Неділя, 20.08.2017, 02:12
Освітні веб-ресурси
учителям інформатики
Головна Реєстрація Вхід
Ви - Гість · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 6123456»
Форум » Використання та створення освітніх веб-ресурсів » Використання освітніх веб-ресурсів » Чи готовий вчитель безкоштовно ділитись своїми матеріалами?
Чи готовий вчитель безкоштовно ділитись своїми матеріалами?
galanetДата: П'ятниця, 13.11.2009, 13:54 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 626
Репутація: 19 []
Статус: Відсутній
"Чи готовий вчитель безкоштовно ділитись інтелектуальною власністю в мережі Інтернет?". Саме таке опитування проводиться на сайті "Освітній навігатор" .
Зазначене питання є досить актуальним, адже щоб використовувати освітні веб-ресурси необхідно, щоб ці ресурси були розміщені в мережі. Пропоную обговорити і зокрема дати конкретну і обгрунтовану відповідь на питання
"Чи готові Ви розміщувати власні освітні ресурси в мережі і безкоштовно ділитись ними?".
Якщо готові, то вказати причини (наприклад, написання наукової роботи, яка передбачають розміщення власних матеріалів, ресурси не досить досконалі і потребують критики інших, просто не шкода, тощо і якщо не готові (наприклад, постійний плагіат, який є зневагою до автора, неможливість захистити інтелектуальну власність, прагнення отримати грошову винагороду, тощо).
 
redДата: П'ятниця, 13.11.2009, 21:12 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 12
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Я ще не вчитель, але у майбутньому прагну ним бути. Звичайно я готова б була поділитись всім своїм матеріалом, адже дуже важливо допомогти тому , кому це справді необхідно.
 
tanya_bondДата: Неділя, 15.11.2009, 21:50 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 9
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
Якщо з криниці брати регулярно воду, то вона буде смачнішою. Проте, якщо вказувати посилання на першоджерело, це дасть змогу почерпнути більш конкретні, розширеніші відомості. Це про статті, фотографії і не сильно важливі документи. А про лекції чи розробки практичних занять... Не знаю. З galanet поділилася б!
 
ДоцентДата: Вівторок, 17.11.2009, 11:31 | Повідомлення # 4
Лейтенант
Група: Користувачі
Повідомлень: 67
Репутація: 3 []
Статус: Відсутній
Це питання має ряд аспектів.
1. Що таке гроші ? Згідно класичних економічних законів - це еквівалент праці.
Отже будь-яка праця повинна бути оплачена.
Якщо ти один раз попрацюєш задарма, тоді і другий, а тоді тобі взагалі перестануть платити.

2. Хтось з відомих історичних особистостей (здається Генрі Форд) на запитання, чи вірите ви безкоштовним порадам, відповів "Безкоштовна порада - це погана порада, бо хороша порада коштує гроші". Те саме стосується і інформації.

3. Наше Міністерство освіти на те тільки і розраховує, що вчителі альтруїсти, свідомі, патріоти, тому повинні працювати задарма. Можливо тому і рівень освіти так знизився, адже не секрет що на таку малу зарплату (вчителя) тепер йдуть навчатись не найкращі молоді люди. Та й більшість з тих, хто закінчив педагогічні вузи НЕ планує працювати вчителем. За даними сайту Національного педагогічного університету
імені М.П. Драгоманова відповіли: Ніколи - 534 ( 29.9% ) За умови гідної оплати праці - 497 (27.8%) Так, я цього прагну! 349 (19.5%) Можливо, як складеться життя - 330 (18.5%) Бажаю, але це не престижно- 77 (4.3%)

4. Свою працю треба вміти цінити. Тоді її оцінять інші.
Хоча роками радянська влада насаджувала ідіому що праця вчителя "безцінна". У нашому суспільстві (Україна) не цінять працю вчителя, тому і такий низький соціальний статус. І винні в цьому частково самі вчителі.

5. Виставляючи безкоштовно свою інтелектуальну власність в Інтернеті, ви працюєте на збагачення провайдерів, власників "безкоштовних сайтів" і рекламодавців. Адже саме на безкоштовну інформацію вони і розраховують.

