П'ятниця, 26.05.2017, 13:22
Освітні веб-ресурси
учителям інформатики
Головна Реєстрація Вхід
Ви - Гість · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 45 з 65«1243444546476465»
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування в Інтернеті
Етикет спілкування в Інтернеті
oksana28Дата: П'ятниця, 22.04.2016, 16:56 | Повідомлення # 441
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Не використовуйте в повідомленнях нецензурну лексику.

Повідомлення відредаговано oksana28 - П'ятниця, 22.04.2016, 16:57
 
alonka97Дата: П'ятниця, 22.04.2016, 17:02 | Повідомлення # 442
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Етикет- це головне у спілкуванні yes
 
alonka97Дата: П'ятниця, 22.04.2016, 17:04 | Повідомлення # 443
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Не гарно використовувати у повідомленнях нецензурну лексику yes
 
hrustunaДата: П'ятниця, 22.04.2016, 21:04 | Повідомлення # 444
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Основні правила спілкування:

1. Якщо Вам надіслали повідомлення, але отримали Ви його не одразу через те, що були, приміром, в офлайні або не за комп'ютером, потрібно відповісти протягом доби. Навіть якщо Ваш співрозмовник буде не в мережі, не відкладайте свою відповідь на потім.

2. Якщо у Вас горить активний статус, відповідати слід протягом п'яти хвилин. У випадку, якщо Ви зайняті і не можете вести бесіду, найкраще встановити статус «Зайнятий / Відійшов» або «Недоступний». Щойно Ви звільнитеся, не забудьте відповісти на всі повідомлення, які надійшли.

3. Намагайтеся миттєво відповідати на запит про авторизацію. Незважаючи на те, що найчастіше таким чином Вам приходить спам, перевіряйте інформацію про користувача. Адже замість розсильних непотрібної реклами, Вам в ICQ можуть стукати і потенційні клієнти.
4. Ваш співрозмовник, як і Ви, може бути зайнятий іншими справами, тому майте терпіння і дочекайтеся відповіді. Якщо у того, з ким Ви ведете діалог в месенджері, стоїть статус «Недоступний» або «Зайнятий», а у Вас термінова справа, поцікавтеся, чи сидить він зараз за робочим комп'ютером і чи може Вам відповісти.

5. Намагайтеся писати повідомлення в робочий час, особливо, якщо відповідь співрозмовника для Вас важлива.

6. Не пишіть багато коротких повідомлень, тим паче, якщо Ви тільки починаєте діалог і хочете швидко пояснити ситуацію. Краще написати велике змістовне повідомлення, в якому Ви все розкажіть в деталях. Звичайно, на це знадобиться трохи більше часу, але, повірте, Ваш співрозмовник таким чином краще сприйме інформацію. Дуже незручно збирати по кілька слів і відновлювати розмову.
 
Юлія18Дата: П'ятниця, 22.04.2016, 21:48 | Повідомлення # 445
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
За допомогою спілкування, здійснюється пізнання навколишньої дійсності!!))
 
Юлія18Дата: П'ятниця, 22.04.2016, 21:49 | Повідомлення # 446
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Спілкування – це міжособистісна та міжгрупова взаємодія, основу якої становить пізнання один одного і обмін певними результатами психічної діяльності.
 
НаташкаДата: П'ятниця, 22.04.2016, 21:51 | Повідомлення # 447
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Спілкування - це взаємодія двох або більше людей, під час якої виникає психічний контакт, що проявляється в обміні інформацією, взаємовпливі, взаєморозумінні, взаємо-переживанні.
 
НаташкаДата: П'ятниця, 22.04.2016, 21:53 | Повідомлення # 448
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Крім взаємної спрямованості дій людей під час спілкування, найважливішою його характеристикою є те, що кожна особа у взаємодії однаковою мірою постає як суб'єкт, як особистість. В ході спілкування люди звертаються одне до одного, розраховуючи отримати відгук.
 
ЛюдочкаДата: П'ятниця, 22.04.2016, 21:56 | Повідомлення # 449
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Спілкування - це процес передавання та сприймання інформацією людьми.
 
КатеринаДата: П'ятниця, 22.04.2016, 22:04 | Повідомлення # 450
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Cпілкування — це зазвичай розмова, бесіда, доповідь тощо
 
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування в Інтернеті
Сторінка 45 з 65«1243444546476465»
Пошук:

Використовуються технології uCoz

Пишу українською