Субота, 27.04.2024, 02:18
Освітні веб-ресурси
учителям інформатики
Головна Реєстрація Вхід
Ви - Гість · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування в Інтернеті
Етикет спілкування в Інтернеті
Tanya17Дата: Вівторок, 11.04.2017, 13:13 | Повідомлення # 581
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Не можна спамити та флудити
 
Nas_tyДата: Середа, 12.04.2017, 12:40 | Повідомлення # 582
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Намагайтеся не допускати граматичних помилок, використовуйте засоби перевірки орфографії
 
Nas_tyДата: Середа, 12.04.2017, 12:40 | Повідомлення # 583
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Не надсилайте в листах оголошень і реклами, якщо вони не є предметом обговорення
 
zimanikaaДата: Середа, 12.04.2017, 12:43 | Повідомлення # 584
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Hello
 
vika228Дата: Четвер, 13.04.2017, 11:43 | Повідомлення # 585
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Спілкуючись в мережі, не забувайте - Ви маєте справу з живими людьми. Правила хорошого тону для звичайного світу і для віртуального єдині. Не пишіть і не робіть нічого такого, чого не хотіли почути або побачити самі. Навчіться доводити свою позицію, не принижуючи опонента. Пам'ятайте, людина, з якою ви спілкуєтеся за допомогою клавіатури, не бачить ваших емоцій, не чує вашого голосу. Постарайтеся представити себе на місці цієї людини і правильно формуйте свої думки, для того, щоб уникнути невірного трактування вашої думки.Стежте за тим, що пишете і як пишете. Не припускайтеся орфографічної помилки, адже для більшості людей правила орфографії грають важливу роль. Про людину, яка хронічно здійснює помилки, користувачі мережі можуть думати лише негативно - дурний підліток.Ніколи не кривдьте віртуальних опонентів, будьте терплячі і ввічливі, не користуйтеся ненормативною лексикою і не влаштовуйте конфлікт не маючи на те підстав.
Поважайте право людини на особисту інформацію.
 
vika228Дата: Четвер, 13.04.2017, 11:46 | Повідомлення # 586
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Спілкуючись в мережі, не забувайте - Ви маєте справу з живими людьми. Правила хорошого тону для звичайного світу і для віртуального єдині. Не пишіть і не робіть нічого такого, чого не хотіли почути або побачити самі. Навчіться доводити свою позицію, не принижуючи опонента. Пам'ятайте, людина, з якою ви спілкуєтеся за допомогою клавіатури, не бачить ваших емоцій, не чує вашого голосу. Постарайтеся представити себе на місці цієї людини і правильно формуйте свої думки, для того, щоб уникнути невірного трактування вашої думки.Стежте за тим, що пишете і як пишете. Не припускайтеся орфографічної помилки, адже для більшості людей правила орфографії грають важливу роль. Про людину, яка хронічно здійснює помилки, користувачі мережі можуть думати лише негативно - дурний підліток.Ніколи не кривдьте віртуальних опонентів, будьте терплячі і ввічливі, не користуйтеся ненормативною лексикою і не влаштовуйте конфлікт не маючи на те підстав.
Поважайте право людини на особисту інформацію.
 
dreamДата: Субота, 15.04.2017, 17:36 | Повідомлення # 587
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Етикет інтернет-спілкування: 10 правил :thanks: 

1. Якщо Вам надіслали повідомлення, але отримали Ви його не одразу через те, що були, приміром, в офлайні або не за комп'ютером, потрібно відповісти протягом доби. Навіть якщо Ваш співрозмовник буде не в мережі, не відкладайте свою відповідь на потім.

2. Якщо у Вас горить активний статус, відповідати слід протягом п'яти хвилин. У випадку, якщо Ви зайняті і не можете вести бесіду, найкраще встановити статус «Зайнятий / Відійшов» або «Недоступний». Щойно Ви звільнитеся, не забудьте відповісти на всі повідомлення, які надійшли.

3. Намагайтеся миттєво відповідати на запит про авторизацію. Незважаючи на те, що найчастіше таким чином Вам приходить спам, перевіряйте інформацію про користувача. Адже замість розсильних непотрібної реклами, Вам в ICQ можуть стукати і потенційні клієнти.
4. Ваш співрозмовник, як і Ви, може бути зайнятий іншими справами, тому майте терпіння і дочекайтеся відповіді. Якщо у того, з ким Ви ведете діалог в месенджері, стоїть статус «Недоступний» або «Зайнятий», а у Вас термінова справа, поцікавтеся, чи сидить він зараз за робочим комп'ютером і чи може Вам відповісти.

5. Намагайтеся писати повідомлення в робочий час, особливо, якщо відповідь співрозмовника для Вас важлива.

