Четвер, 25.04.2024, 06:02
Освітні веб-ресурси
учителям інформатики
Головна Реєстрація Вхід
Ви - Гість · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування в Інтернеті
Етикет спілкування в Інтернеті
gggggggggggg14885163228Дата: Середа, 27.04.2016, 11:37 | Повідомлення # 471
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
запорожье что с погодой?
 
JENIKДата: Середа, 27.04.2016, 11:43 | Повідомлення # 472
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Етикет спілкування в інтернеті важливий для нас з вами! Якщо його не будет, не буду взаєморозуміння між нами!
 
JENIKДата: Середа, 27.04.2016, 11:44 | Повідомлення # 473
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Дякую вам за чудову тему.
 
Anna_0511Дата: Середа, 27.04.2016, 12:29 | Повідомлення # 474
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Основні правила спілкування в Ітернеті:

1. Якщо Вам надіслали повідомлення, але отримали Ви його не одразу через те, що були, приміром, в офлайні або не за комп'ютером,
потрібно відповісти протягом доби. Навіть якщо Ваш співрозмовник буде не
в мережі, не відкладайте свою відповідь на потім.

2. Якщо у Вас горить активний статус, відповідати слід протягом п'яти хвилин. У випадку, якщо Ви зайняті і не можете вести бесіду,
найкраще встановити статус «Зайнятий / Відійшов» або «Недоступний».
Щойно Ви звільнитеся, не забудьте відповісти на всі повідомлення, які
надійшли.

3. Намагайтеся миттєво відповідати на запит про авторизацію. Незважаючи на те, що найчастіше таким чином Вам приходить спам,
перевіряйте інформацію про користувача. Адже замість розсильних
непотрібної реклами, Вам в ICQ можуть стукати і потенційні клієнти.

4. Ваш співрозмовник, як і Ви, може бути зайнятий іншими справами, тому майте терпіння і дочекайтеся відповіді. Якщо у того, з
ким Ви ведете діалог в месенджері, стоїть статус «Недоступний» або
«Зайнятий», а у Вас термінова справа, поцікавтеся, чи сидить він зараз
за робочим комп'ютером і чи може Вам відповісти.

5. Намагайтеся писати повідомлення в робочий час, особливо, якщо відповідь співрозмовника для Вас важлива.

6. Не пишіть багато коротких повідомлень, тим паче, якщо Ви тільки починаєте діалог і хочете швидко пояснити ситуацію. Краще
написати велике змістовне повідомлення, в якому Ви все розкажіть в
деталях. Звичайно, на це знадобиться трохи більше часу, але, повірте,
Ваш співрозмовник таким чином краще сприйме інформацію. Дуже незручно
збирати по кілька слів і відновлювати розмову.

7. Не використовуйте в повідомленнях жаргонізми і нецензурну лексику. Також, не пишіть довгих, зрозумілих лише Вам, оборотів.
Пам'ятайте про те, що спілкування відбувається не в живу, і
співрозмовник не чує Вашої інтонації і не бачить виразу обличчя.

8. Якщо Ви не впевнені в своїй грамотності на сто відсотків, встановіть програму автоматичної перевірки орфографії. Не важливо, чи це
спілкування з потенційним клієнтом, чи з керівництвом або просто зі
співробітником, завжди приємніше читати грамотні і правильно написані
слова. За статистикою, дуже багатьох відштовхують помилки в
повідомленні. Це псує загальне враження, як про конкретного
співрозмовника, так і про компанію, яку він представляє.

9. Обов'язково перечитуйте своє повідомлення перед тим, як його надіслати. Навіть якщо програма перевірки орфографії не показала
помилок, помилки все-одно можуть залишитися. У результаті, слова інколи
мають зовсім інший зміст, а Ви витрачаєте багато часу, щоб пояснити
співрозмовнику, що мали на увазі.

10. Залишайте іншим час подумати. Навіть якщо у того, з ким Ви ведете онлайн-діалог, стоїть активний статус, відповідь на Ваше
повідомлення може прийти не моментально. Тим паче, не закидайте
співрозмовника іншими питаннями і не перепитуйте щось по кілька разів,
будьте толерантними!
 
alinadupliyДата: Середа, 27.04.2016, 12:31 | Повідомлення # 475
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Спілкуючись в мережі, не забувайте - Ви маєте справу з живими людьми. Правила хорошого тону для звичайного світу і для віртуального єдині. Не пишіть і не робіть нічого такого, чого не хотіли почути або побачити самі. Навчіться доводити свою позицію, не принижуючи опонента. :happy: 

Пам'ятайте, людина, з якою ви спілкуєтеся за допомогою клавіатури, не бачить ваших емоцій, не чує вашого голосу. Постарайтеся представити себе на місці цієї людини і правильно формуйте свої думки, для того, щоб уникнути невірного трактування вашої думки.

Є і ще одна причина, по якій слід уважно стежити за тим, що пишеш в мережі. "Слово не горобець, вилетить - не впіймаєш" - ця приказка особливо справедлива для кіберпростору, адже все що ви пишете, зберігається в мережевих сховищах, а значить, зможе спливти в майбутньому і заподіяти багато неприємностей.

