П'ятниця, 21.07.2017, 00:36
Освітні веб-ресурси
учителям інформатики
Головна Реєстрація Вхід
Ви - Гість · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 10 з 65«12891011126465»
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування в Інтернеті
Етикет спілкування в Інтернеті
atata123Дата: Понеділок, 05.05.2014, 22:46 | Повідомлення # 91
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Варто зазначити, що проблема етики онлайн спілкування присутня, мабуть, із моменту заснування соц.мереж. Навряд її вдасться остаточно викоренити, однак, ігнорувати також не варто. Вульгарність, хамство та безкультурщина  ніколи не красили мову людини. І не варто посилатись на те, що мережевий світ несправжній. У ньому спілкуються реальні люди, тому, давайте не засмічувати своє середовище.
 
atata123Дата: Понеділок, 05.05.2014, 22:48 | Повідомлення # 92
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Не забувайте також про грамотність повідомлення, адже в першу чергу це справляє враження про вас.
 
stas_ponomarenkoДата: Вівторок, 06.05.2014, 15:16 | Повідомлення # 93
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Этикет интернет общения содержит в себе негласные правила общения, среди которых можно выделить основные:
- Помните о человеке! Никогда не забывайте о том, что даже через посредство мертвой Сети и напичканного электроникой компьютера Вы
общаетесь с живым человеком, а часто - со многими людьми одновременно.
Не позволяйте одурманить себя атмосферой анонимности и вседозволенности -
помните, что на другом конце провода такой же человек, как и вы.
Сочиняя электронное послание, представьте, что все это говорите человеку
прямо в лицо - и старайтесь, чтобы при этом вам не было стыдно за свои
слова. Человек, который находится от вас на расстоянии многих
километров, продолжает оставаться человеком и заслуживает к себе столь
же уважительного отношения, как и при личной встрече.


Повідомлення відредаговано stas_ponomarenko - Вівторок, 06.05.2014, 15:18
 
savchenko-darya-98Дата: Вівторок, 06.05.2014, 15:16 | Повідомлення # 94
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Людина завжди і всюди повинна залишатись людиною! Це найголовніше!
Бо людина, яка завжди є сама собою-приємна людина.
На сторінках групи спілкується багато різних людей, з різними думками й інтересами. Слід бути тактовними і коректними в своїх висловах. Не
нападайте на людину тільки через те, що її думка не співпала з вашою.
 
ivan-ivanДата: Вівторок, 06.05.2014, 15:18 | Повідомлення # 95
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Ми всі повинні залишатись людьми. Це найголовніше. Не треба змінюватись. Ми повинні залишатись собою.
Часто ми  намагаємось  зрозумiти  думки  або  вчинки  iнших.  Але,
кажуть, душа кожноï людини  глибокий  колодязь,  дивлячись  у  воду
якого, ми намагаємось побачити своє вiддзеркалення. I  тодi,
коли у водi колодязя чиєïсь душi ми не помiчаємо  свого
обличчя,  не  вiдчуваємо  схожостi  на  себе  або  на   своє
оточення, людина нами не сприймається. Вона може бути нi  поганою,
нi хорошою, але багатьом здається незвичайною.


 
СтаРыЙ_ЗлОй_ЕвРеЙДата: Вівторок, 06.05.2014, 15:20 | Повідомлення # 96
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Основные правила общения:

1. Если Вам прислали сообщение, но получили Вы его не сразу из-за того, что были, к примеру, в офлайне или не за компьютером, нужно ответить на него в течении суток. Даже если Ваш собеседник будет не в сети, не откладывайте свой ответ на потом. 

2. Если у Вас горит активный статус, отвечать следует в течении пяти следующих минут. В случае, если Вы заняты и не можете вести беседу, лучше всего установить статус «Занят/Отошел» или «Недоступен». Как только Вы освободитесь не забудьте ответить на все пришедшие Вам сообщения.

3. Старайтесь мгновенно отвечать на запрос об авторизации. Несмотря на то, что зачастую таким образом Вам приходит спам, проверяйте информацию о пользователе. Ведь вместо рассыльных ненужной рекламы, Вам в ICQ могут стучаться потенциальные клиенты.

4. Ваш собеседник, как и Вы, может быть занят другими делами, поэтому имейте терпение и дождитесь ответа. Если у того, с кем Вы ведете диалог в мессенджере стоит статус «Недоступен» или «Занят», а у Вас срочное дело, поинтересуйтесь, сидит ли он сейчас за рабочим компьютером и может ли Вам ответить.

5. Старайтесь писать сообщения в рабочее время, особенно, если ответ собеседника для Вас важен. 

