П'ятниця, 26.05.2017, 15:12
Освітні веб-ресурси
учителям інформатики
Головна Реєстрація Вхід
Ви - Гість · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 34 з 65«1232333435366465»
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування в Інтернеті
Етикет спілкування в Інтернеті
30071999vДата: П'ятниця, 15.05.2015, 10:52 | Повідомлення # 331
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Мереже́вий етике́т (інша поширена назва : Інтернет етикет) — формальні правила поведінки, спілкування, традицій у Мережі.

Поняття зародилося як новий елемент культури в Usenet та у безкоштовній мережі ФІДО-шних конференцій.
 
nadiaryzhaДата: Понеділок, 18.05.2015, 16:09 | Повідомлення # 332
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Я вважаю, що якщо Вам надіслали повідомлення, але отримали Ви його не одразу через те, що були, приміром, в офлайні або не за комп'ютером, потрібно відповісти протягом доби. Навіть якщо Ваш співрозмовник буде не в мережі, не відкладайте свою відповідь на потім.
 
nadiaryzhaДата: Понеділок, 18.05.2015, 16:12 | Повідомлення # 333
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Ще декілька порад щодо етикету спілкування в Інтернеті:
 Не пишіть багато коротких повідомлень, тим паче, якщо Ви тільки починаєте діалог і хочете швидко пояснити ситуацію. Краще написати велике змістовне повідомлення, в якому Ви все розкажіть в деталях. Звичайно, на це знадобиться трохи більше часу, але, повірте, Ваш співрозмовник таким чином краще сприйме інформацію. Дуже незручно збирати по кілька слів і відновлювати розмову.
 Не використовуйте в повідомленнях жаргонізми і нецензурну лексику. Також, не пишіть довгих, зрозумілих лише Вам, оборотів. Пам'ятайте про те, що спілкування відбувається не в живу, і співрозмовник не чує Вашої інтонації і не бачить виразу обличчя.
 
KatjaДата: Вівторок, 19.05.2015, 08:55 | Повідомлення # 334
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
скільки  часу ви проводите за компютером?
десь 2-3 години на день.
 
380638214326Дата: Вівторок, 19.05.2015, 23:43 | Повідомлення # 335
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Як на мене, то треба всі правила етикету писати у всіх інтернет кафе, і перед заходженням в соціальну мережу, питати як на екзамені.
Ось чому українці найкраща нація, тому що вона не здержує своїх емоцій, хоча вони бувають дуже часто і не тактовними.
Всім допобачення і до нових тем.
 
Рита1999Дата: Середа, 20.05.2015, 13:05 | Повідомлення # 336
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Етикет спілкування це круто. Давно хотіла прочитати таку статтю.
 
anna@annaДата: Четвер, 21.05.2015, 17:09 | Повідомлення # 337
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
У багатьох організаціях правила поведінки користувача в локальних мережах встановлюються у формі інструкцій або офіційних правил. Чимало організацій, в яких будь-яких правил та інструкцій офіційно не існує, та й далеко не будь-яка інструкція може охопити всі питання етикету. У процесі розвитку локальних мереж вироблені деякі загальні правила (хоча застосування того чи іншого правила залежить від технічного оснащення мережі):
· Не передавайте нікому ваше ім'я та пароль для входу в мережу: будь-які дії, здійснені в мережі під вашим ім'ям, потім можуть бути співвіднесені безпосередньо з вами;
· Якщо ви залишаєте комп'ютер більш ніж на 10 хвилин, перед відходом припиніть виконання всіх програм з мережевою підтримкою (або пов'язаних з обміном даних через мережу) і закрийте їх (якщо це неможливо зробити в силу виконуваної задачі, то попередьте про цей факт вашого мережевого адміністратора );
· Намагайтеся без необхідності не запускати декілька програм з мережевою підтримкою;
· Перш ніж почати переміщення великого обсягу даних з іншого комп'ютера на свій або зі свого комп'ютера на інший комп'ютер в мережі, оцініть необхідність цієї дії і можливість розбиття даних на окремі менші за обсягом пакети. Тільки у разі неможливості вирішення питання зазначеним чином вдавайтеся до переміщення всіх даних;
· При наявності у вашого комп'ютера свого жорсткого диска віддавайте перевагу збереженню даних саме на ньому, а не на дисках загального користування (якщо таким не є диск вашого комп'ютера і якщо це правило не суперечить важливість справ);
· Користуючись загальним (системним) поштовою скринькою, намагайтеся уникати поміщати туди дуже великі повідомлення;
· Перед установкою на ваш комп'ютер нового програмного забезпечення з мережевою підтримкою або з можливим колективним використанням проконсультуйтеся з мережевим адміністратором і перевірте встановлюється програмне забезпечення на ліцензійну чистоту і на незаражену вірусами. thanks by


Повідомлення відредаговано anna@anna - Четвер, 21.05.2015, 17:14
 
anna@annaДата: Четвер, 21.05.2015, 17:11 | Повідомлення # 338
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Стежте за тим, щоб працюючі у вас програми не завдавали шкоди яким-небудь загальним (мережевим) ресурсів та ресурсів інших користувачів мережі.
Застосування колективного принтера накладає на членів локальної мережі певні додаткові правила:
· Стежте, щоб не роздруковувалися зайві копії відправленого вами завдання;
· Намагайтеся не роздруковувати що-небудь (документ тощо) відразу після внесення кожного незначного зміни - багато програм дозволяють переглянути зразок можливої ​​роздруківки на екрані;
· Стежте за тим, щоб ваші роздруківки не скупчувалися в принтера - забирайте їх, по можливості, відразу після закінчення друку.
У випадку появи питань з використання мережі або програм, що використовують мережеві ресурси, зверніться до адміністратора або скористайтеся відповідною документацією (за наявності такої). :) prof hi


Повідомлення відредаговано anna@anna - Четвер, 21.05.2015, 17:16
 
mary66Дата: Четвер, 21.05.2015, 18:06 | Повідомлення # 339
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Этикет-это одно из главных деталей успеха.Ведь этикет это только плюс.Это воспитание и развитие.
 
ЯрославаДата: П'ятниця, 22.05.2015, 11:23 | Повідомлення # 340
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Основні правила спілкування:

1. Якщо Вам надіслали повідомлення, але отримали Ви його не одразу через те, що були, приміром, в офлайні або не за комп'ютером, потрібно відповісти протягом доби. Навіть якщо Ваш співрозмовник буде не в мережі, не відкладайте свою відповідь на потім.
2. Якщо у Вас горить активний статус, відповідати слід протягом п'яти хвилин. У випадку, якщо Ви зайняті і не можете вести бесіду, найкраще встановити статус «Зайнятий / Відійшов» або «Недоступний». Щойно Ви звільнитеся, не забудьте відповісти на всі повідомлення, які надійшли.
3. Намагайтеся миттєво відповідати на запит про авторизацію. Незважаючи на те, що найчастіше таким чином Вам приходить спам, перевіряйте інформацію про користувача. Адже замість розсильних непотрібної реклами, Вам в ICQ можуть стукати і потенційні клієнти.
 
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування в Інтернеті
Сторінка 34 з 65«1232333435366465»
Пошук:

Використовуються технології uCoz

Пишу українською