Мій висновок наступний: НІ.
Інтелектуальну власність повинна оплатити держава, як соціальну, або підприємства, як комерційну.

P.S.
Але, якщо ви є спадкоємцев фінансової імперії і матеріально забезпечені на все життя, а праця вчителя - тільки хобі, тоді звичайно займайтесь меценатством. Це тільки додасть вам рейтингу у світі бізнесу. :)

Повідомлення відредаговано Доцент - Вівторок, 17.11.2009, 15:22
 
УчительДата: Середа, 18.11.2009, 21:41 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 9
Репутація: 1 []
Статус: Відсутній
Quote (Доцент)
Отже будь-яка праця повинна бути оплачена.

Є різні види праці, які не завжди оплачуються: суспільно-корисна праця, волонтерська праця, деякі види обслуговуючої праці і т.д., тому не всяка праця обов’язково має бути оплачувана.
Quote (Доцент)
Якщо ти один раз попрацюєш задарма, тоді і другий, а тоді тобі взагалі перестануть платити.

Не завжди. Якщо помітять, що твоя праця гідна оплати, то перший раз безкоштовна праця може служити «наживкою», а за всі наступні види діяльності, (при умові, що вони мають цінність), будуть оплачені зацікавленим замовником (прикладом можуть служити колекції рефератів в інтернеті).
Quote (Доцент)
"Безкоштовна порада - це погана порада, бо хороша порада коштує гроші".

Не факт. Зробивши екскурс в минуле, ми можемо в цьому переконатися, скориставшись з порад мудреців, проповідників ідей правди і добра, не кажучи вже про християнську мораль, Ісуса Христа, апостолів, тощо.

Quote (Доцент)
Можливо тому і рівень освіти так знизився, адже не секрет що на таку малу зарплату (вчителя) тепер йдуть навчатись не найкращі молоді люди.

Поділюся ще одним секретом зі свого багаторічного досвіду. Якщо людина безвідповідальна і без почуття обов’язку, то ніякі гроші її не змусять працювати. У Вашому вузі всі доценти отримують однакову зарплату? А свої обов’язки всі чесно виконують?
Разом з тим, я не заперечую, що праця вчителя має бути оцінена гідно.

Quote (Доцент)
І винні в цьому частково самі вчителі.

З цього місця детальніше. Не зрозуміло, в чому вони винні.
Quote (Доцент)
Виставляючи безкоштовно свою інтелектуальну власність в Інтернеті, ви працюєте на збагачення провайдерів, власників "безкоштовних сайтів" і рекламодавців.

Ви можете назвати більш зручний спосіб обміну навчальною продукцією? Адже учитель виставляє свої розробки не для того, щоб похизуватися! Скільки людей збагачують свої знання, досвід, користуючись мережею.
Quote (Доцент)
Інтелектуальну власність повинна оплатити держава, як соціальну, або підприємства, як комерційну.

А якщо вона не оплатить? І Ваша інтелектуальна власність помре разом з Вами? Яка від того користь?
Дуже прикро, що офіційні українські сайти мало виставляють навчальної продукції, яка б могла бути використана молодими вчителями, студентами-практикантами у своїй педагогічній діяльності. Врешті-решт, це пішло б на користь всьому суспільству.
Я не боюся виставляти свою інтелектуальну власність в мережі інтернет. Якщо моя праця стане комусь в пригоді, то, можливо, я не даремно живу в цьому світі?
Не хлібом єдиним…
 
tanya_bondДата: Середа, 18.11.2009, 22:17 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 9
Репутація: 0 []
Статус: Відсутній
ah Такі розумні люди дискутують! Я гублюся у натовпі... apl
 
ДоцентДата: Четвер, 19.11.2009, 15:11 | Повідомлення # 7
Лейтенант
Група: Користувачі
Повідомлень: 67
Репутація: 3 []
Статус: Відсутній
Учитель,
Ох ви мене і розбили в пух і прах. ah Але то тільки на перший погляд. :p
1. Давайте одразу визначимось, що мова йде про виставлення інформації необмеженому колу людей:
Quote (galanet)
"Чи готові Ви розміщувати власні освітні ресурси в мережі і безкоштовно ділитись ними?"

