Четвер, 28.03.2024, 15:03
Освітні веб-ресурси
учителям інформатики
Головна Реєстрація Вхід
Ви - Гість · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування в Інтернеті
Етикет спілкування в Інтернеті
bodyajopaДата: Середа, 29.04.2015, 08:41 | Повідомлення # 261
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Етика спілкування в інтернеті.

Електронна пошта перетворила віртуальне спілкування на силу, яку не можна не
враховувати. Вже через 30 днів після відкриття, без будь-якої реклами та
публікацій у пресі, Amazon.com продавав книжки у всіх штатах Америки та
45 інших країнах світу. Для цього керівник фірми Джефф Безос лише
надіслав електронні листи своїм 300 друзям і попросив їх розповісти про
новий сайт своїм знайомим. Тільки за останніх два роки відсоток
користувачів Інтернету в Україні виріс більше ніж у півтора рази. Нині
всесвітньою павутиною в країні користується 3,2 млн або 8 % населення.

Багато організацій в Інтернеті надають можливість доступу до інтерактивних
сервісів, які підтримують "живу" бесіду між мешканцями різних міст,
країн або спільнот. Створено програми, які підтримують "живе"
спілкування в режимі реального часу. Наприклад, у телеконференції за
допомогою електронних засобів спілкування беруть участь великі групи
користувачів. Існують і локальні телеконференції, які присвячуються
конкретним подіям або чітко визначеній темі. У конференції спілкування
відбувається навколо певної теми, тоді як чат, як правило, визначеної
теми не має. Спілкування у деяких програмах можна вважати аналогом
телефонної розмови. При цьому дві особи, які спілкуються, мають доступ
до одного серверу і знаходяться у системі в той самий час. Кожен із
співрозмовників має змогу відразу ж бачити все, що набирає на клавіатурі
свого комп'ютера його партнер. І хоча вони не бачать і не можуть уявити
один одного, але передають свої думки, емоції, обмінюються інформацією й
одночасно реагують на неї.

Спілкування в Інтернеті має певні особливості, а саме:

1)спілкування, опосередковане комп'ютером, відбувається анонімно. Коли хто-небудь
надсилає повідомлення в Інтернет, його можуть читати всі і відповідати
на нього. Можна приєднатися до чужої розмови, а можна розпочати свою;

2) втрачають своє значення невербальні засоби спілкування. Фізична
відсутність учасників взаємодії призводить до того, що справжні почуття
можуть приховуватися або подаються зовсім не ті, які людина у цей момент
відчуває. Тому в Інтернеті легше вести серйозну розмову; можна
спілкуватися з тією людиною, яка б при зустрічі могла не сподобатися,
скажімо, через зовнішність; люди рідше ображаються. Можна говорити з
людьми незалежно від їх віку, статі, статусу тощо. Тобто в Інтернеті
внаслідок фізичної відсутності партнерів по комунікації зникає ціла
низка бар'єрів, які заважають взаємодії;

3) спілкуючись в Інтернеті, можна створювати будь-який образ, виглядати ким завгодно, бо
немає обмежень, характерних для матеріального світу. Користувачі кажуть:
"В Інтернеті ніхто не знає, що ви — собака". Анонімність розширює
можливості для само презентації людини, дає змогу створювати іншим яке
завгодно уявлення про себе. У цьому контексті навіть можна говорити про
"віртуальну особистість". Вона наділяється іменем, часто псевдонімом, а
її реальне "Я" дуже відрізняється від створеної віртуального образу.
Крім того, взаємодія тут має свої особливості, а саме: попередню
невизначеність; унікальність для кожного роду взаємодії; а також
існування тільки протягом самої взаємодії.
 
bodyajopaДата: Середа, 29.04.2015, 08:43 | Повідомлення # 262
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Для того щоб спілкування у віртуальному просторі не принижувало людину, а, навпаки, сприяло її особистісному зростанню необхідно дотримуватися
загальноприйнятих етичних вимог, правил мережевого етикету. З появою
Інтернету в наше життя навіть увійшло таке поняття, як нетикет
(netiqutte — від англ. net — мережа та франц. etiqutte — етикет).
Сформовано такі правила мережевого етикету:

1)пам'ятайте, що Ви розмовляєте з людиною. Не робіть іншим те, чого не хочете отримати від
них самі. Поставте себе на місце людини, з якою розмовляєте. Відстоюйте
свої погляди, але не ображайте тих, хто навколо Вас. Не забувайте про
головний принцип мережевого етикету: повсюдно вмережі знаходяться
реальні люди. Вудьте терплячі й чемні. Не вживайте ненормативну лексику,
не йдіть на конфлікт заради самого конфлікту;

2)дотримуйтесь тих самих стандартів поведінки, що й у реальному житті. Люди інколи
забувають про те, що "за екраном" знаходиться жива людина, і вважають,
що в мережі правила поведінки не такі самі, як у звичайному житті. Не
вірте тому, хто каже: "Вся етика спілкування тут полягає в тому, що Ви
самі для себе встановите". Якщо Ви стикаєтесь з проблемою етичного
характеру в кіберпросторі, — уявіть, що Ви в реальному житті;

3)пам'ятайте, що Ви перебуваєте у віртуальному просторі. Якщо Ви вирішили втрутитися в
якусь дискусію, то можете зашкодити іншим. Опинившись у новій ділянці
віртуального простору, спочатку озирніться. Витратьте час на вивчення
обстановки, "послухайте", як і про що говорять люди. Тільки після цього
приєднуйтесь до розмови;