6. Не пишите много коротких сообщений, тем более, если Вы начинаете диалог и хотите быстро объяснить ситуацию. Лучше написать большое и существенное сообщение, в котором Вы все расскажите в деталях. Конечно, на это понадобится немного больше времени, но, поверьте, Ваш собеседник таким образом лучше воспримет информацию. Очень неудобно собирать по несколько слов и восстанавливать разговор. 

7. Не используйте в сообщениях жаргонизмы и нецензурную лексику. Также, не пишите длинных, понятых только Вам оборотов. Помните о том, что общение происходит не в живую, и собеседник не слышит Вашей интонации и не видит выражения лица. 

8. Если Вы не уверенны в своей грамотности на сто процентов, установите программу автоматической проверки орфографии. Будь это общение с потенциальным клиентом, с руководством или просто сотрудником, всегда приятнее читать грамотные и правильно написанные слова. По статистике, очень многих отталкивают ошибки в сообщении. Это портит общее впечатление, как о конкретном собеседнике, так и о компании, которую он представляет.

9. Обязательно перечитывайте свое сообщение, перед тем, как его отправить. Даже если программа проверки орфографии не показала ошибок, опечатки все-равно могут остаться. В результате, слова обретут совершенно иной смысл, а Вы потратите много времени, чтобы объяснить собеседнику, что имели в виду.

10. Давайте собеседнику время подумать. Даже если у того, с кем Вы ведете онлайн-диалог стоит активный статус, ответ на Ваше сообщение может придти не моментально. Более того, не забрасывайте собеседника другими вопросами и не переспрашивайте по несколько раз, будьте толерантными!


Повідомлення відредаговано СтаРыЙ_ЗлОй_ЕвРеЙ - Вівторок, 06.05.2014, 15:23
 
ivan-ivanДата: Вівторок, 06.05.2014, 15:21 | Повідомлення # 97
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Якщо вас образили навмисно або ненавмисно - не піддавайтеся на провокацію. Як кажуть в Мережі, не розводьте флейм (англ. flame -
полум'я, пожежа) або припиніть його першим. Іншим відвідувачам зовсім не
цікаво читати словесні суперечки, лайку та образи.
 
degtiar_anastasiaДата: Вівторок, 06.05.2014, 15:22 | Повідомлення # 98
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Будь-хто колись був новачком. Тому, коли хтось припускає помилку - будь це помилка в слові, необережний флейм, безглузде питання або
невиправдано довга відповідь, - будьте до цього поблажливі. Навіть, якщо
аж свербить відповісти, поміркуйте двічі. Якщо у Вас гарні манери, це
ще не значить, що Ви маєте ліцензію на викладання цих манер усім іншим.
Якщо ж Ви вирішили звернути увагу користувача на його/її помилку,
зробіть це коректно й краще не в конференції, а в приватному листі.
Дайте людям можливість повагатися. І не будьте бундючним та гордовитим.
Як відомо, виправлення в тексті часто-густо містять граматичні помилки
і вказівка на недодержання правил етикету, буває, демонструє порушення
цього ж етикету.
 
anya_petrishevaДата: Вівторок, 06.05.2014, 15:24 | Повідомлення # 99
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Є багато випадків,що люди в інтернеті пишуть одне, а в обличча кажуть інше. Нам в соц.мережах легше спілкуватись з людьми ніж тет-а-тет. Нам
всім треба дружити з лексикою і не забувати що ми пристойні люди)
 
VladДата: Вівторок, 06.05.2014, 15:27 | Повідомлення # 100
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
1. Незалежно від віку та соціального походження - в офіційній середовищі і при зверненні до малознайомого або ж незнайомого. При цьому,
звернення на «Ви» до людини, що досягла 25 років, доповнюється ім'ям і
по батькові; до тих же, кому від 15 до 25 - найчастіше тільки повною
формою імені.

2. При спілкуванні з людиною, яку зустріли вперше.

3. У спілкуванні між товаришами по службі, у разі присутності при цьому сторонніх осіб.

4. Під час ділового спілкування в разі відсутності неформальних відносин між людьми.

5. До колегам під час конференції, симпозіуму, тощо, незалежно від форм спілкування з ними у неформальній обстановці.

6. При спілкуванні лікаря з пацієнтом, незалежно від обставин.

7. Журналістами під час інтерв'ю навіть з добре знайомими людьми.

8. При зверненні до учнів старшої та середньої школи, що підкреслює шанобливе ставлення і відзначає зрілість особистості.

9. По відношенню до людей старшого віку - разом з ім'ям і по батькові.

10. В офіційній обстановці навіть по відношенню до добре знайомої людини.
 
Форум » Інформаційно-комунікаційні технології » Інтернет - Що? Де? Коли? » Етикет спілкування в Інтернеті
Сторінка 10 з 65«12891011126465»
Пошук:

Використовуються технології uCoz

Пишу українською