2. Звичайно в обмеженій спільноті (сім,я, друзі, гурток, товариство) такий ОБМІН інформацією припустимий. Адже взамін ви отримуєте щось інше.
3.
Quote (Учитель)
суспільно-корисна праця
- видумка комуністів, щоб не платити людям. Зараз деякі олігархи також взяли його на озброєння.
4.
Quote (Учитель)
не всяка праця обов’язково має бути оплачувана.
- Згідний і відсоток такої праці не повинен перевищувати 10 % від всієї праці, інакше ви помрете з голоду, або будете просити милостиню в інших.
5.
Quote (Учитель)
волонтерська праця,
- це хоббі заради задоволення, а не основна праця.
6.
Quote (Учитель)
перший раз безкоштовна праця може служити «наживкою»,
- це реклама, яка направлена на отримання прибутку в майбутньому. Позитивно ставлюсь.
7.
Quote (Учитель)
можемо в цьому переконатися, скориставшись з порад мудреців, проповідників ідей правди і добра, не кажучи вже про християнську мораль, Ісуса Христа, апостолів, тощо.
- цікаво, а на що вони існували ? ai ai Мова йде також про рекламу.
8.
Quote (Учитель)
Якщо людина безвідповідальна і без почуття обов’язку, то ніякі гроші її не змусять працювати.
- Згідний. Але якщо відповідальній і обов'язковій людині запропонувати безоплатну роботу, то вона на неї не погодиться. Хочаби тому що може знайти собі гідно оплачувану працю.
9.
Quote (Учитель)
З цього місця детальніше. Не зрозуміло, в чому вони винні.
- Тому що на даний момент є пересичення ринку вчителями і вони готові працювати за копійки. Крім того відсутня дієва профспілка. Відсутня самоповага і самооцінка. Потрібно брати приклад з лікарів, юристів, бізнесменів. Чи вчитель меншовартісний ????
10.
Quote (Учитель)
Ви можете назвати більш зручний спосіб обміну навчальною продукцією?
- Можу. Для цього людство придумало гроші - еквівалент праці. Ви продали свою книгу і купили іншу. Якщо ваша книга корисніша - ви продали її дорожче і купили дві примітивніші, або навпаки. Саме такий підхід і дозволяє АДЕКВАТНО оцінити вашу працю і саме основне СТИМУЛЮЄ до праці.
11.
Quote (Учитель)
офіційні українські сайти мало виставляють навчальної продукції, яка б могла бути використана молодими вчителями, студентами-практикантами
- Згідний. Але ця інформація має бути закритою тільки для цього кола людей і ОПЛАЧЕНА державою. Наведу простий приклад. На одному з платних сайтів викладена моя дисертація, яку вони пропонують за гроші.
12.
Quote (Учитель)
Я не боюся виставляти свою інтелектуальну власність в мережі інтернет. Якщо моя праця стане комусь в пригоді, то, можливо, я не даремно живу в цьому світі?
- Звичайно. І вашу працю спритнику будуть перепродавати і заробляти гроші, а ви і дальше рахуватимете дні до зарплати. Для чого платити, якщо можна скачати безкоштовно.

Без образ.

 
УчительДата: Четвер, 19.11.2009, 23:26 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 9
Репутація: 1 []
Статус: Відсутній
Доцент, розумію, що ця суперечка нікого ні в чому не переконає. Кожний залишиться при своїй думці.
Для мене час відіграє велику роль і поки я напишу підручник чи книгу, поки його видам і ще поки продам, а потім на виручені гроші куплю нову книгу, пройде, можливо, не один рік. Теперішній же час не терпить зволікань, це час стрімких технологій, щодня відкривається щось нове і якщо такими темпами обмінюватися знаннями і інформацією, можна залишитися "за бортом".
А зарплату я отримую на роботі. Можливо, меншу, ніж хотілося б, але вона мені приносить задоволення.
 
