П'ятниця, 20.10.2017, 08:54
Освітні веб-ресурси
учителям інформатики
Головна Реєстрація Вхід
Ви - Гість · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 19 з 64«1217181920216364»
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування в Інтернеті
Етикет спілкування в Інтернеті
dimaДата: Вівторок, 31.03.2015, 16:04 | Повідомлення # 181
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Як же залишатися адекватним співрозмовником у середовищі ah
 
MarinaNДата: Вівторок, 31.03.2015, 16:43 | Повідомлення # 182
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Сформовано такі правила мережевого етикету:
  • пам'ятайте, що Ви розмовляєте з людиною. Не робіть іншим те, чого не хочете отримати від них самі. Поставте себе на місце людини, з якою розмовляєте. Відстоюйте свої погляди, але не ображайте тих, хто навколо Вас. Не забувайте про головний принцип мережевого етикету: повсюдно в мережі знаходяться реальні люди. Будьте терплячі й чемні. Не вживайте ненормативну лексику, не йдіть на конфлікт заради самого конфлікту;
  • дотримуйтесь тих самих стандартів поведінки, що й у реальному житті. Люди інколи забувають про те, що "за екраном" знаходиться жива людина, і вважають, що в мережі правила поведінки не такі самі, як у звичайному житті. Не вірте тому, хто каже: "Вся етика спілкування тут полягає в тому, що Ви самі для себе встановите". Якщо Ви стикаєтесь з проблемою етичного характеру в кіберпросторі, — уявіть, що Ви в реальному житті;
  • пам'ятайте, що Ви перебуваєте у віртуальному просторі. Якщо Ви вирішили втрутитися в якусь дискусію, то можете зашкодити іншим. Опинившись у новій ділянці віртуального простору, спочатку озирніться. Витратьте час на вивчення обстановки, "послухайте", як і про що говорять люди. Тільки після цього приєднуйтесь до розмови;
  • поважайте час і можливості інших. Коли Ви відправляєте електронну пошту або повідомлення до конференції, то фактично претендуєте на чужий час. І тоді Ви відповідаєте за те, щоб адресат не витратив цей час даремно. Слід також пам'ятати про пропускну спроможність каналу, через який відбувається зв'язок. Раніше, ніж Ви відправите людині свій лист, поміркуйте, чи він справді потрібен їй. Якщо ж Ви вагаєтесь, поміркуйте двічі, перш ніж відправити повідомлення.
 
AnP_864Дата: Вівторок, 31.03.2015, 18:21 | Повідомлення # 183
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
·       Повідомлятисвоєму віртуальному другу своє прізвище, домашню адресу, номер свого мобільного
або домашнього телефону, номер та місцезнаходження своєї школи та інші дані;·       Повідомлятипароль до своєї Інтернет-сторінки. Твій пароль як ключ від твоєї квартири, тому
нікому його не віддавай!;·       Казати, щоти вдома знаходишся один;·       Казати, щоти сам знаходишся перед комп’ютером. Скажи краще, що час від часу до тебе у
кімнату навідуються твої батьки;·       Обговорюватитеми, які тобі неприємні або яких ти соромишся;·       Показувативіртуальному другу перед Веб-камерою своє тіло або якісь його частини, робити
те, що тобі не подобається.·       Відповідатина питання, які стосуються твого особистого життя або твого тіла. ·       Розповідатибагато про своїх друзів, знайомих та родину, особливо, видавати їхні таємниці;·       Відправлятипоштою або передавати через когось свої особисті речі співрозмовнику по
Інтернету;·       Приреєстрації у Чаті ніколи не заповнюй поля, де від тебе вимагають прізвище,
номер мобільного та домашнього телефону, домашню адресу. Якщо ці поля обов’язкові,
то краще вигадай для себе прізвище, адресу та номер телефону. Це потрібно для
твоєї безпеки. Взагалі, для реєстрації у Чаті, вКонтакті та на інших подібних
сайтах створи для себе окрему електронну поштову скриньку;  ·       Коливигадуєш у Чаті для себе нікнейм, то він не повинен бути схожим на твоє
прізвище. Також він не повиненстосуватися твого зовнішнього вигляду;·       У вКонтактіта подібних сайтах обмеж доступ до твоєї сторінки невідомих тобі людей. Додавай
до списку своїх друзів лише тих, кого ти добре знаєш у справжньому житті;
 
freskoДата: Вівторок, 31.03.2015, 20:54 | Повідомлення # 184
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
В інтернеті спілкується багато різних людей, з різними думками й інтересами. Слід бути тактовними і коректними в своїх висловах. Не нападайте на людину тільки через те, що її думка не збігається з вашою.

