П'ятниця, 19.04.2024, 03:36
Освітні веб-ресурси
учителям інформатики
Головна Реєстрація Вхід
Ви - Гість · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Портфоліо вчителя » Тема: "Комп'ютерна графіка" (Предмет "Інформатика")
Тема: "Комп'ютерна графіка"
ЛисичкаДата: Середа, 24.09.2008, 10:42 | Повідомлення # 1
Підполковник
Група: Користувачі
Повідомлень: 127
Репутація: 2 []
Статус: Відсутній
Quote (galanet)
1. Чи вибрана дисципліна (предмет)?

Так, моя дисципліна: Інформатика.

Quote (galanet)
2. Проаналізуйте навчальну програму з вибраної дисципліни (предмету).

Я знайшла таку навчальну програму: " ІНФОРМАТИКА. Навчальні програми для профільного навчання, програми факультативів, спецкурсів, пропедевтичних курсів, гуртків"

Quote (galanet)
3. Виберіть тему з навчальної програми дисципліни (предмету), яка стосується майбутнього проекту.

Згідно з цією програмою, я вибрала для себе тему, яка читається у 8 класі:
"Основи комп’ютерної графіки. Обробка зображень за допомогою растрового редактору Adobe Photoshop":

Все, що нижче, я скопіювала з навчальної програми:

Основи комп’ютерної графіки (10 год.)
Растрова графіка. Векторна графіка. Формати графічних файлів. Колірні моделі. Мо-дель RGB. Модель СMYK. Модель HSB. Роздільна здатність зображення. Лініатура. Введення інформації в комп’ютер. Сканер. Цифровий фотоапарат.
Учні повинні знати:
- основні поняття растрової та векторної графіки, їх переваги та недоліки;
- шляхи створення кольорів за допомогою колірних моделей;
- основні засоби для введення графічної інформації в комп’ютер.
Учні повинні вміти:
- користуватися цифровим фотоапаратом і сканером для введення інформації в комп’ютер.

Обробка зображень за допомогою растрового редактору Adobe Photoshop (24 год.)
1. Робота із зображенням (8 год.)
Режими виділення. Інструменти виділення. Кадрування. Витягнення виділень. Зміна розмірів.
Обертання. Дзеркальне відображення. Пензлі та художні інструменти. Використання шарів і масок. Маски шарів.
Редагування шарів. Створення контурів. Редагування контурів.
2. Фільтри й ефекти (6 год.)
Декоративні фільтри. Фільтри, що імітують роботу художника. Фільтри викривлення. Спеціальні ефекти.
Доповнюючі модулі та програми - додатки для Photoshop. Kai’s Power Tools. Alien Skin Eye Candy.
3. Створення композитних зображень (4 год.)
Джерела зображень. Перетворення двох зображень в одне. Реалістичні композиції.
Заміна фонового зображення. Композиції з чистого листа.
4. Робота с текстом (2 год.)
Інструмент Type. Створення тіней. Заливка надписів. Ефект світіння. Використання рельєфності й об’ємності. Вирівнювання надписів.
5. Відновлення фотографій (4 год.)
Легкі виправлення. Покрокове очищення зображення. Використання відтінків.
Відновлення кольору. Знищення ефекту “червоних очей”. Додавання нових об’єктів. Яскравість. Контрастність. Використання рівнів.
Учні повинні знати:
- можливості обробки графічної інформації за допомогою растрових редакторів;
- використання різних графічних форматів, їх вплив на якість зображення.
Учні повинні вміти:
- використовувати інструменти виділення при роботі із зображеннями;
- перетворювати зображення: зміна розмірів, обертання, дзеркальне відображення;
- користуватися інструментами малювання для внесення змін у зображення або для створення нового зображення;
- використовувати фільтри для створення різних ефектів при роботі із зображення-ми;
- створювати текст, редагувати його та застосовувати різні ефекти для нього;
- здійснювати ретушування фотографій, що потребують цього.

Quote (galanet)
4. Почніть придумувати різні формулювання теми проекту:

Мої орієнтовні теми:

"По ту сторону фотографії"
"Справжній фотограф"
"Мистецтво фотографування"

Які ще теми можна придумати?

 
galanetДата: Вівторок, 30.09.2008, 14:34 | Повідомлення # 2
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 626
Репутація: 19 []
Статус: Відсутній
Кожну сформульовану назву можна використати.

Мої пропозиції:

"Світ комп'ютерної графіки" (трохи суха назва, потрібно працювати)
"Як комп'ютер створює графіку?" (запитальна назва, спрямована на пошук відповідей учнями)
"Фотографія+комп'ютер=?" (запитальна назва, спрямована на пошук відповідей учнями)
"Фотошоп: як зробити життя яскравішим?" (запитальна назва, спрямована на пошук відповіді учнями)
"Знайди арсенал справжнього фотографа!" (закликаюча назва, спрямована на активацію дії учнів)

Вибір за вами!

 
ЛисичкаДата: Середа, 01.10.2008, 13:19 | Повідомлення # 3
Підполковник
Група: Користувачі
Повідомлень: 127
Репутація: 2 []
Статус: Відсутній
Quote (galanet)
Знайди арсенал справжнього фотографа!

Напевне подумаю над цією темою.
Дякую :)
 
крапочкаДата: Середа, 01.10.2008, 23:49 | Повідомлення # 4
Підполковник
Група: Друзі сайту
Повідомлень: 127
Репутація: 2 []
Статус: Відсутній
ммм

світ через призму фотошопу ?)

 
ЛисичкаДата: П'ятниця, 17.10.2008, 14:57 | Повідомлення # 5
Підполковник
Група: Користувачі
Повідомлень: 127
Репутація: 2 []
Статус: Відсутній
Я не можу придумати ключове питання :'(
 
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Портфоліо вчителя » Тема: "Комп'ютерна графіка" (Предмет "Інформатика")
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Використовуються технології uCoz

Пишу українською