Четвер, 23.11.2017, 00:01
Освітні веб-ресурси
учителям інформатики
Головна Реєстрація Вхід
Ви - Гість · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 28 з 64«1226272829306364»
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування в Інтернеті
Етикет спілкування в Інтернеті
andrianaДата: Вівторок, 05.05.2015, 08:49 | Повідомлення # 271
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Кожен з нас повинен етично спілкуватися не лише в інернеті, але й у реальному житті,адже етика-це перш за все повага до інших і до самого себе.
 
maxixiДата: Вівторок, 05.05.2015, 08:56 | Повідомлення # 272
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Так як перелік правил достатньо великий, а кожен адміністратор ФІДО-сервера (вузла) мав свій перелік таких правил, єдиного документу, що відображає усі правила і є стандартом для усіх досі не існує. ))
 
380981063750Дата: Вівторок, 05.05.2015, 16:04 | Повідомлення # 273
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Правила мережевого етикету

Етикет - це правила доброго тону в тій абоіншій соціальній групі. На сьогодні в Інтернет також сформувалися певні правила
спілкування. Зрозуміло, що викладачі й студенти повинні їх дотримуватись. Ці
правила можна знайти в телеконференціях, на багатьох сайтах. Вони мають
різноманітний вигляд. Нижче наведено один із варіантів мережевого етикету, що
розповсюджується в телеконференції relcom. education.
Правило 1
Пам'ятайте, що Ви розмовляєте з людиною

Не вчиняйте іншим те, чого не хочете отримати від них самі. Поставте себе на місце людини,
з якою розмовляєте. Відстоюйте свою точку зору, але не ображайте тих, хто
навколо вас. Укіберпросторі кажуть: "Пам'ятайте, що Ви розмовляєте з людиною". Коли
ви використовуєте телекомунікації, то маєте справу з екраном комп'ютера. Ви не
можете жестикулювати, змінювати тон, і Ваша особа не має жодного значення.
Слова, лише слова - це все, що "бачить" Baш співрозмовник. Коли виведете розмову електронною поштою або берете участь у конференції, можна
помилитися в тлумаченні слів Вашого співрозмовника і, на жаль, забути про те,
що Ваш адресат теж людина зі своїми почуттями і звичками. Однак незабувайте про головний принцип мережевого етикету: повсюдно в мережі
знаходяться реальні люди. І ще однапричина, через яку слід бути чемним у мережі. Коли Ви зв'язуєтеся в
кіберпросторі, пам'ятайте, що Ваші слова фіксуються. Можливо, вони збережуться
там, куди Ви вже не зможете дістатися. Інакше кажучи, є шанс, що вони ще
повернуться і зашкодять Вам, а у Вас не буде жодної можливості вплинути на цей
процес.
Правило 2
Дотримуйтесь тих самих стандартів поведінки, що й уреальному житті
У реальномужитті більшість з нас свідомо підкоряється законам, інколи через обмеження,
інколи через побоювання бути викритими. У віртуальному просторі такі шанси
порівняно невеликі. Люди інколи забувають про те, що "за екраном"
знаходиться жива людина, і вважають, що в мережі правила поведінки не такі
самі, як у звичайному житті. Цю омануможна виправдати, але однаково - це омана. Стандарти поведінки можуть дещо
відрізнятися в різних точках віртуального простору, однак в цілому вони не
більше поблажливі, ніж у реальному житті. Дотримуйтесяетики спілкування! Не вірте тому, хто каже: "Вся етика тут полягає в тому,
що Ви самі для себе встановите". Якщо ви зустрічаєтесь з проблемою етичного
характеру в кіберпросторі, уявіть, щО Ви в реальному житті. Тоді Ви швидко
знайдете розв'язання. Ще одинпункт мережевого етикету: якщо Ви використовуєте shareware (умовно-безкоштовне
програмне забезпечення), заплатіть за нього. Ваші гроші сприятимуть створенню
нових shareware-продуктів. Якщо хтосьпорушує закон у віртуальному просторі звичайно, порушує й мережевий етикет.
Правило 3

Пам'ятайте, що Ви знаходитесь у кіберпросторі

Те, що безвагань приймається в одному місці, можуть вважати за грубощі в іншому.
Наприклад, якщо в конференціях обговорюються телевізійні програми, різні чутки
й плітки - цілком нормальне явище. Але, якщо ви вирішили втрутитися з ними в
журналістську дискусію, популярності це Вам не додасть. Опинившись уновій ділянці віртуального простору, спочатку озирніться. Витратьте час на
вивчення обстановки, "послухайте", як і про що говорять люди. Після
цього приєднуйтесь до розмови.
Правило 4
Поважайте час і можливості інших
Коли Винадсилаєте електронну пошту або повідомлення до конференції, Ви фактично
претендуєте на чийсь час. І тоді Ви відповідаєте за те, щоб адресат не витратив
цей час даремно. Поняття"можливості" дуже широке. До можливостей треба віднести й таку
характеристику, як пропускна спроможність каналу, через який відбувається
зв'язок. Для кожної ділянки цього каналу існує обмеження щодо обсягу даних, які
можуть бути передані через нього. Це вірно навіть для сучасних оптичних ліній.
Слово "можливості" доречно використати також, говорячи про фізичний
об'єм носіїв інформації на віддаленому комп'ютері. І якщо Ви випадково
надіслали до тієї ж самої конференції п'ять однакових повідомлень, ви витратили
як час передплатників цієї конференції, так і можливості системи (адже Ви
займали лінію передачі й місце на диску). Правило 4має ряд додатків, що стосуються учасників дискусій. Більшістьпрограм проглядання повідомлень конференцій працюють повільно, та й отримання
нового повідомлення займає час. Програма має перегорнути всі заголовки
повідомлень для того, щоб знайти потрібне. Ніхто особливо не радіє, якщо
виявиться, що час витрачений марно. У людей нетак багато часу для читання повідомлень, зважаючи на кількість останніх.
Раніше, ніж Ви надішлете людині свого листа, поміркуйте, чи він справді
потрібен їй. Якщо ж Ви вагаєтесь, поміркуйте двічі, перш ніж надіслати
повідомлення.
Правило 5
Зберігайте особистість