Повідомлення відредаговано fresko - Вівторок, 31.03.2015, 20:54
 
irk5530Дата: Вівторок, 31.03.2015, 22:49 | Повідомлення # 185
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Основні правила спілкування:

1. Якщо Вам надіслали повідомлення, але отримали Ви його не одразу через те, що були, приміром, в офлайні або не за комп'ютером, потрібно відповісти протягом доби. Навіть якщо Ваш співрозмовник буде не в мережі, не відкладайте свою відповідь на потім.

2. Якщо у Вас горить активний статус, відповідати слід протягом п'яти хвилин. У випадку, якщо Ви зайняті і не можете вести бесіду, найкраще встановити статус «Зайнятий / Відійшов» або «Недоступний». Щойно Ви звільнитеся, не забудьте відповісти на всі повідомлення, які надійшли.

3. Намагайтеся миттєво відповідати на запит про авторизацію. Незважаючи на те, що найчастіше таким чином Вам приходить спам, перевіряйте інформацію про користувача. Адже замість розсильних непотрібної реклами, Вам в ICQ можуть стукати і потенційні клієнти.
4. Ваш співрозмовник, як і Ви, може бути зайнятий іншими справами, тому майте терпіння і дочекайтеся відповіді. Якщо у того, з ким Ви ведете діалог в месенджері, стоїть статус «Недоступний» або «Зайнятий», а у Вас термінова справа, поцікавтеся, чи сидить він зараз за робочим комп'ютером і чи може Вам відповісти.7. Не використовуйте в повідомленнях жаргонізми і нецензурну лексику. Також, не пишіть довгих, зрозумілих лише Вам, оборотів. Пам'ятайте про те, що спілкування відбувається не в живу, і співрозмовник не чує Вашої інтонації і не бачить виразу обличчя.

5. Якщо Ви не впевнені в своїй грамотності на сто відсотків, встановіть програму автоматичної перевірки орфографії. Не важливо, чи це спілкування з потенційним клієнтом, чи з керівництвом або просто зі співробітником, завжди приємніше читати грамотні і правильно написані слова. За статистикою, дуже багатьох відштовхують помилки в повідомленні. Це псує загальне враження, як про конкретного співрозмовника, так і про компанію, яку він представляє.

6. Обов'язково перечитуйте своє повідомлення перед тим, як його надіслати. Навіть якщо програма перевірки орфографії не показала помилок, помилки все-одно можуть залишитися. У результаті, слова інколи мають зовсім інший зміст, а Ви витрачаєте багато часу, щоб пояснити співрозмовнику, що мали на увазі.

7. Залишайте іншим час подумати. Навіть якщо у того, з ким Ви ведете онлайн-діалог, стоїть активний статус, відповідь на Ваше повідомлення може прийти не моментально. Тим паче, не закидайте співрозмовника іншими питаннями і не перепитуйте щось по кілька разів, будьте толерантними!
Автор: Олена Яцик

8. Намагайтеся писати повідомлення в робочий час, особливо, якщо відповідь співрозмовника для Вас важлива.

9. Не пишіть багато коротких повідомлень, тим паче, якщо Ви тільки починаєте діалог і хочете швидко пояснити ситуацію. Краще написати велике змістовне повідомлення, в якому Ви все розкажіть в деталях. Звичайно, на це знадобиться трохи більше часу, але, повірте, Ваш співрозмовник таким чином краще сприйме інформацію. Дуже незручно збирати по кілька слів і відновлювати розмову.
 