Підсумовуючи все вищесказане, можна сказати, що головний і основоположний принцип мережевого етикету - це відношення до віртуальних опонентів, як до реальних людей :yes: 
 
plane_of_dreamsДата: Середа, 27.04.2016, 12:36 | Повідомлення # 476
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Будьте ввічливими один з одним :)
 
gaaar21Дата: Середа, 27.04.2016, 12:46 | Повідомлення # 477
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Привіт) Ось декілька правил
Якихось глобальних чітко встановлених правил спілкування в Інтернеті не існує: Зазвичай кожне мережеве співтовариство має свої правила, причому десь
вони існують у вигляді негласної домовленості, а десь — чітко прописані,
а порушення їх карається.
Однак можна виділити загальні правила хорошого тону, яким варто слідувати, вступаючи в нове мережеве співтовариство. Не потрібно
поспішати відразу ставати активним учасником мережевого співтовариства:
для початку слід мовчки поспостерігати, щоб побільше дізнатися про
традиції і правилах спільноти, стилі спілкування його учасників.Пам’ятайте, що в багатьох спільнотах існують неписані правила: Про них ніхто не розповідає, за їх порушення офіційно не карають, але
саме їх дотримання дозволяє розділити користувачів на «своїх» і «чужих».Обов’язково прочитайте офіційні правила, якщо вони існують. На додаток до правил на багатьох сайтах також є список поширених запитань і відповідей на них (так званий FAQ). З ним також слід ознайомитися, щоб не задавати потім питання, які до
вас задавали десятки сотні інших користувачів: зазвичай старожили цьому
не раді.Якщо ви ознайомилися FAQ, але відповіді на питання так і не знайшли, скористайтеся також пошуком по ресурсу (Якщо він доступний). А от якщо і пошук не дав відповідей, можете
питати у інших учасників спільноти. Тільки робити це потрібно у
відповідній темі.При спілкуванні потрібно слідувати основним правилам оформлення
повідомлень. Почнемо з грамотності. Багато хто вважає, що в Інтернеті
писати грамотно необов’язково. Однак часто кричущу безграмотність вважають ознакою неповаги до співрозмовника. Крім того, грамотно написані повідомлення швидше і легше зрозуміти.
Ніхто не вимагає від вас абсолютної грамотності, просто користуйтеся
автоматичною перевіркою орфографії в браузері. Хоча б.Ставлення до використанню спеціальних скорочень і різного роду сленгу (У тому числі «падонкаффского») залежить від конкретної спільноти.
Деякі спільноти заохочують використання сленгу, тому що він, по-перше,
дозволяє спілкуватися ефективніше (учасники розуміють один одного, що
називається, з півслова), а по-друге, допомагає відсіяти "випадкових"
людей. І навпаки, знання сленгу автоматично робить новачка «своїм».Також ваші повідомлення повинні бути легкими для читання. У більшості онлайн-спільнот не вітається:
  • використання трансліту (napisaniye soobshcheniy latinitsey);
  • заміна букв цифрами та іншими схожими символами (скажімо, використання 4етверкі замість букви «ч»);
  • використання букв різного регістра (ось так от);
  • використання «Капсиї» (НАПИСАНИЕ ПОВІДОМЛЕНЬ ВЕЛИКИМИ ЛІТЕРАМИ) для
    залучення уваги (прирівнюється до крику і вважається грубим);
  • використання великої кількості смайлів, яскравих кольорів, вигадливих шрифтів).

Важлива, природно, не тільки форма повідомлення, а й його зміст.
Незважаючи на гадану неформальність спілкування в Інтернеті, в
Глобальній павутині не вітаються деякі види поведінки. Це, зокрема:
  • спам (поширення повідомлень рекламного характеру без попередньої згоди адресатів);
  • флуд (поширення повідомлень, які не несуть корисної інформації);
  • оффтопик (поширення повідомлень, які виходять за рамки встановленої теми спілкування);
  • флейм («словесна війна»);
  • троллінг (навмисна провокація інших користувачів, мета якої — розпалювання флейму).

Якщо ви будете дотримуватися негласні правила спілкування в Інтернеті, це збереже вам чимало нервів. І пам’ятайте, що правила мережевого етикету можуть відрізнятися в різних онлайн-спільнотах. Це потрібно враховувати, якщо ви прагнете до приємного і продуктивному спілкуванню в Мережі.
 
380981244856Дата: Четвер, 28.04.2016, 09:55 | Повідомлення # 478
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Одне з основних правил- якщо вам надіслали повідомлення, але отримали Ви його не одразу через те, що були, приміром, в офлайні або не за комп'ютером, потрібно відповісти протягом доби. Навіть якщо Ваш співрозмовник буде не в мережі, не відкладайте свою відповідь на потім.
 
kara666Дата: Четвер, 28.04.2016, 14:33 | Повідомлення # 479
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Hello. I' M KARINA
 
kolbasiukДата: Четвер, 28.04.2016, 15:43 | Повідомлення # 480
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Під час спілкування в інтернеті не можна забувати і про слова ввічливості, адже ці слова і є показником нашої вихованості
 
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування в Інтернеті
Пошук:

Використовуються технології uCoz

Пишу українською