Використовуйтепереваги анонімності. У мережі (наприклад, у конференціях) Ви можете зустрітися
з тими, кого ніколи б не зустріли в реальному житті, і ніхто не засудить Вас за
колір шкіри, очі, волосся, за Вашу вагу, вік або манеру одягатися. Однак Васбудуть оцінювати з точки зору того, як Ви пишете. Для тих, хто знаходиться в
мережі, це має значення. Таким чином, правила граматики відіграють важливу
роль. Слідкуйте затим, що говорите. Осмислюйте зміст Вашого листа. Коли Ви хочете сказати щось
подібне "мені здається..." або "я чув, що...", спитайте
себе: "а чи не перевірити ще раз вірогідність фактів?". Невірогідна
інформація здатна спричинити цілий шквал емоцій у мережі. І якщо це
повторюється вдруге і втретє, може статися, як у грі "зіпсований
телефон": ваші слова будуть перекручені до невпізнанності. Крім того,переконайтесь, що Ваші повідомлення ясні й логічно витримані. Можна вигадати
параграф тексту, що буде бездоганним з точки зору граматики, але цілком
безглуздим. Це часто трапляється, якщо Ви хочете переконати когось у Вашій
правоті, використовуючи безліч складних і довгих слів, які Вам, власне, не дуже
знайомі. Не ображайтекористувачів. Нарешті, будьте терплячі й чемні. Не вживайте ненормативну лексику, не йдіть на конфлікт заради самого конфлікту. by :) by


Повідомлення відредаговано 380981063750 - Вівторок, 05.05.2015, 16:15
 
123svetik4Дата: Середа, 06.05.2015, 07:28 | Повідомлення # 274
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Якщо хто-небудь говорить вам, надсилає вам, або ви самі знайшли в мережі щось бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно. Зверніться до батьків або вчителів - вони знають, що треба робити.
 
pronyeva26Дата: Середа, 06.05.2015, 07:28 | Повідомлення # 275
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Спілкуючись в мережі, не забувайте - Ви маєте справу з живими людьми. Правила хорошого тону для звичайного світу і для віртуального єдині. Не пишіть і не робіть нічого такого, чого не хотіли почути або побачити самі. Навчіться доводити свою позицію, не принижуючи опонента.Пам'ятайте, людина, з якою ви спілкуєтеся за допомогою клавіатури, не бачить ваших емоцій, не чує вашого голосу. Постарайтеся представити себе на місці цієї людини і правильно формуйте свої думки, для того, щоб уникнути невірного трактування вашої думки.Стежте за тим, що пишете і як пишете. Не припускайтеся орфографічної помилки, адже для більшості людей правила орфографії грають важливу роль. Про людину, яка хронічно здійснює помилки, користувачі мережі можуть думати лише негативно - дурний підліток.Ніколи не кривдьте віртуальних опонентів, будьте терплячі і ввічливі, не користуйтеся ненормативною лексикою і не влаштовуйте конфлікт не маючи на те підстав.
Поважайте право людини на особисту інформацію.
 
romanchenko99Дата: Середа, 06.05.2015, 07:32 | Повідомлення # 276
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
1)Намагайтеся не припускати граматичних помилок у ваших текстових повідомленнях- це ознака поваги до себе і співрозмовників.
2)Якщо одне повідомлення містить кілька запитань ,дайте відповіді на кожне.
 
margarita199824Дата: Середа, 06.05.2015, 07:37 | Повідомлення # 277
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
В інтернеті спілкується багато різних людей, з різними думками й інтересами. Слід бути тактовними і коректними в своїх висловах. Не нападайте на людину тільки через те, що її думка не збігається з вашою.
 
olichka19994Дата: Середа, 06.05.2015, 07:37 | Повідомлення # 278
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Приреєстрації у Чаті ніколи не заповнюй поля, де від тебе вимагають прізвище, 
номер мобільного та домашнього телефону, домашню адресу. Якщо ці поля обов’язкові, 
то краще вигадай для себе прізвище, адресу та номер телефону. Це потрібно для 
твоєї безпеки. Взагалі, для реєстрації у Чаті, вКонтакті та на інших подібних 
сайтах створи для себе окрему електронну поштову скриньку;  ·       Коливигадуєш у Чаті для себе нікнейм, то він не повинен бути схожим на твоє
 
vovgontarДата: Середа, 06.05.2015, 08:04 | Повідомлення # 279
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Пам'ятайте, що Ви знаходитесь у кіберпросторі.Я думаю, що в Інтернеті легко приховати, те якою людиною ви є насправді, але якщо довго спілкуватися з людиною можна зрозуміти, що вона з себе представляє насправді. Людина повинна залишатись собою у всіх випадках. Навіть якщо її справжнє обличчя ховається під маскою «мережевого віртуала».
 
vladtkachukДата: Середа, 06.05.2015, 08:09 | Повідомлення # 280
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Я вважаю, що найголовнішим у спілкуванні у інтернеті є  привітність та грамотність, саме тоді проявляється справжня людина, її виховання
 
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування в Інтернеті
Сторінка 28 з 64«1226272829306364»
Пошук:

Використовуються технології uCoz

Пишу українською