AllaOnyshchenkoДата: Середа, 01.04.2015, 00:05 | Повідомлення # 186
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
10 заповідей етикет інтернету 
1.Помніте про людину! Не забувайте, що навіть через посередництво мертвої Мережі та напханого електронікою комп'ютера ви спілкуєтеся з живою людиною. А часто - з багатьма людьми одночасно ... Не дозволяйте одурманити себе атмосферою анонімності і вседозволеності - пам'ятайте, що на іншому кінці дроту така ж людина, як і ви ... Складаючи електронне послання, уявіть, що все це говорите людині прямо в обличчя - і намагайтеся, щоб при цьому вам не було соромно за свої слова. Звідси - друге правило: 
2.Следуйте в Мережі тими ж правилами, яким ви прямуєте в реальному житті. Порушення законів людського спілкування, моральних правил або норм суспільного життя Мережі, можливо, і пройде для вас щодо безкарним ... Але чи буде при цьому чиста ваша совість? Однак не забувайте при цьому і про третій правилі: 
3.Помніте, що ви знаходитесь у кіберпросторі! Його межі куди ширше, ніж кордони звичного нам людського суспільства, і в різних його частинах можуть діяти свої закони. Тому, стикаючись з новим для вас видом спілкування в Мережі, вивчайте його закони і визнавайте їхній пріоритет. Скажімо, в будь-якій групі новин, форумі або навіть каналі IRC існують власні, локальні правила (rules) - ознайомтеся з ними, перш, ніж відправляти своє перше повідомлення! А головне - пам'ятайте про неписаних правилах: наприклад, правилі четвертому: 
4.Бережно ставитеся до часу і думки інших людей! Звертайтеся по допомогу тільки тоді, коли це дійсно необхідно - і в цьому випадку ви завжди можете розраховувати на допомогу і підтримку ваших колег. Однак не смикайте інших користувачів по дрібницями - інакше в кінці кінців з вами просто перестануть спілкуватися. Пам'ятайте, що мережевий час не тільки обмежена, але і для багатьох вельми дорого! І, крім ваших проблем, у ваших співрозмовників можуть бути ще й власні ... Однак цей принцип має і зворотний бік, зафіксованому в правилі п'ята: 
5.Старайтесь виглядати гідно в очах своїх співрозмовників! Не економте свій час на "умовності" типу правил хорошого тону або, скажімо, правил граматики та орфографії. Навіть компліменти втрачають у вазі і переконливості, будучи втіленими в такій ось формі: 
"Пріетом чувак я тащусь від тебе і тваіх книг круто пиши іщо" 
З цього правило випливає і правило шосте: 
6.Не нехтуйте порадами знавців і діліться своїми знаннями з іншими! Будьте вдячні тим, хто витрачає свій час, відповідаючи на ваші питання. Але й самі, отримавши листа з питанням від іншого користувача, не поспішайте відправляти це послання в кошик для сміття, яким би безглуздим і наївним воно не здавалося. Звідси - правило сьоме: 
7.Сдержівайте пристрасті. Вступати в дискусії ніякої етикет не забороняє, однак не опускайтеся до брані і лайки - нехай навіть ваш візаві свідомо провокує вас на це. 
8.Относітесь з повагою не тільки до своєї, але й до чужого приватності! Якщо ви з якихось причин хочете зберігати анонімність в Мережі, визнайте ці права і за вашим співрозмовником. Більше того - він має право на анонімність і приватність, навіть якщо ви виступаєте "з відкритим забралом". Побічний наслідок з цього правила: не публікуйте інформацію з ваших приватних листів без згоди їх відправників, не копайтеся у чужих поштових скриньках та, в кінцевому підсумку, в чужих комп'ютерах! Господа хакери, це відноситься безпосередньо до вас ... Як і наступне правило: 
9.Не зловживайте своєю владою і впливом в Мережі! Завоювати довіру важко, а втратити - так легко! 
І нарешті - останнє, найголовніше правило: 
10.Будьте терпимі до недоліків оточуючих вас людей! Не дивіться на те, дотримуються чи ні ваші співрозмовники правила мережевого етикету, дотримуйтесь їх самі! Зрештою, гранично ввічливо порекомендуйте співрозмовнику ознайомитися з цими правилами ...
 
fafosjaДата: Середа, 01.04.2015, 19:02 | Повідомлення # 187
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Я думаю, що в Інтернеті легко приховати, те якою людиною ви є насправді,
але якщо довго спілкуватися з людиною можна зрозуміти, що вона з себе
являє насправді. Тому я думаю, що слід розпочинати з етикету в реальному
житті, тоді з Інтернет-спілкуванням проблем взагалі не буде.
 
NichociДата: Середа, 01.04.2015, 19:26 | Повідомлення # 188
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Намагайтеся робити свої записи легкими для читання by . Наприклад, не варто писати на трансліті або замінювати літери схожими символами. Природно, якщо запис важко прочитати, її швидше за все або проігнорують, або поставляться до неї негативно :) . Недотримання мовних норм також нерідко призводить до упередженого ставлення. yes
 
v_oleynikДата: Середа, 01.04.2015, 21:21 | Повідомлення # 189
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Людина не повинна поводитись на провокації.Не вживати не цензурну лексику.А також дотримуватися культури поведінки.
 
Anna_LuckyДата: Четвер, 02.04.2015, 09:15 | Повідомлення # 190
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Не треба бути легковажними під час спілкування у інтернеті, загроза є для кожного. Завжди треба пам`ятати, що спілкуєшся з невідомою людиною. До кожного треба ставитися з повагою, і тоді вихована людина буде ставитися до тебе так само, якщо ж співрозмовник агресивній по відношенню до тебе, краще припинити спілкування.
 
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування в Інтернеті
Сторінка 19 з 64«1217181920216364»
Пошук:

Використовуються технології uCoz

Пишу українською