Четвер, 28.03.2024, 16:20
Освітні веб-ресурси
учителям інформатики
Головна Реєстрація Вхід
Ви - Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Звіт про виконану роботу [3]
Розробки студентів (2009) [28]
Розробки студентів (2008) [9]
Розробки студентів (2007) [7]
Різне [1]
Друзі сайту
Наше опитування
Чи готовий вчитель безкоштовно ділитись своїми матеріалами в мережі?
1. Так
2. Лише окремі матеріали
3. Ні, не готовий
4. Витяги з матеріалів
Всього відповідей: 82
 Розробки студентів
Головна » 2008 » Квітень » 24 » Тупчієнко К. Конспект уроку: Вибір і редагування дизайну презентації (Power Point)
Тупчієнко К. Конспект уроку: Вибір і редагування дизайну презентації (Power Point)
08:47
Тема: Вибір і редагування дизайну презентації (Power Point)

Мета уроку:

• допомогти учням отримати уявлення про мультимедіа, познайомитися з програмою для створення мультимедійних презентацій; навчитися технології створення і демонстрації електронних презентацій; навчитися технології створення презентацій з використанням власно створених графічних зображень.
• виховання інформаційної культури учнів, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.
• розвиток мислення, пізнавальних інтересів, навиків роботи на комп'ютері, роботи з мультимедійними програмними засобами.

Устаткування: дошка, комп'ютер, комп'ютерна презентація.

Використані веб-ресурси:

http://www.pdaa.com.ua/np/pdf/88.pdf

http://www.svit-pk.com.ua/page.php?id=68

http://icc.melitopol.net/learn/kt/5%20lek.html.

http://www.microsoft.com/ukraine....s.mspx.

http://icc.melitopol.net/learn/kt/3%20lab.html

План уроку:

I. Організаційний момент.
II. Актуалізація знань.
III. Теоретична частина.
IV. Практична частина.

1. Створення презентації на базі шаблону
2. Редагування презентації
V. Питання для самоперевірки
VІ. Д/з
VII. Підсумок уроку.

Хід уроку

I.Організаційний момент. Вітання, перевірка присутніх. Пояснення теми, мети і ходу уроку.

II. Актуалізація знань.
Ви не раз чули слово «комп’ютерна презентація». Як ви думаєте, що воно означає?
Обговорення відповідей учнів.На цьому уроці ми познайомимося з тим, що таке мультимедійні презентації, програмами для створення презентацій.

III. Теоретична частина.

Комп'ютерні презентації є одним з видів мультимедійних проектів. Комп'ютерні презентації часто застосовуються в рекламі, при виступах на конференціях і нарадах, вони можуть також використовуватися на уроках в процесі пояснення матеріалу вчителем або доповідей учнів.
За допомогою застосування PowerPoint текстові і числові дані легко перетворюється на барвисто оформлені слайди і діаграми. На цьому занятті ви навчитеся створювати свою презентацію, розробляти її загальну компоновку і наповнювати слайди змістом. Ви дізнаєтеся про принципи побудови презентації і про режими програми, прискорюючі розробку документа.
У основі будь-якої презентації лежить набір слайдів, на яких розміщуються текст, графіки, малюнки. Електронні слайди подібні звичайним фотографічним, але видаються набагато простіше. Програма PowerPoint сама запрошує всі необхіднуі текстові та числові дані, а також надає безліч готових варіантів дизайну і шаблонів змісту.
Процес створення презентації в Microsoft PowerPoint складається з таких дій, як вибір загального оформлення, додавання нових слайдів і їх вмісту, вибір розмітки слайдів, зміна при необхідності оформлення слайдів, зміна колірної схеми, застосування різних шаблонів оформлення і створення таких ефектів, як ефекти анімації при демонстрації слайдів.
Відразу після запуску PowerPoint з'являється вікно презентації з першим титульним слайдом; справа в області завдань застосування видно вікно Створення презентації. Воно дозволяє вибрати спосіб створення документа. Перший розділ Відкрити презентацію дає можливість відкрити вже існуючу презентацію. У розділі Створення перераховані можливі варіанти створення нової презентації:
• нова презентація без якого-небудь форматування(Слайди мають мінімум елементів оформлення і кольору до них не застосовані);
• презентація З шаблону оформлення (Презентація створюється на основі наявного шаблону Microsoft PowerPoint, що містить основні елементи оформлення, шрифти і колірну схему. Окрім стандартних шаблонів Microsoft PowerPoint можна використовувати самостійно створені шаблони);
• презентація З майстра автозмісту із заздалегідь заданою структурою змісту (Для застосування шаблону оформлення, що включає пропонований текст для слайдів, використовується майстер автовмісту. Потім до запропонованого тексту вносяться необхідні зміни).

