Субота, 23.09.2017, 14:52
Освітні веб-ресурси
учителям інформатики
Головна Реєстрація Вхід
Ви - Гість · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 4 з 64«1234566364»
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування в Інтернеті
Етикет спілкування в Інтернеті
KorektirovshikДата: Вівторок, 05.03.2013, 18:03 | Повідомлення # 31
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
artemon44ik , повністю з вами згоден що до доцільності цього твердження)
 
KorektirovshikДата: Вівторок, 05.03.2013, 18:05 | Повідомлення # 32
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Не потрібно уподібнюватися до таких людей .
 
CatherineДата: Вівторок, 05.03.2013, 18:09 | Повідомлення # 33
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
ніколи не зустрічала в інтернеті етикетне спілкування
 
lena18Дата: П'ятниця, 08.03.2013, 18:15 | Повідомлення # 34
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
На мою думку найголовніше в спілкуванні це ввічливість та толерантність.Не важливо де ви спілкуєтесь в рельному житті чи в інтернеті ви повинні дотримуватись усіх правил спілкування. thanks
 
Baginya9SharДата: Вівторок, 23.04.2013, 10:46 | Повідомлення # 35
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
\m/
 
ANDRIY_KRIVCHEДата: Середа, 24.04.2013, 09:34 | Повідомлення # 36
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Всім привіт! Я з Кривча Тернопільська обл Борщівськи р-н. В нас є Кришталева печера приїзджайте дзвоніть 0686262545  .Я завжти намагаюсь бути дуже вихованим в Інтернеті, тому що Інтернет дуже важливий для сьгодення і майбутнього.
 
ПандаДата: Середа, 24.04.2013, 10:45 | Повідомлення # 37
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Головне завжди залишатьсь людиною)
 
LoginLoginДата: Понеділок, 29.04.2013, 08:37 | Повідомлення # 38
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Молоді люди менше за все хочуть, щоб їм нав‘язували якісь правила. Але соціальні мережі накладають на них певну відповідальність, незалежно від того, йдуть вони в середню школу або закінчують коледж.

Справа в тому, що безвідповідальна поведінка в соціальних мережах може зруйнувати ваші перспективи в сенсі отримання освіти та мати негативний вплив на майбутню кар’єру, не кажучи вже про шкоду, яку ви можете завдати іншим. (І ми говоримо не тільки про дітей.) Однак багато хто з цих негативних наслідків можна запобігти, і зробити це не так складно.

Ми виділили 12 помилок поведінки в соціальних мережах, яких студентам варто уникати будь-якими способами, тому що, врешті-решт, справа тут не тільки в «відповідальності». Та й мова йде не тільки про те, що не варто додавати свого викладача в друзі на Facebook. Обставини спілкування в соціальних мережах повні нюансів, вони різняться в залежності від ситуації, школи і користувача.
[8:29:08] Максим Гладько: . Не можна викладати свідоцтва вашої незаконної діяльності

Школярі та студенти коледжів часто експериментують з різного роду речами і речовинами. Але якщо ви викладаєте відеоролик, на якому відображено, як ви затягувати марихуаною або трощите сміттєві баки, то вам загрожує не тільки виключення зі школи, але й кримінальне переслідування — іншими словами, наслідки, які можуть вплинути на якість всього вашого життя. Навіть якщо ваш профіль закритий для сторонніх, будь-який ваш приятель може в будь-який момент викачати і зберегти на своєму комп‘ютері викривальні фотографії, які він або влада можуть в майбутньому використовувати проти вас.

Принаймні, один або два рази на рік необхідно уважно переглядати всю інформацію та контент ваших профілів у соціальних мережах. Таким чином, у вас буде можливість виявити і видалити фотографію, на якій ви, будучи ще неповнолітнім, затягує травичкою, — ДО ТОГО як ви підете на співбесіду про прийом на роботу.
 
ikarus123Дата: Понеділок, 29.04.2013, 08:39 | Повідомлення # 39
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Основні правила спілкування такі:
1. Будьте завжди ввічливими, привітними й доброзичливими, з повагою
ставтеся до співрозмовника.
2. Умійте слухати інших і ніколи не перебивайте.
3. Не бійтеся розпочинати розмову з незнайомими людьми, але не будьте
нав’язливими.
4. Говоріть (пишіть) про те, що може зацікавити слухачів (читачів), враховуйте їх вік, характер, інтереси.
5. Не завдавайте людям шкоди словом. Не ображайте, не говоріть неприєм-
ного іншим, не виявляйте своєї неповаги, не вживайте грубих слів.
6. Намагайтеся ввічливо попросити і ввічливо відмовити, не образивши
людину своєю відмовою.
7. Використовуйте в спілкуванні звертання і ввічливі слова: будь ласка,
вибачте, не ображайтесь, чи не змогли б ви, на жаль тощо), слідкуйте за культурою мовлення.
8. Намагайтеся, щоб спілкування з вами було для людей корисним і приємним, вмійте допомагати людям словом і ділом. Ввічливе ставлення до людини виражається різними лексико-граматичними засобами, серед яких: звертання (Добродію! Панночко!; неввічливо: ей, ти! ей, чуєш? та ін.), власні імена (вживання імені, імені й по батькові, імені та прізвища), займенники (ввічлива форма вживання займенників ти (ви)-твій (ваш), неввічливе вживання займенника він (вона) в присутності особи, про яку йде мова); вставні слова й словосполучення (слова, які пом’якшують відмову у виконанні прохання, напр., на жаль, шкода та ін.); наказовий спосіб дієслів (різноманітні за ступенем вираження ввічливості способи спонукання до дії: писати! – пишіть – пишімо – потрібно писати – потрібно було б писати – чи не писали б ви – чи не могли б ви писати); синоніми (текстові синоніми – пане, товаришу, громадянине, друже, дядьку) тощо.

