Чи потрібно використовувати освітні веб-ресурси?
|
|
vanok | Дата: Вівторок, 15.11.2011, 23:15 | Повідомлення # 31 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 11
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| звичайно потрібно!!! як в наш час обійтися без інтернету??? а ніяк!!! все, що нам потрібно ми знаходим в інтернеті. тому і на уроках інформатики нам зручніше почитати інформацію на веб-ресурсах ніж в книжці.
|
|
| |
kolya24121993 | Дата: Середа, 30.11.2011, 12:35 | Повідомлення # 32 |
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 23
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Значний інтерес до створення та використання освітніх веб-ресурсів обумовлений серйозними, і в значній мірі, обґрунтованими очікуваннями підвищення ефективності навчального процесу і якості навчання.
|
|
| |
kolya24121993 | Дата: Середа, 30.11.2011, 12:35 | Повідомлення # 33 |
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 23
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Значний інтерес до створення та використання освітніх веб-ресурсів обумовлений серйозними, і в значній мірі, обґрунтованими очікуваннями підвищення ефективності навчального процесу і якості навчання.
|
|
| |
kolya24121993 | Дата: Середа, 30.11.2011, 12:37 | Повідомлення # 34 |
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 23
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| З розвитком апаратного та програмного забезпечення комп’ютерів і комунікаційних технологій з’явилась можливість суттєво розвивати сферу створення освітніх веб-ресурсів. Перш за все, це пов’язано з появою глобальних мереж та веб-технологій. Ці технології стали другою парадигмою, на яких базуються сучасні уявлення про освітні веб-ресурси.
|
|
| |
kolya24121993 | Дата: Середа, 30.11.2011, 12:38 | Повідомлення # 35 |
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 23
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Враховуючи динамічність інформаційних технологій, варто очікувати нових підходів, які будуть змінювати зміст поняття освітніх веб-ресурсів. В більшості наукових робіт велика увага приділяється перерахуванню властивостей, якими повинен характеризуватись освітній веб-ресурс.
|
|
| |
kolya24121993 | Дата: Середа, 30.11.2011, 12:38 | Повідомлення # 36 |
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 23
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Освітні веб-ресурси – це інформаційні дані, що можуть бути представлені у вигляді текстових, графічних, звукових, відео форматах або їх комбінацій, які відображають певну предметну галузь освіти та призначені для забезпечення процесу навчання особистості, формування її знань, умінь та навичок.
|
|
| |
kolya24121993 | Дата: Середа, 30.11.2011, 12:39 | Повідомлення # 37 |
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 23
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Освітні веб-ресурси повинні мати високий рівень виконання, належне художнє оформлення, характеризуватися повнотою матеріалу, забезпечувати якість методичного інструментарію і технічного виконання, відповідати дидактичним принципам логічності та послідовності викладу даних. Освітні веб-ресурси можуть бути збережені на будь-якому електронному носієві або розміщені у веб-просторі локальної чи глобальної мережі. Використання існуючих на сьогоднішній день освітніх веб-ресурсів, більшість з яких опубліковано в мережі Інтернет, дозволяє: - суттєво покращити теоретичне викладання навчальної дисципліни; - значно розширити можливості навчання шляхом застосування різноманітних форм, видів та способів представлення теоретичного, практичного, довідкового матеріалу; - організувати ефективні форми навчальної діяльності для самостійного здобуття знань, умінь та навичок; - проводити діагностику інтелектуальних можливостей учнів, а також визначати рівень їх навчальних досягнень, готовність до певного виду діяльності; - здійснювати управління навчальним процесом, автоматизувати процеси контролю результатів навчання, тренування, тестування; - генерувати завдання в залежності від інтелектуального рівня кожної особистості та попередньо набутого досвіду; - забезпечити умови самостійної навчальної діяльності для самонавчання, саморозвитку, самоудосконалення, самоосвіти, самореалізації; - працювати в сучасних телекомунікаційних середовищах, забезпечити управління інформаційними потоками даних;
|
|
| |
kolya24121993 | Дата: Середа, 30.11.2011, 12:41 | Повідомлення # 38 |
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 23
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Найбільш активне використання освітніх веб-ресурсів спостерігається в практичній частині уроку. Така тенденція пояснюється тим, що учитель має великі обсяги рутинної роботи з формування і перевірки індивідуальних практичних завдань, а освітні веб-ресурси дозволяють йому автоматизувати подібну діяльність.
|
|
| |
kolya24121993 | Дата: Середа, 30.11.2011, 12:41 | Повідомлення # 39 |
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 23
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Найбільш активне використання освітніх веб-ресурсів спостерігається в практичній частині уроку. Така тенденція пояснюється тим, що учитель має великі обсяги рутинної роботи з формування і перевірки індивідуальних практичних завдань, а освітні веб-ресурси дозволяють йому автоматизувати подібну діяльність.
|
|
| |
kolya24121993 | Дата: Середа, 30.11.2011, 12:42 | Повідомлення # 40 |
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 23
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
| Щодо теоретичної частини уроку, то використання освітніх веб-ресурсів спостерігається дуже рідко. Незважаючи на очевидні педагогічні переваги, використання освітніх веб-ресурсів дещо утруднене. Причинами такого явища є непідготовленість педагогів до використання освітніх веб-ресурсів при викладенні теоретичного матеріалу, дефіцит освітніх веб-ресурсів, пристосованих для ефективного систематичного використання в навчальній діяльності, низька якість розроблених освітніх веб-ресурсів.
|
|
| |