IV. Практична частина.
1. Завантажте OpenOffice.org. Створіть презентацію заданої вам тематики з шаблону OpenOffice.org Impress:
 виберіть у меню Файл команду Створити – Презентацію,
 у вікні “Майстер презентації”, що відкрилося, виберіть Тип презентації
 з шаблону, у списку, що випадає, виберіть “Фони презентацій”
 у наступному вікні Майстра презентацій виберіть тип слайду і спосіб відображення презентації; натисніть кнопку “Далі”
 наступний крок створення презентації з шаблону – вибір способу переходу від одного слайду до іншого, для цього слід вибрати такі параметри - Без ефектів, швидкість (Середня), За замовчуванням; натисніть кнопку “Далі”
2. Замініть текст першого слайду презентації на той, що відповідає вашій тематиці презентації.
 Для корегування тексту у презентації слід натиснути кнопкою миші на полі тексту і ввести свій текст.
 Для форматування набраного тексту, після його виділення треба на Контекстній панелі натиснути кнопку Символи (для вибору накреслення і розміру символів) або Абзац (для завдання абзацних відступів та вирівнювання).
 Для того, щоб налаштувати анімацію тексту треба після його виділення правою кнопкою миші викликати контекстне меню і вибрати команду Текст, після чого відкриється діалогове вікно “Текст”. У цьому вікні можна задати параметри анімації тексту.
3. Продумайте зміст презентації, використовуючи теоретичний матеріал лекцій або Довідку (треба перекласти українською мовою), а також навігацію презентації.
 Для створення навігаційних кнопок треба вибрати з галереї або з інших папок графічне зображення і вставити його потрібне місце. Потім викликати контекстне меню і вибрати команду “Дії по натисненню миші” і у вікні, що відкрилося, вибрати потрібну дію.
4. Створіть потрібну кількість слайдів для вашої презентації. Заповніть їх відповідними текстовими та графічними даними.
5. Виберіть параметри зміни (переходу) слайдів на екрані, завдавши звукові та анімаційні ефекти, а також час в автономному режимі.
 Праворуч під панеллю управління на смузі прокручування знаходяться шість інструментів для управління режимом роботи з презентацією.
Кнопки управління
 Верхня кнопка “Режим малювання” служить для перегляду окремого слайда і його редагування. При презентацією цьому внизу, ліворуч від горизонтальної смуги прокручування, будуть видимі закладки з іменами слайдів. Для переходу до іншого слайду необхідно клацнути на закладці з його назвою.
 Наступний інструмент дозволяє переключитися в режим структури слайда, яка представлена у вигляді ієрархічного списку. Перший рівень ієрархії це слайди (відображаються їхні заголовки). Щоб перейти до слайда, потрібно вибрати з списку будь який елемент, пов'язаний з ним. Даний список дозволяє редагувати заголовок. Щоб додати слайд, досить ввести текст і зробити його першим рівнем ієрархії (для зміни рівня використовуються клавіші Shift+Tab, Tab або панель інструментів).
 Наступний інструмент "Режим слайдів" керує порядком їх показу. Для зміни порядку треба перетягнути слайд з одного місця в інше.
 Інструмент "Режим приміток" дозволяє вводити текст, що буде відображатися тільки в режимі приміток.
 Режим “Прес релізу”дозволяє розмістити слайди на одній сторінці й увести їх опис.
 У лівому нижньому куті є панель інструментів, яка дозволяє створити фон слайду; можна переключатися між режимом слайдів і режимом фону (для цього служать перші дві кнопки).
 У режимі "Фону" можна створити фон для всіх слайдів, але його не можна буде редагувати. Можна додати, наприклад, текстовий напис або картинку. Для того, щоб фон був видимим або невидимим на визначеному слайді, необхідно у контекстному меню слайда вибрати "Формат >Стилі >Дизайн слайда..." і далі стиль слайда з фоном або без нього. У цьому ж діалоговому вікні можна вибрати один з можливих стилів, натиснувши на кнопку "Завантаження".
 Для встановлення параметри переходу між сайдами слід перейти у Режим слайдів (кнопка переходу знаходиться у правому верхньому куті робочої області презентації на смузі вертикальної прокрутки) і у Контекстній панелі встановити певні параметри: ефект слайда, швидкість переходу, тип переходу (автоматичний) і час для перегляду слайду (20 с). Щоб задати звукові переходи у процесі показу слайдів слід вибрати з меню Демонстрація команду Зміна слайдів і натиснути вкладку Додатково – Звук, і з переліку мелодій вибрати потрібні.
6. Збережіть слійд-фільм у своїй робочій папці у двох форматах – презентації та демонстрації. Закрийте програму.
 Для того, щоб зберегти файл як демонстрацію можна скористатися командою Експорт (меню Файл) і зберегти документ у HTML-форматі або у форматі .swf.
7. Запустіть на виконання слайд-фільму у режимі слайдів і відрегулюйте часові інтервали показу слайдів, ефекти анімації та звуку та знову збережіть файл у 2-х форматах.
8. Запустіть на виконання слайд-фільм у режимі демонстрації.

V. Питання для самоперевірки
1. Дайте визначення презентації.
2.Виділіть основні характеристики презентації.
3. Як властивості має кожний слайд презентації?
4. Розкажіть етапи створення презентації.
5. Розкрийте класифікацію презентацій за типами файлів.
6. Розкажіть про навігаційні системи у презентаціях.
7. Назвіть основні елементи сторінок презентації.
8. Розкажіть про програму PowerPoint
9. Розкрийте основні можливості програми для створення презентацій PowerPoint.
10. Для чого потрібне діалогове вікно “Створити презентацію” у PowerPoint?
11. Для чого потрібне діалогове вікно “Створення слайду” PowerPoint.

VІ. Д/з
Конспект уроку, вивчити основні поняття, знати основні операції при роботі з PowerPoint.
Знати, що таке мультимедійні презентації. Учні, які мають комп'ютери вдома, продовжити роботу по створенні презентації в PowerPoint

VII. Підсумок уроку.
Підбиття підсумку уроку. Оцінювання.
На уроці ми дізналися, що таке комп’ютерна презентація, навчилися робити і редагувати презентації в PowerPoint.

Категорія: Розробки студентів (2008) | Переглядів: 10435 | Додав: tupchiencko
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright Стеценко Г.В. © 2024
Пошук
Календар
«  Квітень 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Статистика

На сайті всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Архів записів
Використовуються технології uCoz

Пишу українською