Однією з найважливіших форм привернення уваги, встановлення контакту зі співрозмовником є звертання. Українська мова протягом століть виробила цілий ряд звертань, які задовольняють потреби мовця в найрізноманітніших ситуаціях спілкування.
При звертанні до незнайомих осіб (особи) чи в офіційній обстановці використовують:
Дорогі друзі! (Дорогий друже!)
Панове! (Пане! – до чоловіка чи хлопця від 18 років; Пані! – до жінки; Панно! – до дівчини (до 25 років, якщо вона незаміжня) Вельмишановні пані та панове! Добродії! (Добродію! Добродійко!) Товариші! (Товаришу! Товаришко!) Громадяни! (Громадянине! Громадянко!) Товаришу капітане (капітан)! Пане капітане (капітан)! Шановна громадо! Шановна спільното! Шановне товариство! Шановні колеги! Добірне товариство! Люди добрі! Гжподарю! Господине! Юначе! (Молодче!) Дядьку! (Тітко!)
У сім’ї: Дочко! Сину! Мамо! Тату! (Батьку!) Бабо! Діду!, а ще краще з використанням суфіксів суб’єктивної оцінки: Донечко! Синочку! Мамочко! Мамусю! Татку! Таточку! Бабусю! Бабунечко!Дідусю! Андрійку! Васильку! (форми Андрюша! Вася! – російські).
У лікарні: Лікарю! Сестро! Професоре! та по батькові або безпосередньо звертатися до неї {Ви говорите…. Ви сказали…). Треба завжди уважно ставитись до вибору форми висловлення, щоб не бути фамільярним, не образити людини, не принизити в ній почуття власної гідності.
У науковому стилі (в лекціях, доповідях, наукових працях) використовують так звану “авторську множину”: замість я – ми, замість мої-наші, Я створює враження самовихваляння, надмірної уваги до себе, а ми залучає слухачів, читачів до активного сприйняття тексту. У цьому стилі використовуємо формули: ми вважаємо, нам вдалося виявити, як свідчать наші дослідження, ми зробили висновок тощо.
До ділових партнерів потрібно звертатися на ви (як до співробітників, так і до клієнтів). Таке звертання – необхідний інструмент підтримання нормальних службових відносин і трудової дисципліни в колективі та встановлення партнерських стосунків з клієнтами.
Вітання – один з найважливіших знаків мовленнєвого етикету. З вітання розпочинається спілкування.
Існує чимало слів вітання. Саме з них переважно розпочинається вивчення мови. Звичайно їх супроводжують посмішкою та потиском руки. Історія цього жесту, який існує у багатьох народів, йде з глибоких віків. Колись розкрита долоня свідчила про мирні наміри. Людина, зустрівши на шляху іншу, протягувала руку, показуючи, що в ній немає палиці, каменя, зброї. І в наш час потиск руки свідчить про дружнє ставлення до людини.
 
snexДата: Понеділок, 29.04.2013, 09:39 | Повідомлення # 40
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Як же залишатися адекватним співрозмовником у середовищі Web 2.0: 
насамперед, потрібно намагатись бути позитивними, відкритими та з повагою ставитись до людини, з якою спілкуємось (навіть якщо ми ніколи не зустрінемось із нею в «реалі»); 
зберігати спокій навіть у найскладніших ситуаціях (коли дискусія вже переросла в суперечку, а то – й сварку); 
вміти ставити себе на місце співрозмовника з повагою до його думок, відчуттів та потреб; 
завжди шукати конструктивного виходу з дискусії; 
всіма можливими силами уникати емоційних відповідей та переходу на особистості (тим більше, що навряд чи ми знаємо особистість тієї людини, з якою спілкуємось); 
давати собі час та простір для роздумів (якщо пишете відповідь на агресивний коментар – зачекайте деякий час і перечитайте написане). На щастя, інтернет дає таку можливість – вам зовсім не обов’язково реагувати негайно! 
нарешті, переконатись, що відповідь не має жодної іншої інтерпретації, ніж та, яку ми в неї вкладали. Це дуже важливо – оскільки із двох можливих тлумачень майже завжди буде обрано гірше! 

Людина повинна залишатись собою у всіх випадках. Навіть якщо її справжнє обличчя ховається під маскою «мережевого віртуала».
 
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування в Інтернеті
Сторінка 4 з 64«1234566364»
Пошук:

Використовуються технології uCoz

Пишу українською