4) поважайте час і можливості інших. Коли Ви відправляєте електронну пошту або повідомлення до конференції,
то фактично претендуєте на чужий час. І тоді Ви відповідаєте за те, щоб
адресат не витратив цей час даремно. Слід також пам'ятати про пропускну
спроможність каналу, через який відбувається зв'язок. Раніше, ніж Ви
відправите людині свій лист, поміркуйте, чи він справді потрібен їй.
Якщо ж Ви вагаєтесь, поміркуйте двічі, перш ніж відправити повідомлення;

5) зберігайте особистість. У мережі (наприклад, у конференціях) Ви можете
зустрітися з тими, кого ніколи б не зустріли в реальному житті, і ніхто
не засудить Вас за колір шкіри, очі, волосся, за вашу вагу, вік або
манеру одягатися. Однак Вас будуть оцінювати з точки зору того, як Ви
пишете. Таким чином, правила граматики відіграють важливу роль. Крім
того, переконайтесь, що Ваші послання зрозумілі й логічно витримані;

6) допомагайте іншим там, де Ви це можете зробити. Задавайте запитання,
спілкуючись у віртуальному просторі. Чому це ефективно? Тому що Ваші
запитання читатимуть багато людей, які, може, знають на них відповідь. І
навіть якщо кваліфіковано дадуть відповідь тільки декілька чоловік,
загальний обсяг знань у мережі збільшиться. Обмін досвідом в Інтернеті —
захоплююче заняття;

7) не втручайтеся в конфлікти й не припускайте їх. Мережевий етикет проти злісних послань, якими іноді
обмінюються окремі учасник дискусії;

8) не зловживайте своїми можливостями. Деякі люди у віртуальному просторі почувають себе
професіоналами. Маючи більш повні і глибокі знання або повноваження,
вони автоматично одержують перевагу. Однак це зовсім не означає, що
такою перевагою можна користуватися;

9) навчіться вибачати іншим їхні помилки. Коли хтось припускається помилки — будь це помилка в
слові, безглузде запитання або невиправдано довга відповідь, — будьте до
нього поблажливі. Якщо у Вас гарні манери, це ще не означає, що Ви
маєте право нав'язувати їх усім іншим. Якщо ж Ви вирішили звернути увагу
користувача на припущену помилку, зробіть це коректно й краще в
приватному листі;

10) поважайте право на приватне листування, не читайте чужі листи.
 
bodyajopaДата: Середа, 29.04.2015, 08:44 | Повідомлення # 263
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Комп'ютерний сленг (жаргон) - різновид сленгу, що використовується як професійними (наприклад, IT-фахівцями), так і іншими користувачами
комп'ютерів.

Поява термінів:

Бурхливе зростання з другої половини XX століття комп'ютерних технологій, і,
зокрема, масове впровадження в середині 1980-х років в ужиток звичайної
людини персональних комп'ютерів і комп'ютерних пристроїв, внесли в
російську мову величезна кількість спеціальних слів і висловів, багату
розгалужену термінологію. Пізніше, завдяки початку видання в 1988 році
журналу «PCWorld» (перший час на 100% переказного), що став дуже
популярним, відбулося «обвал»: англомовні терміни й абревіатури,
найчастіше в англійському ж написанні, заповнили сторінки журналів і
засмітили мовлення фахівців [1]. Наприклад - мережева карта,
мікропроцесор, операційна система, форматування, інсталяція, вінчестер,
пікселі, діалогове вікно, дисплей та інші. Багато з цих термінів -
англіцизми, але є й слова з інших європейських мов. Разом з новою
технікою у світ людини проникали також комп'ютерні ігри, де теж присутні
певні індивідуальні позначення речей, такі як квест, RPG, десматч та
інші.

Входження сленгу в мову:

Як і в професійному мовою комп'ютерників, в жаргоні багато англійських
запозичень. Часто це запозичення з англійської комп'ютерного жаргону.
Прикладом служать слова «геймер» - від англійського жаргонизма gamer, де
геймером називають гравця в комп'ютерні ігри або «думер» - від doomer -
це шанувальник гри Doom.
 
easygogameДата: Середа, 29.04.2015, 21:08 | Повідомлення # 264
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Етикет спілкування - найголовніше! 
Саме тоді проявляється спавжня людина, її виховання.
 
chicherin_vovaДата: Середа, 29.04.2015, 21:18 | Повідомлення # 265
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
На мою думку, найгололовнішим у спілкуванні в Інтернеті є повага до інших користувачів
Людина завжди повинна залишатись людиною,бо людина, яка завжди є сама собою-приємна людина.
 
DineryДата: Понеділок, 04.05.2015, 21:16 | Повідомлення # 266
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Під часспілкування на формуах та в чатах не слід:
                Ображати інших користувачів;
                Видавати себе за іншу особу;
                Повідомляти іншим чиюсь приватну
інформацію;
                Публічно принижувати
користувачів;
                Лаятись;
                Писати щось не по темі;
                Спамити.
 
DineryДата: Понеділок, 04.05.2015, 21:16 | Повідомлення # 267
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
На мою думку, найгололовнішим у спілкуванні в Інтернеті є повага до інших користувачів 
Людина завжди повинна залишатись людиною,бо людина, яка завжди є сама собою-приємна людина.
 
ElzaДата: Вівторок, 05.05.2015, 08:44 | Повідомлення # 268
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
В Інтернеті надзвичайно важливо дотримуватись етикету спілкування. clap
 
andrianaДата: Вівторок, 05.05.2015, 08:46 | Повідомлення # 269
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
чкмптиг лбголіяапролдж
ї
 
rak-neborakДата: Вівторок, 05.05.2015, 08:47 | Повідомлення # 270
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Любі друзі я вважаю ,що це все хуйня!
 
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування в Інтернеті
Пошук:

Використовуються технології uCoz

Пишу українською