6. Не пишіть багато коротких повідомлень, тим паче, якщо Ви тільки починаєте діалог і хочете швидко пояснити ситуацію. Краще написати велике змістовне повідомлення, в якому Ви все розкажіть в деталях. Звичайно, на це знадобиться трохи більше часу, але, повірте, Ваш співрозмовник таким чином краще сприйме інформацію. Дуже незручно збирати по кілька слів і відновлювати розмову.
7. Не використовуйте в повідомленнях жаргонізми і нецензурну лексику. Також, не пишіть довгих, зрозумілих лише Вам, оборотів. Пам'ятайте про те, що спілкування відбувається не в живу, і співрозмовник не чує Вашої інтонації і не бачить виразу обличчя.

8. Якщо Ви не впевнені в своїй грамотності на сто відсотків, встановіть програму автоматичної перевірки орфографії. Не важливо, чи це спілкування з потенційним клієнтом, чи з керівництвом або просто зі співробітником, завжди приємніше читати грамотні і правильно написані слова. За статистикою, дуже багатьох відштовхують помилки в повідомленні. Це псує загальне враження, як про конкретного співрозмовника, так і про компанію, яку він представляє.

9. Обов'язково перечитуйте своє повідомлення перед тим, як його надіслати. Навіть якщо програма перевірки орфографії не показала помилок, помилки все-одно можуть залишитися. У результаті, слова інколи мають зовсім інший зміст, а Ви витрачаєте багато часу, щоб пояснити співрозмовнику, що мали на увазі.

10. Залишайте іншим час подумати. Навіть якщо у того, з ким Ви ведете онлайн-діалог, стоїть активний статус, відповідь на Ваше повідомлення може прийти не моментально. Тим паче, не закидайте співрозмовника іншими питаннями і не перепитуйте щось по кілька разів, будьте толерантними!
 
dreamДата: Субота, 15.04.2017, 17:45 | Повідомлення # 588
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Ось ще декілька правил:
- пам'ятайте, що Ви перебуваєте у віртуальному просторі. Якщо Ви вирішили втрутитися в якусь дискусію, то можете зашкодити іншим. Опинившись у новій ділянці віртуального простору, спочатку озирніться. Витратьте час на вивчення обстановки, "послухайте", як і про що говорять люди. Тільки після цього приєднуйтесь до розмови;- поважайте час і можливості інших. Коли Ви відправляєте електронну пошту або повідомлення до конференції, то фактично претендуєте на чужий час. І тоді Ви відповідаєте за те, щоб адресат не витратив цей час даремно. Слід також пам'ятати про пропускну спроможність каналу, через який відбувається зв'язок. Раніше, ніж Ви відправите людині свій лист, поміркуйте, чи він справді потрібен їй. Якщо ж Ви вагаєтесь, поміркуйте двічі, перш ніж відправити повідомлення;- зберігайте особистість. У мережі (наприклад, у конференціях) Ви можете зустрітися з тими, кого ніколи б не зустріли в реальному житті, і ніхто не засудить Вас за колір шкіри, очі, волосся, за вашу вагу, вік або манеру одягатися. Однак Вас будуть оцінювати з точки зору того, як Ви пишете. Таким чином, правила граматики відіграють важливу роль. Крім того, переконайтесь, що Ваші послання зрозумілі й логічно витримані;- допомагайте іншим там, де Ви це можете зробити. Задавайте запитання, спілкуючись у віртуальному просторі. Чому це ефективно? Тому що Ваші запитання читатимуть багато людей, які, може, знають на них відповідь. І навіть якщо кваліфіковано дадуть відповідь тільки декілька чоловік, загальний обсяг знань у мережі збільшиться. Обмін досвідом в Інтернеті — захоплююче заняття;- не втручайтеся в конфлікти й не припускайте їх. Мережевий етикет проти злісних послань, якими іноді обмінюються окремі учасник дискусії;- навчіться вибачати іншим їхні помилки. Коли хтось припускається помилки — будь це помилка в слові, безглузде запитання або невиправдано довга відповідь, — будьте до нього поблажливі. Якщо у Вас гарні манери, це ще не означає, що Ви маєте право нав'язувати їх усім іншим. Якщо ж Ви вирішили звернути увагу користувача на припущену помилку, зробіть це коректно й краще в приватному листі;
 
ilia-vladДата: Вівторок, 18.04.2017, 10:55 | Повідомлення # 589
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
влад сенчук и Миколаєнко илья ми зарегистрировались на сайті и написали своє повидамлення
 
DmytroДата: Вівторок, 18.04.2017, 10:58 | Повідомлення # 590
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Я учень групи М-11 Шумейко Дмитро підготував повідомлення
 
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування в Інтернеті
Пошук:

Використовуються технології uCoz

Пишу українською