не в мережі, не відкладайте свою відповідь на потім.
2. Якщо у Вас горить активний статус, відповідати слід протягом п'яти хвилин. У випадку, якщо Ви зайняті і не можете вести бесіду, найкраще встановити статус «Зайнятий / Відійшов» або «Недоступний». Щойно Ви звільнитеся, не забудьте відповісти на всі повідомлення, які надійшли.
3. Намагайтеся миттєво відповідати на запит про авторизацію. Незважаючи на те, що найчастіше таким чином Вам приходить спам, перевіряйте інформацію про користувача. Адже замість розсильних непотрібної реклами, Вам в ICQ можуть стукати і потенційні клієнти.
4. Ваш співрозмовник, як і Ви, може бути зайнятий іншими справами, тому майте терпіння і дочекайтеся відповіді. Якщо у того, з ким Ви ведете діалог в месенджері, стоїть статус «Недоступний» або «Зайнятий», а у Вас термінова справа, поцікавтеся, чи сидить він зараз за робочим комп'ютером і чи може Вам відповісти.
5. Намагайтеся писати повідомлення в робочий час, особливо, якщо відповідь співрозмовника для Вас важлива.
6. Не пишіть багато коротких повідомлень, тим паче, якщо Ви тільки починаєте діалог і хочете швидко пояснити ситуацію. Краще написати велике змістовне повідомлення, в якому Ви все розкажіть в деталях. Звичайно, на це знадобиться трохи більше часу, але, повірте, Ваш співрозмовник таким чином краще сприйме інформацію. Дуже незручно збирати по кілька слів і відновлювати розмову.
7. Не використовуйте в повідомленнях жаргонізми і нецензурну лексику. Також, не пишіть довгих, зрозумілих лише Вам, оборотів. Пам'ятайте про те, що спілкування відбувається не в живу, і співрозмовник не чує Вашої інтонації і не бачить виразу обличчя.
8. Якщо Ви не впевнені в своїй грамотності на сто відсотків, встановіть програму автоматичної перевірки орфографії. Не важливо, чи це спілкування з потенційним клієнтом, чи з керівництвом або просто зі співробітником, завжди приємніше читати грамотні і правильно написані слова. За статистикою, дуже багатьох відштовхують помилки в повідомленні. Це псує загальне враження, як про конкретного співрозмовника, так і про компанію, яку він представляє.
9. Обов'язково перечитуйте своє повідомлення перед тим, як його надіслати. Навіть якщо програма перевірки орфографії не показала помилок, помилки все-одно можуть залишитися. У результаті, слова інколи мають зовсім інший зміст, а Ви витрачаєте багато часу, щоб пояснити співрозмовнику, що мали на увазі.
10. Залишайте іншим час подумати. Навіть якщо у того, з ким Ви ведете онлайн-діалог, стоїть активний статус, відповідь на Ваше повідомлення може прийти не моментально. Тим паче, не закидайте співрозмовника іншими питаннями і не перепитуйте щось по кілька разів, будьте толерантними!
|
|
| |
ira_grishuk | Дата: Неділя, 03.05.2015, 12:28 | Повідомлення # 118 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Пам'ятайте, що ви знаходитесь у кіберпросторі! Його межі куди ширше, ніж кордони звичного нам людського суспільства, і в різних його частинах можуть діяти свої закони. Тому, стикаючись з новим для вас видом спілкування в Мережі, вивчайте його закони і визнавайте їхній пріоритет. Скажімо, в будь-якій групі новин, форумі або навіть каналі IRC існують власні, локальні правила (rules) - ознайомтеся з ними, перш, ніж відправляти своє перше повідомлення!
|
|
| |
ira_grishuk | Дата: Неділя, 03.05.2015, 12:31 | Повідомлення # 119 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Слідуйте в Мережі тими ж правилами, яким ви прямуєте в реальному житті. Порушення законів людського спілкування, моральних правил або норм суспільного життя Мережі, можливо, і пройде для вас безкарним ... Але чи буде при цьому чиста ваша совість?
|
|
| |
sashamatsenko | Дата: Середа, 13.05.2015, 11:31 | Повідомлення # 120 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| В чаті не можна використовувати слова ненормативної лексики
|
|
| |