Дон-ЖуанДата: П'ятниця, 20.11.2009, 13:48 | Повідомлення # 9
Лейтенант
Група: Користувачі
Повідомлень: 49
Репутація: 2 []
Статус: Відсутній
Наведу деякі аргументи.

1. Хочу зауважити, що мова йде не про конкретний випадок чи людину, а йдеться про СИСТЕМНИЙ підхід. Тобто ми хочемо визначити правило зі статистичною імовірністю хоча б 95 %. Тобто у 5 % випадків можна звичайно бути альтруїстом.

2. На основі наукового принципу АНАЛОГІЯ, перефразую наше питання "Чи готові Ви розміщувати власні освітні ресурси в мережі і безкоштовно ділитись ними?" по відношенню до інших працівників.
Що таке власні освітні ресурси ? Це результат праці освітянина. То скориставшись науковим принципом ДЕДУКЦІЇ давайте запитаємо у інших членів суспільства "Чи готові Ви ПРАЦЮВАТИ безкоштовно?" Я думаю у 95 % випадків ми почуємо НІ.
Кожна праця повинна бути гідно оплачена. А до тих пір, поки ви будете працювати безкоштовно, вам НІХТО не платитиме.
У світі робота за заниженими тарифами, коли ви демпінгуєте інших працівників, називається штрейкбрехерством і осуджується суспільством.
Отже на основі вже принципу ІНДУКЦІЇ я кажу НІ.

3. Учитель, ваші погляди близькі до ідей утопічного соціалізму та комунізму, які стверджували "від кожного по можливостях - кожному по потребі". На жаль вони красиві тільки в ідеалі. Згадайте колгоспи і чому вони були неефективними.
Та і самі ви вже дали правильну відповідь:

Quote (Учитель)
У Вашому вузі всі доценти отримують однакову зарплату? А свої обов’язки всі чесно виконують?

Тому то і не виконують, бо отримують одинакову зарплату. Немає стимулу до праці.
Такий підхід веде до деградації і регресу суспільства в ЦІЛОМУ.

Аргументую: Чи багато ви будете працювати на ентузіазмі? Ну для задоволення створите одну метод розробку, ну дві. А інші - жодної. А якщо вам за методрозробку заплатять 1000 грн і замовлять ще 5. Я певен ви їх з ЗАДОВОЛЕНННЯМ створите. Та й інші члени суспільства побачивши СТИМУЛ також почнуть інтенсивно працювати. Отжде суспільство в ЦІЛОМУ отримає імпульст до розвитку. Тільки принцип "від кожного по можливостях - кожному по праці" є ефективним і підтверджений сотнею років існування розвинених економік. Адже тільки індивідуальний стимул заставляє людину працювати, збагачувати себе і суспільство в цілому.

 
УчительДата: Середа, 25.11.2009, 23:29 | Повідомлення # 10
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 9
Репутація: 1 []
Статус: Відсутній
Quote (Дон-Жуан)
А якщо вам за методрозробку заплатять 1000 грн і замовлять ще 5. Я певен ви їх з ЗАДОВОЛЕНННЯМ створите.

Хто замовить? Учитель? Де ж це у нього такі гроші?
Quote (Дон-Жуан)
Учитель, ваші погляди близькі до ідей утопічного соціалізму та комунізму, які стверджували "від кожного по можливостях - кожному по потребі". На жаль вони красиві тільки в ідеалі.

Отже, Ви притримуєтеся іншої точки зору? Розвалити усе, що ще не розвалили, тобто деякі моральні та духовні засади справжнього учителя "до основанья, а затем..." і що далі?
Скільки років прийдеться чекати, щоб були прийняті відповідні закони, які б усіх влаштовували, а до того сидіти, склавши руки? Так і обрости павутинням можна з Вашою "філософією".
 
Форум » Використання та створення освітніх веб-ресурсів » Використання освітніх веб-ресурсів » Чи готовий вчитель безкоштовно ділитись своїми матеріалами?
Сторінка 1 з 6123456»
Пошук:

Використовуються технології uCoz

Пишу українською